26.8.08

ΟΝΤΩΣ: ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΒΓΗΚΕ ΤΟ "ΣΥΓΓΝΩΜΗ" ΧΑΘΗΚΕ ΤΟ ΦΙΛΟΤΙΜΟ



Ο Ριβαλντουλίνιο (ή και Πουληταρίνιο"!) την κοπάνησε από την ΑΕΚ. Για τα όβολα των... Ουζμπέκων! Και δάκρυ, δάκρυ, δάκρυ! Και... εκατομμύρια συγγνώμη. Με μία λέξη: Γ Ε Λ Ο Ι Ο Σ .
Απολάυστε, σύγγαυροι, σήμερα τί είπε το "άτομο", γιατί αύριο έχουμε αγώνα.


Δεν είναι εύκολη μέρα. Ήταν μία δύσκολη απόφαση που έπρεπε να πάρω. Προέκυψε κάτι πολύ καλό για το φινάλε της καριέρας μου. Μία πολύ καλή πρόταση. Έχω μιλήσει με τον πρόεδρο. Ήταν μία πολύ καλή πρόταση για μένα. Όχι, δεν πρόκειται να αλλάξει η απόφασή μου. Είναι μία πολύ καλή προοπτική και δεν μπορώ να την αρνηθώ.
Μίλησα για λίγο και με τον κ. Δώνη. Ήταν δύσκολο και για αυτόν, όπως και για τη διοίκηση, γιατί απομένουν λίγες ημέρες για τη λήξη της μεταγραφικής περιόδου. Ζητώ συγγνώμη γιατί είναι λίγος ο καιρός μέχρι το τέλος των μεταγραφών, αλλά είναι πολύ σημαντική η πρόταση που έχω για να συνεχίσω την καριέρα μου.
Είναι μία εξαιρετική πρόταση. Είπα «συγγνώμη» στον πρόεδρο, είπα σε όλους συγγνώμη, ζητώ ένα εκατομμύριο συγγνώμη. Δεν μπορείς να πεις όχι σε μία τέτοια πρόταση. Ήμουν ευτυχισμένος στην ΑΕΚ. Απλώς αυτό που προέκυψε ήταν κάτι πολύ ξαφνικό και πολύ καλό.
Όπως ήρθα, θα φύγω. Μίλησα με τον πρόεδρο, δεν υπάρχουν χρήματα, υπάρχει κοινή συναινέσει λύση του συμβολαίου.
Δεν έχω μιλήσει ακόμη στους συμπαίκτες μου για να τους ανακοινώσω την απόφασή μου. Σίγουρα λόγω γλώσσας θα μου λείψουν οι Βραζιλιάνοι της ΑΕΚ, όπως ο Μαντούκα ή ο Έντσον Ράμος, που έχει πολύ μέλλον και μπορεί να παίξει κάποτε στην εθνική Βραζιλίας. Πάντα ήμουν κοντά τους. Όμως και με τον υπόλοιπο κόσμο δεν είχα ποτέ κανένα πρόβλημα.
Η ΑΕΚ ήταν μία πολύ καλή εμπειρία. Όλοι μου φέρθηκαν πάρα πολύ καλά, οι συμπαίκτες μου, η διοίκηση, ο κόσμος... Δεν έχω κανένα παράπονο. Είμαι στενοχωρημένος, αλλά και ευχαριστημένος, αφού προέκυψε κάτι πολύ καλό για το μέλλον της οικογένειάς μου.
Θα συνεχίσω να αγωνίζομαι. Θα χρησιμοποιηθεί πολύ καλά το όνομά μου. Ήταν μία πολύ δύσκολη απόφαση για μένα και τον πρόεδρο. Συμφωνήσαμε ότι ήταν το καλύτερο.
Πήγαμε καλά στο περσινό πρωτάθλημα, πήραμε 68 βαθμούς, ο Ολυμπιακούς πήρε 67, αλλά κέρδισε το ματς με την Καλαμαριά στα χαρτιά. Δεν πήραμε τίτλο, αλλά πήγαμε αρκετά καλά.
Όπως είναι το κλίμα τώρα, δεν το βλέπω να αγωνίζομαι απέναντι στην Ομόνοια και τον Παναθηναϊκό. Το να παίξω την τελευταία ημέρα των μεταγραφών και να φύγω δεν το βλέπω. Δεν το έχουμε συζητήσει ακόμη, αλλά δεν το βλέπω. Θα μιλήσουμε και θα δούμε.
Είναι αρκετά πιθανό να έχουμε μία μελλοντική συνεργασία με την ΑΕΚ. Φεύγω με ψηλά το κεφάλι, από τη μεγάλη πόρτα. Ζητώ και πάλι χίλιες φορές συγγνώμη που φεύγω τώρα και με αυτόν τον τρόπο. Ελπίζω να συνεργαστώ και πάλι με την ΑΕΚ.
Με τον Ολυμπιακό ό,τι έγινε έγινε. Ποδόσφαιρο είναι. Πέρασα καλά στον Ολυμπιακό, δεν μου μένει καμία πικρία. Ήταν μέρος της καριέρας μου και μέρος της ζωής μου. Νιώθω ευλογημένος που έπαιξα στον Ολυμπιακό και την ΑΕΚ. Κι εγώ και η οικογένειά μου έχουμε στην καρδιά μας την Ελλάδα. Ήταν μια πολύ ευχάριστη εμπειρία η χώρα σας.
Οι καλές στιγμές που έζησα στην Ελλάδα είναι πολλές. Σίγουρα οι τίτλοι που πήρα με τον Ολυμπιακό, η στιγμή που πήγα στην ΑΕΚ, η γέννηση τριών παιδιών μου στην Ελλάδα, η αγάπη των φιλάθλων και η εκτίμηση που μου έδειχναν στο δρόμο φίλαθλοι κι άλλων ομάδων. Τους ευχαριστώ και τους ευγνωμονώ και να ξέρουν πως έκανα ό,τι μπορούσα για να είναι ευτυχισμένοι. Όσο για τη χειρότερη στιγμή μου στην Ελλάδα, δεν θέλω να την αναφέρω.
Ευχαριστώ και τους δύο, και τον Κόκκαλη και τον Νικολαΐδη, για όσα μου προσέφεραν. Με τον κύριο Κόκκαλη έγιναν κάποια πράγματα στο φινάλε, αλλά έχω συγχωρήσει ό,τι έχει γίνει. Περασμένα ξεχασμένα. Πρόσφερα τα πάντα στην ΑΕΚ και τον Ολυμπιακό. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον κύριο Γλου και την εταιρία Puma, που αυτή την τετραετία ήταν σαν οικογένειά μου και με βοήθησαν σε κάθε βήμα.
Θέλω να ζητήσω και πάλι συγγνώμη που φεύγω όπως φεύγω. Ευχαριστώ και πάλι όλο τον κόσμο, όλους τους φιλάθλους. Νιώθω τιμή που έπαιξα στο ελληνικό ποδόσφαιρο. Στενοχωριέμαι που φεύγω. Έτσι είναι όμως. Κανείς στη θέση μου δεν θα μπορούσε να αρνηθεί αυτή την πρόταση.

4 σχόλια:

George είπε...

το χρήμα πολλοι εμισησαν, ο ριβάλντο ποτέ....

Ανώνυμος είπε...

Ξερετε γιατι δεν μπορουσε να αρνηθει...
Φτηνα τη γλυτωσε...

Θεόδωρος Α.Πέππας είπε...

Οντως - τα ειπες όλα

Γιωργος Κεντρωτης είπε...

@ george, Θάνος Πέππας & θεόδωρος α. Πέππας: Οι "αντικειμενικοί", αφού ψέλλισαν κάτι ακατανόητα, βρήκαν ότι η... αποχώρηση του Ρ. θα κάνει εν τέλει καλό στην ΑΕΚ. Ωραίοι!