8.10.10

ΑΥΤΟΣ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ ΦΙΛΑΘΛΩΝ ΠΕΙΡΑΙΩΣ!


Συγγελίδης έφα:
Μόνο με τον Παναθηναϊκό γεμίζει το "Παπαστράτειο" και το Ρέντη κι αυτό όχι πάντα. Προτιμώ να φτιάξω ένα κολυμβητήριο στην παλιά Λέσχη και θα το κάνω με δικά μου χρήματα, κι ας χάσω που λέει ο λόγος και ένα πρωτάθλημα στο πόλο.

Ερώτηση:
Μήπως προτιμάτε να το χάσετε και από τον Παναθηναϊκό, κύριε Συγγελίδη, το πρωτάθλημα στο πόλο.


Αχ, καλέ μου κ. Συγγελίδη, φρόντισε να το χάσεις από τον Παναθηναϊκό και να είσαι ακόμα πρόεδρος...

6 σχόλια:

Γερόγαυρος είπε...

Φίλε καλημέρα.
Το πλέον εύστοχο στην ανάρτησή σου,η ερώτησή σου, και το σχόλιο σε αυτήν.
Στους χοντρόπετσους όμως, μάλλον δεν ιδρώνει, όχι αυτί, αλλά ΤΙΠΟΤΑ.
Την καλημέρα μου.

ΝΙΚΟΣ ΜΑΥΡΩΝΑΣ είπε...

Ωραία . Ας Φτιάξει πρώτα το κολυμβητήριο και για το πρωτάθλημα
βλέπουμε...Με το τάξιμο κανείς δεν
έχασε .Θερμά συλληπητήρια για την απώλεια .Μακαρία η οδός...

Γιωργος Κεντρωτης είπε...

@ Γερόγαυρος: ΤΙΠΟΤΑ!

Γιωργος Κεντρωτης είπε...

@ ΝΙΚΟΣ ΜΑΥΡΩΝΑΣ: Ευχαριστούμε, φίλε.

Hades είπε...

Πήγαν να με πάρουν τα ζουμιά εκεί που είπε ότι όποιος θέλει ας έρθει στη θέση μου.

Αγόρι μου, τράβα στα τσακίδια εσύ και θα βρούμε κάποιον για τη θέση σου. Σου είπε κανείς ότι αγχωνόμαστε;

ΟΥΣΤ-ΟΥΣΤ

Γιωργος Κεντρωτης είπε...

@ Hades: Άθλιος!