6.10.08

ΓΡΑΦΑΝΕ ΧΤΕΣ ΟΙ ΩΡΑΙΟΙ ΤΗΣ ΩΡΑΣ...



Τον ξεγυμνώσατε, κοπέλλες μου, και τί είδατε; Τον "μπούτζον" του Καραϊσκάκη είδατε. Αυτόν είδατε! Ή μήπως δεν προλάβατε ούτε να τον δείτε;!


...άμα βληθείς ο Καραΐσκος ανέκραξεν: "Κλάστε μου τώρα τον μπούτζον"...


Θα μου πείτε, εδώ εσείς -ανοιχτομάτισσες και με το προορατικό χάρισμα προικισμένες κόρες- βλέπατε τον Κυργιάκο να βιδώνει τον Ντιόγκο... Αι, του τη βίδωσε και του Ντιόγκο και σας τον εβίδωσε... τον "μπούτζον" του Καραϊσκάκη - έτσι απλώς, για να έχετε. Μόνο που εσείς ούτε που τον είδατε...

Διότι όπως έλεγε ο μέγας Καραϊσκάκης: Έχει τουμπερλέκια ο πούτσος μου, έχει και τρουμπέτες. Όποια θέλω παίζω.

5 σχόλια:

Θεόδωρος Α.Πέππας είπε...

Η ώρα εφάνη,
του Αριστοφάνη!
Και μεγα το κλέος
στο ερυθρον το....!

Γιωργος Κεντρωτης είπε...

@ Θεόδωρος Α. Πέππας:
Έχει και όγκο
-το λεν Ντιόγκο...

Γκόγκας Ντάρκος είπε...

Δύο κεφάλια κάθονταν, πουλιού μεταλλαγμένου, Ντάρκο και Ντιόγκο σκέπτονταν κι αρχίσαν μοιργιολόι:

"Γαύρη γαυρίλα επλάκωσε
και την Τουρκιά θερίζει,
ο Ωμέγας Θρύλος ώρμηξε
με τριαντα τρείς χιλιάδες."

Σπιούνος, ο δικέφαλος
δολοπλοκιά υφαίνει,
τον Ντάρκο θέλει για σπαχή,
το Ντιόγο γενί τσέρι.
Φουσάτους στέλνει στα κρυφά,
μπας και τους ξελογιάσει:

"Γίνεσαι Τούρκος, Ντάρκο μου,
τη μπίστη σου ν' αλλάξεις ;
Να προσκυνήσεις το τζαμί
το Μπειραιά ν' αφήσεις;"

"Πάτε κι εσείς κι η πίστη σας,
μουρντάτες! Να χαθείτε!
Γαύρος εγώ γεννήθηκα,
σαν Γαύρος θα σας σκίσω,
του Καραϊσκου τη μπσωλή
να σας ξαναθυμίσω !"

Θεόδωρος Α.Πέππας είπε...

Σείει το πάρκο
-το λεν και Ντάρκο!

Γιωργος Κεντρωτης είπε...

@ ντάρκος γκόγκας: Και μετά σου λένε για τον ... ανώνυμο ποιητή της δημοτικής ποίησης! Εδώ έχει και ονόμα και επώνυμο και χάρη.

@ έόδωρος Α. Πέππας: Εσείς, μαιτρ, είστε -όπως άλλωστε και εγώ- της λογίας ποιήσεως.