26.7.14

MUCHAS GRACIAS, ARIEL IBAGAZA!


Ο Αριέλ Ιμπαγάσα, αυτός ο μάγος ποδοσφαιριστής που τίμησε την ερυθρόλευκη φανέλλα όσο ελάχιστοι, δεν θα παίζει πια για την ομάδα μας. Θα είναι όμως για πάντα στις καρδιές μας. Μέγιστος ποδοσφαιριστής, καλλιτέχνης του ποδοσφαίρου!

Ιδού η αποχαιρετιστήρια επιστολή του:

Αγαπημένε Ολυμπιακέ,
Έφτασε η ώρα για έναν αποχαιρετισμό που θα είναι σύντομος. Δεν πρόκειται για ένα «αντίο», αλλά για ένα «εις το επανιδείν». Γιατί η ζωή μου και η επαγγελματική μου μοίρα είναι συνδεδεμένη με αυτόν τον σύλλογο, χάρη στον Πρόεδρο, Βαγγέλη Μαρινάκη, που μου πρότεινε να επιστρέψω και να δουλέψω εδώ στο μέλλον.
Γι’ αυτό η οικογένειά μου κι εγώ θα είμαστε αιώνια ευγνώμονες στον Πρόεδρο για την ευκαιρία να συνεχίσουμε να ζούμε στην Ελλάδα, στην Αθήνα και πάνω από όλα μαζί με την οικογένεια του Ολυμπιακού.
Θέλω να ευχαριστήσω επίσης όλους και κάθε ένα ξεχωριστά τα άτομα που αυτά τα 4 χρόνια μου έμαθαν να αγαπώ και να σέβομαι τα χρώματα αυτού του συλλόγου, του Ολυμπιακού. Τους παίκτες, τους φροντιστές, τους μασέρ, τους γιατρούς, τις γραμματείς, τους μεταφραστές, το τεχνικό επιτελείο. Ένα ευχαριστώ σε όλους και πάνω από όλα σε έναν προς έναν οπαδό κι επίσης στη Θύρα 7 που με στήριξαν σε κάθε αγώνα, τόσο στο Καραϊσκάκη, όσο και στην υπόλοιπη χώρα. Με έκαναν να αισθανθώ αγαπητός κάθε στιγμή.
Ευχαριστώ, τι παραπάνω μπορεί να ζητήσει ένας ποδοσφαιριστής; Πρόεδρε, αυτά τα 4 χρόνια κατακτήσαμε 4 Πρωταθλήματα και 2 Κύπελλα Ελλάδας, είχαμε μεγάλες επιτυχίες στην Ευρώπη!
Κύριε Βαγγέλη Μαρινάκη, φίλε, θα σου είμαι για πάντα ευγνώμων…
Ζήτω ο Ολυμπιακός.
Αριέλ Ιμπαγάσα 7


Διαβάστε και εδώ.

3 σχόλια:

Γερόγαυρος είπε...

Θα πρέπει να θεωρούμε τυχερούς τους εαυτούς μας, που είχαμε την χαρά, να απολαύσουμε "αυτό" που μας αρέσει να βλέπουμε στο χορτάρι, από αυτόν τον κοντούλη "μαέστρο", για αυτά τα τέσσερα χρόνια.

Είναι σίγουρο, ότι θα σε αναζητήσουμε πολλές φορές αγαπημένε μας ..."κάνιο", ακόμα και αν ο συμπατριώτης σου ..."Τσόρι" , ξεδιπλώσει τις καλύτερες αρετές του, στο ... γρασίδι.

ΗΣΟΥΝ ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ !!!

ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΧΩΡΙΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ είπε...

Πολύ γλύψιμο στον πρόεδρο ή μου φαίνεται;

Γιωργος Κεντρωτης είπε...

@ ΑΧΙ: Νομίζω ότι δεν είναι εκεί η ουσία...