30.11.10

ΤΡΑΓΟΥΔΟΥΝ Ο ΜΑΡΚΟΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ ΚΑΙ Ο ΣΤΡΑΤΟΣ ΠΑΓΙΟΥΜΤΖΗΣ


ΤΡΑΓΟΥΔΟΥΝ Ο ΜΑΡΚΟΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ ΚΑΙ Ο ΣΤΡΑΤΟΣ ΠΑΓΙΟΥΜΤΖΗΣ


ΚΑΡΑΒΟΤΣΑΚΙΣΜΑΤΑ


Βάσανα πίκρες φαρμάκια καραβοτσακίσματα ω!
σαν το βράχο που τον δέρνουν της θάλασσας τα κύματα

Τί φταίω και με παιδεύεις
αχ τί γυρεύεις κι αλλον λατρεύεις
δε μ' αγαπάς αχ πές μου το
γιατ' είμαι μόρτης φουκαράς
θα σβήσω πια δε θα ζήσω
δε θ' αγαπήσω, θα λησμονήσω
στα καραβοτσακίσματά μου μη γελάς

Γειά σου Μάρκο!

Μεσ στο σπίτι μου για σένα όλοι με μαλώνουνε ω!
λένε ζόρικες κουβέντες που με φαρμακώνουνε

Τί φταίω και με παιδεύεις
αχ τί γυρεύεις κι αλλον λατρεύεις
δε μ' αγαπάς αχ πές μου το
γιατ' είμαι μόρτης φουκαράς
θα σβήσω πια δε θα ζήσω
δε θ' αγαπήσω, θα λησμονήσω
στα καραβοτσακίσματά μου μη γελάς

Γειά σου και σένα ρε Στράτο!

Δεν υπάρχουν σχόλια: