6.12.10

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ, ΘΡΥΛΟΠΙΣΤΕ


Αφιερωμένο στον σύγγαυρο Νίκο Μαυρωνά για την ονομαστική του γιορτή


ΤΡΑΓΟΥΔΑΕΙ Ο ΑΝΤΩΝΗΣ ΝΤΑΛΓΚΑΣ


ΑΝΤΕ ΡΕ ΜΟΡΤΗ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗ


Βρε μόνο ο Περαίας βγάζει μάγκες με υπόληψη.

Άντε ρε μόρτη ρε Πειραιώτη
με τ' άσπρο ζουναράκι σου και με τον κόφτη,
μ' αυτή την τόση τη λεβεντιά σου
ποτέ δεν λείπει γκόμενα από κοντά σου.

Όλο ουζάκια στα κουτουκάκια
και τσάρκα ύστερα σ' όλα τα στεναδάκια,
όποια μπανίσεις και την τσατίσεις
δεν σου γλυτώνει μάγκα θα την ξεμυαλίσεις.

Όλο με φέρσιμο γκιουλέκικο
χορεύεις βλάμικο ζεϊμπέκικο
και για να σβήσεις το μεράκι σου ωχ,
τραβάς τον κόφτη απ' το ζουναράκι σου.

Χόρεψε λιγάκι ρε Πειραιωτάκι
ένα ζεϊμπεκάκι μπεσαλήδικο,
τώρα θα σου παίξει και το σαντουράκι
ένα χαβαδάκι μερακλήδικο.

Για να δράσουνε λεβέντη,
γεια σου ρε ντερβίση μου
χορός μεθύσι γκόμενα και ζάρι,
έτσι θα περνάς την τύχη σου.

Ε ρε μόρτες Πειραιώτες. Πω, πω, πω, πω, πω, πω, πω.

Όταν μεθάω ποτήρια σπάω
και άνθρωπο ποτέ μου δεν παρεξηγάω
κι όποιος τον κάλο θα μου πατήσει
ούτε λεπτό σ' αυτόν τον κόσμο δεν θα ζήσει.

Και τα μπιστόλια και τα μαχαίρια
εγώ τα κομματιάζω με τα δυο μου χέρια,
ούτε φοβάμαι ούτε τρομάζω,
ούτε κανένανε ποτέ δεν λογαριάζω.

Πάντα γλεντάω ασικλίδικα,
μ' αρέσουνε τα μερακλίδικα
γι αυτό τα κάνω θάλασσα παντού
το σαντουράκι σαν μου παίζει το ντουμ-ντουμ.

Χόρεψε λιγάκι ρε Πειραιωτάκι
ένα ζεϊμπεκάκι μπεσαλήδικο,
τώρα θα σου παίξει και το σαντουράκι
ένα χαβαδάκι μερακλήδικο.

Για να δράσουνε λεβέντη,
γεια σου ρε ντερβίση μου
χορός μεθύσι γκόμενα και ζάρι,
έτσι θα περνάς την τύχη σου.

5 σχόλια:

Θεόδωρος Α.Πέππας είπε...

κι από μένα, χιλιόχρονος Νικο, πάντα γερός, πάντα Ολυμπιακός

ΝΙΚΟΣ ΜΑΥΡΩΝΑΣ είπε...

ευχαριστώ πολύ φιλαράκια!

spika είπε...

χρονια πολλα Νικο..πολυχρονος και πολυτροπαιουχος!!!

Γερόγαυρος είπε...

Χρόνια πολλά κ. Μαυρωνά.

Ο κ. Πέππας εύχεται, Πάντα γερός, πάντα Ολυμπιακός.

Πάντα γερός να είναι η ευχή.
Το πάντα Ολυμπιακός δεν χρειάζεται.
Είναι ΔΕΔΟΜΕΝΟ. (νομίζωωωωω)

Σωστά. ???

ΝΙΚΟΣ ΜΑΥΡΩΝΑΣ είπε...

μέσω της σελίδας του φίλτατου Γιώργου σας ευχαριστώ όλους[από
ίντερνετ καφέ γράφω]