19.10.09

ΥΒ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΣ



Ο Υβ Τριαντάφυλλος (προσπαθεί να) σκοράρει κατά του ΠΑΟ.

10 σχόλια:

spika είπε...

ΥΒ-ΥΒ-ΥΒ-ΥΒ-ΥΒ-ΥΒ-ΥΒ-ΥΒ!!!!!!!!!!!!
ΜΕΓΙΣΤΟΣ

ΝΙΚΟΣ ΜΑΥΡΩΝΑΣ είπε...

Kαι εγώ θα αναφωνήσω ΥΒ-ΥΒ!

Γιωργος Κεντρωτης είπε...

@ spika & ΝΙΚΟΣ ΜΑΥΡΩΝΑΣ: ΥΒΥΒΥΒΥΒΥΒΥΒΥΒΥΒ!!!!!!!!

ΝΙΚΟΣ ΜΑΥΡΩΝΑΣ είπε...

Σήμερα μίλησα με τον Σάββα Θεοδωρίδη ,υπέροχος και βγάζω την
συνέντευξη του αύριο .Να είσαι έτοιμος και συ και ο Θόδωρος.Πάρε με να σου πω για ΣΆΒΒΑ .

Θεόδωρος Α.Πέππας είπε...

Υβ-Υβ, βεβαίως, βεβαίως, αλλά ιστορικά λάθος Δεν σκοράρει στην συγκεκριμένη φάση Στο 1-1 της σαιζον 79-74, από κει είναι η φάση, σκόραρε από τα αριστερά με δεξί σουτ που ειχε φάλτσο και πήγε στην πέρα γωνία του Οικονομόπουλου Απολύτως βέβαιος, ημουν στην Θυρα 10 (αναζητω και το βίντεο στο youtube, υπάρχει στο DVD που μου ενεχείρισε ο Νικος Μαυρωνάς

Θεόδωρος Α.Πέππας είπε...

Ερυθρόλευκοι Διάλογοι
ο γιώργος κεντρωτής έγραψε
Γειά σου, Θόδωρε, με τα ωραία σου!

ο Θεοδωρος Πέππας έγραψε
Γειά σου Γιώργο, με την παρέα σου,
χαίρε Ζίκο, με τα ..βαρέα σου ['οπλα!]
χαιρε Αθηνα, με τον ..Καρέα σου,
χαίρε Θρύλε με τον Περαία σου!

ο γιώργος κεντρωτής έγραψε
Χαίρε Ροσσίνι με τον κουρέα σου! (Της Σεβίλλης,
και εφ' όλης της ύλης!)

ο Θεοδωρος Πέππας έγραψε

Της Σεβιλλης, της Μαδρίτης,
ο Γκαλέττι ο αλήτης,
του Μαρόκου, της Ταγγέρης
ο οδοστρωτηρ Σιδέρης
της Αγγλίας, του Λονδίνου
οι βολίδες του Μποτίνου
και στης Χάγης το λιμάνι
τα τακουνια του Ζιοβάννι
στην Ουτρέχτη και στο Τσβόλε,
η επέλαση του Τζόλε
Θρύλε, η Ψυχή ωραία
του Μουράτη του Ανδρέα


Κατατίθεται, σεμνά και ερυθρόλευκα. Για το Μετερίζι

Γιωργος Κεντρωτης είπε...

@ ΘΕΟΔΩΡΟΑ Α. ΠΕΠΠΑΣ: Βεβαίως και δεν σκόραρε έτσι στο 1-1 (ούτε στο 2-2). Όμως είσαι μαρτυριάρης! Περίμενα να με διαψεύσει" ο ΘΡΥΛΟΠΙΣΤΟΣ, αλλά το πέρασε στο ... ντούκου!

Οι ποεζίες σκίζουν!

ΝΙΚΟΣ ΜΑΥΡΩΝΑΣ είπε...

το πέρασα στο ντουκου λόγω της
παροιμιώδους ευγένειας μου.Λοιπόν
τέτοιες κάλτσες φοράγαμε μόνο την
χρονιά 1973-74. Καραισκάκη με ΠΑΟ
1-1,ΑΛΛΑ το γκολ του Υβ με προβολή
και εξωτερικό φάλτσο σε σέντρα του
Βιέρα .

Θεόδωρος Α.Πέππας είπε...

Είναι στα χάϊ του, που εξασφάλισε για την εκπομπή του φίρμες!

ΝΙΚΟΣ ΜΑΥΡΩΝΑΣ είπε...

είμαι στα χάι μου ,όταν είστε πλάι
μου .ΝΑΙ ΚΑΙ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ
ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΓΙΑ ΣΑΣ!