28.7.11

ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΩΙΝΟ ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ


Ανάρτησή μου στο γιουτιούμπ:

ΤΡΑΓΟΥΔΑΕΙ Ο ΠΑΝΟΣ ΓΑΒΑΛΑΣ


ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΩΙΝΟ ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ


Κάποιο πρωινό στον Πειραιά
έφυγες καρδιά μου για την ξενιτιά.
Έφυγες καρδιά μου, για την ξενιτιά
κι ήσουν ο ήλιος μου κι η χρυσαυγή
έφυγες και έσβησε το φως απ' τη γη.
Κι ήσουν τ' αστέρι μου
το φωτεινό
σ' έχασα ταίρι μου
και τώρα πονώ.

Κάποιο πρωινό στον Πειραιά
έφυγες καρδιά μου, για την ξενιτιά.

Κάποιο πρωινό ξημέρωσε
έφυγες και ο πόνος με μαχαίρωσε.
Τώρα που σ' έχασα... σ' αναζητώ.
Που νά 'σαι αγάπη μου, τους γλάρους ρωτώ.
Με χίλια κύματα
και με πουλιά
σου στέλνω αγάπη μου
χιλιάδες φιλιά.

Κάποιο πρωινό, ξημέρωσε
έφυγες και ο πόνος με μαχαίρωσε.

Ήσουν ο ήλιος μου κι η χρυσαυγή,
έφυγες και έσβησε το φως απ' τη γη.
Κι ήσουν τ' αστέρι μου
το φωτεινό
σ' έχασα ταίρι μου
και τώρα πονώ.

Κάποιο πρωινό στον Πειραιά
έφυγες καρδιά μου, για την ξενιτιά.



Στίχοι: Χρήστος Κολοκοτρώνης.
Μουσική: Μίκης Θεοδωράκης.

1 σχόλιο:

ΘΡΥΛΟΠΙΣΤΟΣ είπε...

Μπράβο Γιώργο! πολύ καλό!