7.7.10

ΕΝΑΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΦΙΛΑΘΛΩΝ ΠΕΙΡΑΙΩΣ


ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΚΟΚΚΑΛΗΣ:Αγαπητοί φίλοι, σήμερα είναι μία ιστορική, αλλά και συγκινητική ημέρα, τουλάχιστον για εμένα, αλλά και για όλους τους συνεργάτες μου στον Ολυμπιακό. Είναι μια μέρα που αποφασίστηκε ο Ολυμπιακός να συνεχίσει δυνατά την πορεία του στο μέλλον. Μετά από 20 χρόνια ενασχόλησής μου, αποχωρώ. Ευχαριστώ πάρα πολύ τον φίλο μου Γιάννη Ιωαννίδη, γιατί στην ουσία αυτός με έφερε στον Ολυμπιακό. Διοίκησα τον Ολυμπιακό με έναν τρόπο που αρκετός κόσμος μου έκανε κριτική. Πιστεύω όμως πως τελικά έφερα τον Ολυμπιακό σε μια θέση που του αξίζει, στην κορυφή του ελληνικού ποδοσφαίρου. Όσον αφορά στη μετακίνηση των μετοχών μου στους Αγγελόπουλους στον μπασκετικό Ολυμπιακό, ήταν μία σωστή κίνηση. Ό,τι έκανα και ό,τι κάνω είναι για το καλό του Ολυμπιακού. Δεν μπορούσα να μείνω για πάντα στον Ολυμπιακό και την ομάδα δεν θα την έδινα τυχαία σε όποιον κι όποιον. Γνωρίζω τον Βαγγέλη Μαρινάκη από μικρό παιδί και τον θυμάμαι από τότε που ήταν παιδάκι και ερχόταν με τον αείμνηστο πατέρα του, τον Μιλτιάδη, στο παλιό γήπεδο "Καραϊσκάκης". Θέλω να ευχαριστήσω όλους τους φιλάθλους της ομάδας, τους παράγοντες, τους αθλητές του συλλόγου, που συνεργαστήκαμε μαζί. Δέχτηκα και έντονη κριτική, αλλά την καταλαβαίνω, γιατί το ποδόσφαιρο είναι το πιο λαϊκό άθλημα. Θα συνεχίσω να βρίσκομαι κοντά στον Ολυμπιακό και θα βρίσκομαι στο πλευρό του Βαγγέλη Μαρινάκη. Πιστεύω πως ο Βαγγέλης Μαρινάκης έχει όλες αυτές τις ικανότητες για να φέρει τον Ολυμπιακό στην κορυφή. Ο Ολυμπιακός έχει εκατομμύρια φιλάθλους κι εκείνο που χρειάζεται είναι όχι μια παθητική συμπαράσταση στην ομάδα, αλλά μια περισσότερο ενεργή συμπαράσταση από τον κόσμο. Εγώ θα μείνω όσο χρειάζεται δίπλα στον Βαγγέλη Μαρινάκη. Η κατάσταση στη χώρα μας δεν είναι και η καλύτερη αυτή τη στιγμή. Τα οικονομικά προβλήματα αναμένεται να έχουν επιπτώσεις και στο χώρο του ποδοσφαίρου. Οι τιμωρίες για θέματα βίας είναι πολύ μεγάλες και αυτό που ζητάω από όλους σας είναι να σταματήσουν τα επεισόδια, γιατί θεωρώ πως όσοι τα δημιουργούν, δεν αγαπούν τον Ολυμπιακό. Ξέρω πως τα πράγματα δεν θα είναι εύκολα για τον κύριο Μαρινάκη και θα αντιμετωπίσει δυσκολίες. Δεν θα είναι εύκολο, αλλά έχει τη δύναμη, έχει το πάθος, είναι Ολυμπιακός και δεν θα λειτουργήσει με κριτήρια όπως κάποιοι άλλοι που θεώρησαν το Καραϊσκάκη οικόπεδο. Για να διοικήσεις τον Ολυμπιακό πρέπει να έχεις τρέλα, να ξεπεράσεις κάποια οικονομικά στοιχεία κ.λπ. Αυτά δεν ισχύουν στον Ολυμπιακό. Στον Ολυμπιακό αν θέλεις να προσφέρεις, χρειάζονται και θυσίες και ο μόνος που τις έκανε είναι ο Βαγγέλης Μαρινάκης, τον οποίο ευχαριστώ πολύ.

ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΜΑΡΙΝΑΚΗΣ:
Είμαι ιδιαίτερα συγκινημένος σήμερα. Η αγωνία των φιλάθλων ήταν το μεγαλύτερο κίνητρο για μένα για να ασχοληθώ με τον Ολυμπιακό. Ευχαριστώ τον κύριο Κόκκαλη για όσα προσέφερε. Στόχος μας είναι να φτάσουμε στην κορυφή. Το μήνυμα που στέλνουμε είναι πως όλοι οι Ολυμπιακοί θα πρέπει να νιώθουν σίγουροι για το αύριο. Να είστε αισιόδοξοι για το μέλλον, είμαστε ενωμένοι, είμαστε δυνατοί, είμαστε Ολυμπιακοί, αγαπάμε την ομάδα μας και μόνο. Ευχαριστώ τον κύριο Νταϊφά γιατί μέσω εκείνου είχα την πρώτη μου επαφή με την ομάδα. Ο Ολυμπιακός είναι το μεγάλο μας πάθος. Είμαι πάρα πολύ συγκινημένος για τα όσα είχα ζήσει με την ομάδα. Θέλω να μεταφέρω την αγάπη μου για το σύλλογο, την οποία μου τη μετέφερε ο πατέρας μου, ο Μιλιτιάδης, στα νέα παιδιά. Παίρνω το ρίσκο να προσφέρω πολλά χρήματα, ώστε ο Ολυμπιακός να έχει επιτυχίες. Ζητάω από τον κόσμο δυο πράγματα. Το γήπεδο να γεμίζει, και ο καθένας από τους φιλάθλους να έχει στο σπίτι του από μια φανέλα της ομάδας. Ο Ολυμπιακός είναι πάνω από κόμματα. Φιλοδοξώ και το εννοώ να είμαι ο τελευταίος μέτοχος του Ολυμπιακού που θα κάνει μια τέτοια θυσία. Πρέπει ο Ολυμπιακός να στηριχτεί οικονομικά από τον κόσμο του και από τη δυναμική του αποκλειστικά. Έχω στόχο να γίνει ο Ολυμπιακός αυτάρκης. Δουλεύω από μικρός και ό,τι κατάφερα, το πέτυχα μόνος μου. Χρειάζεται ποδοσφαιρική χημεία και σωστό πλάνο για να πετύχεις. Σ' αυτήν την περίοδο της κρίσης, θα πρέπει να ενισχύσουμε την ομάδα, χωρίς όμως προκλητικά ποσά. Έχω ένα όραμα για τον Ολυμπιακό και η διάρκεια του είναι μακροχρόνια. Είμαι ρεαλιστής. Ποδόσφαιρο παίζουμε, το αποτέλεσμα μετράει. Ξέρω τίθέλετε. Το πρωτάθλημα και θα το πάρουμε, να είστε σίγουροι. Έχουμε όμως μια πίεση χρόνου. Πρέπει να αξιοποιήσουμε τους νεαρούς παίκτες μας. Την ΠΑΕ θέλουμε να τη στελεχώσουμε με κατάλληλα άτομα που αγαπάνε τον Ολυμπιακό κι έχουν και την απαραίτητη "τρέλα". Δεν θα δεχτώ καταστάσεις του παρελθόντος, άτομα τα οποία θέλησαν να εκμεταλλευτούν χρήματα. Καταδικάζω τα επεισόδια και τις καταστάσεις βίας. Είναι ντροπή να πληρώνουμε πρόστιμα και να παίζουμε "κεκλεισμένων των θυρών". Λέμε "ναι" στους συνδέσμους, αλλά είμαστε υπέρ και της ασφάλειας του γηπέδου. Στη νέα εποχή θα ζητήσουμε ισονομία σε όλα, στη Σούπερ Λίγκα, στην ΕΠΟ και θεωρώ αυτονόητο το 50-50. Έχουμε όρεξη για δουλειά, πάμε για μεταγραφές ουσίας. Πάμε όλοι μαζί, δεν περισσεύει κανείς, πάμε για πρωτάθλημα ξανά.

1 σχόλιο:

Θεόδωρος Α.Πέππας είπε...

Πάμε Σαν Ολυμπιακος Πάντα