13.7.10

ΚΑΚίΑ, ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΗ



Ο Πρόεδρος του ΠΑΟ Νίκος Κωνσταντόπουλος μαθαίνουμε ότι κατά την άσκηση των καθηκόντων του θα συμβουλεύεται...




... τον παλιό τερματοφύλακα της ομάδας Βασίλη Κωνσταντίνου.


Σε ποιά γλώσσα θα μιλάνε, αλήθεια;


*******************************************


Οι πρώτες δηλώσεις του νέου Προέδρου:






Στο ΔΣ εξέφρασα τις απόψεις που πιστεύω ότι διακατέχουν όλους τους μετόχους και συμβούλους. Η εκτίμηση και η επιλογή που έγινε στο πρόσωπο μου είναι δέσμευση ευθύνης και προσφοράς. ('Ωχ, μάννα μου!)
Το ποδόσφαιρο είναι ένας σημαντικός τομέας της κοινωνίας των πολιτών. ('Ωχ, μάννα μου!) Βρίσκεται σε διαρκή αλληλεπίδραση με όλες τις άλλες δραστηριότητες του δημόσιου βίου της χώρας. ('Ωχ, μάννα μου!) Και η εξυγίανση του αθλητισμού και του ποδοσφαίρου είναι συμβολή στη γενικότερη αναδημιουργία της χώρας. ('Ωχ, μάννα μου!) Θέληση του Παναθηναϊκού είναι να ασχοληθει με αυτή την αναδημιουργία.
Με ενδιαφέρει να διασφαλιστεί η συλλογικότητα και η ενότητα. Στον ΠΑΟ κανείς δεν περισσεύει. Επίσης, με ιδιαίτερη συναίσθηση ευθύνης θέλω να διατυπώσω την άποψη πως οι επιτυχίες που είχε ο Παναθηναϊκός αυτή την περίοδο με το πρωτάθλημα και το κύπελλο πρέπει να συνεχιστούν με συλλογική και σκληρή προσπάθεια. Ο Παναθηναϊκός πρέπει να είναι το σωματείο που θα κάνει τη διαφορά. Οι φίλαθλοι του Παναθηναϊκού θέλουν να βλέπουν και να χαίρονται μια τέτοια ομάδα.
Κατά τη συνεδρίαση που προηγήθηκε τόνισα ότι θα επιδιώξω να μιλήσω με όλους τους μετόχους. Θέλω να ακούσω προτάσεις, ιδέες, προβληματισμούς. Θέλω να συζητηθούν όλα τα θέματα ανοιχτά. Αυτό που μετράει είναι να υπάρχει δημιουργική σύνθεση. ('Ωχ, μάννα μου!) Ηδη είναι προγραμματισμένη αυτή η κίνηση σε μία από τις δραστηριότητες.
Είμαι Παναθηναϊκός από παιδί. Από το χωριό μου. Σε κάθε δραστηριότητα της ζωής μου ασχολήθηκα συστηματικά με θέματα του αθλητισμού όπως το αντιντόπινγκ, το στοίχημα, τη διαιτησία, τη βία. Εχω συνεργαστεί με φορείς του αθλητισμού και αθλητές, γνωρίζω ότι και ο αθλητισμός και το ποδόσφαιρο έχουν πολλά προβλήματα. Αυτά τα προβλήματα μπορούν και πρέπει να αντιμετωπιστούν. Οι πόρτες είναι ανοιχτές και τα προβλήματα απαιτούν ανοιχτή συζήτηση από όλους.
Οι φίλαθλοι του Παναθηναϊκού θέλουν να υπάρχει μια ομάδα με κύρος που θα τους δίνει τη χαρά ενός καθαρού, αξιόπιστου και αξιοκρατικού ποδοσφαίρου. ('Ωχ, μάννα μου!) Εκείνο που ενδιαφέρει όλους είναι να υπάρχει το κλίμα της δημιουργικής ευφορίας, της σωστής χαράς. ('Ωχ, μάννα μου!) Θέλει συλλογική προσπάθεια και αυτός είναι ο στόχος. Είναι ψηλές οι απαιτήσεις των φιλάθλων.
Στην Ελλάδα έχουμε συνηθίσει να λέμε είσαι ό,τι δηλώσεις. Πρέπει να μάθουμε ότι είσαι ό,τι είσαι. Είμαι φίλαθλος, με ενδιαφέρει ο αθλητισμός. Ακριβώς λόγω της προηγούμενης δραστηριότητάς μου ξέρω τη δυναμική του ποδοσφαίρου και ότι διαμορφώνει κοινωνικές και ατομικές συμπεριφορές. ('Ωχ, μάννα μου!)
Δεν είμαι έτοιμος να "παίξω" στην πρώτη γραμμή. Υπάρχει ανάγκη προσαρμογής. Υπολογίζω ότι αυτός ο χρόνος προσαρμογής θα είναι όσο το δυνατόν πιο σύντομος γιατί άξια στελέχη της ΠΑΕ Παναθηναϊκός είναι δίπλα μου. (: Βασίλης Κωνσταντίνου!)
Η υπόθεση του νέου γηπέδου έχει φτάσει σε ένα ώριμο σημείο όπου όλες οι πλευρές πρέπει να τηρήσουν τις υποχρεώσεις τους. ('Ωχ, μάννα μου!) Βεβαίως και θα ασχοληθώ με το συγκεκριμένο θέμα.
Εχω την ηλικία εκείνη που μου επιτρέπει να είμαι ανοιχτός στην κριτική, στην επιθετική αντιμετώπιση, αρκεί να είναι καλόπιστη. Κάθε κριτική και κάθε αντίθετη άποψη για μένα είναι σεβαστή, συζητήσιμη και στο πεδίο της ζωής κρίνεται ο καθένας. ('Ωχ, μάννα μου!) Και για όσα λέει και για όσα κάνει.
Αυτή τη στιγμή ο Παναθηναϊκός είναι μια πολύ δυνατή ομάδα, έχει πολύ καλούς παίκτες και έχει συγκριτικά πλεονεκτήματα που μπορεί να αξιοποιήσει.



*******************************************


Βασίλη, παιδί μου, τί λέει το άτομο;


11 σχόλια:

Φυρί-φυρί είπε...

Από έγκυρη πηγή μαθαίνω ότι τα πρακτικά των συνεδριάσεων θα τα επιμελείται ο υιός Γιαννακόπουλος.

Φυρί-φυρί είπε...

"ασχολήθηκα συστηματικά με θέματα του αθλητισμού όπως το αντιντόπινγκ, το στοίχημα, τη διαιτησία, τη βία". Γιώργο, εδώ που είναι το "Ωχ μάνα μου";

Γιωργος Κεντρωτης είπε...

@ Φυρί-φυρί: Είπα να είμαι διακριτικός και να μην το κοκκινίσω όλο. Θα πεςράσουμε ωραία, δεν θα μας λείψει ο γέλως. Ιδιάιτερα στο έργο "Ο Πρόεδρος είναι στην super Liga και συνομιλεί με τον Μπέο, τον Μάκη και λοιπούς παράγοντες.

gorgy είπε...

Θυμάστε, πριν μερικά χρόνια,όταν από μερίδα του τύπου είχε εμφανιστεί (και ο ίδιος βέβαια με δηλώσεις του δεν το είχε απορρίψει)σαν υποψήφιος για την προεδρία της δημοκρατίας; Λέτε να μην είχε τη στήριξη του Βαρδή; (βλέπε Ρουσσόπουλος κατά Κύρτσο κλπ.)

Γιωργος Κεντρωτης είπε...

@ gorgy: Είναι γνωστό. Και σίγουρα θα είχε αβάντες. Προσωπικώς τον ΣΥΜΠΑΘΩ, τυχαίνει δε να τον γνωρίζω. Είναι λαμπρή προσωπικότητα - ό,τι και αν λένε. Είναι οπαδός του ΠΑΟ, αλλά για "ποδόσφαιρο" δεν κάνει. Με τα κολλήματα που έχει θα πέσει πολύ γέλιο. Και βεβαίως, δεν θα αντέξει. Την καλημέρα μου

Hades είπε...

Εγλω αυτό που θέλω να δω είναι Κωνσταντόπουλο ως πρόεδρο της ΠΑΕ και Κίτσιο (τον... γνωστό) ως πρόεδρο του Ερασιτέχνη να κάθονται δίπλα δίπλα.
Κι επίσης, στην πρώτη γκέλα να υπερασπιστεί τον Κωνσταντόπουλο η Λιάνα Κανέλη υπό το άγρυπνο βλέμμα των Σουφλιά-Βουλγαράκη!
Κατά τα λοιπά ευτυχώς που ο βάζελος δεν είχε ποτέ σχέση με τα κέντρα εξουσίας...

Πως τα φέρνει πάντως η ζωή, από πολυμετοχικότητα στην πολυκομματικότητα. Και θα ήταν καλό να μπει κι ο Σημίτης μάλλον (αν και αυτός ήταν δικός μας) προκειμένου να πάψει να είναι μακέτο το γήπεδο... :):):)

Ζήτω ο Παναθηναϊκός της Αριστεράς και της Προόδου! Ε, ΡΕ ΓΛΕΝΤΙΑ!!!!

ΥΓ. Δεν ξέρω αν ακούσατε πόσες φορές μπέρδεψε τον Συνασπισμό με τον Παναθηναϊκό... :):):)

Unknown είπε...

Εμπρος Λαέ Μη Σκυβεις το κεφάλι
Παναθηναικέ – πρωτάθλημα και παλι!

Και εγκεφαλικοοοο η Λιάνα Κανέλη

Σας αφήνο με ένα δίστιχο!

Κυρ Αλέκο κυρ Αλέκο
με το πράσινο γελέκοοο

Γιωργος Κεντρωτης είπε...

@ Hades: Θα πέσει γέλιο. Τη σκέψη με τον Κίτσιο τήν έκανα κι εγώ, αλλά είπα να μην ... αναμοχλεύσω πάθη.

Γιωργος Κεντρωτης είπε...

@ flyind: Ο κυρ-Αλέκος με το πράσινο γελέκο ήταν ο πατέρας του Κωστάκη Καραμανλή.

Hades είπε...

Τι πάει να πει "να μην αναμοχλεύσεις πάθη" σύγγαυρε; Οι βάζελοι δεν μας έχουν πρήξει ότι διαθέτουν... ιστορική μνήμη από μόνοι τους; Ας την τσεκάρουμε... :):):)

Γιωργος Κεντρωτης είπε...

@ Hades: Η μεγάλη... παναθηναϊκή... οικογένεια!