4.9.14

ΛΟΥΤΣΙΑΝΟ ΓΚΑΛΕΤΙ!


Η ΠΑΕ Ολυμπιακός ανακοινώνει την ένταξη του Λουτσιάνο Γκαλέτι στο τεχνικό τιμ της ομάδας μας με χρέη σκάουτινγκ για την Λατινική Αμερική. Ο Λουτσιάνο Γκαλέτι συναντήθηκε με τον πρόεδρο της ΠΑΕ Ολυμπιακός, κ. Βαγγέλη Μαρινάκη και διευθετήθηκε η εκκρεμότητα που υπήρχε ανάμεσα στον σύλλογο και τον πρώην ποδοσφαιριστή

ADVERTISEMENT
Γκαλέτι: Είμαι πολύ χαρούμενος. Ήξερα ότι το πρόβλημα θα λυνόταν και είμαι πολύ χαρούμενος που θα είμαι ξανά μέλος ενός τόσο μεγάλου συλλόγου όπως είναι ο Ολυμπιακός. Είμαι ευγνώμων στον κόσμο για όλη την αγάπη που μου δίνει κι ελπίζω να συνεργαστώ και να βοηθήσω την ομάδα από ένα διαφορετικό πόστο, εκτός γηπέδου αυτή τη φορά. Είμαι πολύ ευγνώμων στον πρόεδρο. Ξέραμε ότι αν καθόμασταν έστω 5 λεπτά να μιλήσουμε οι δυο μας, το πρόβλημα θα λυνόταν, γιατί και οι δύο θέλουμε το καλύτερο για τον Ολυμπιακό. Ευχαριστώ πολύ όλη την ομάδα για τον τρόπο που μου φέρθηκε.

2 σχόλια:

ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΧΩΡΙΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ είπε...

Τέτοιο γλύψιμο σε πρόεδρο εταιρείας δεν έχει ματαγίνει. Όσοι έρχονται και όσοι φεύγουν από την ομάδα μέλι στάζει το στόμα τους.
Εντάξει τα κονομάνε αλλά λίγο αξιοπρέπεια ρε αδέλφια! Τον αγαπάτε και τον εκτιμάτε τον πρόεδρο αλλά κρατήστε το για τον εαυτό σας. Ή μήπως οι δηλώσεις προέρχονται από το γραφείο δημοσίων σχέσεων της ΠΑΕ;
Καλό βράδυ

Γιωργος Κεντρωτης είπε...

@ AXI: Είσαι υπερβολικός, σύγγαυρε. Αλλά εν τάξει, αν το βλέπεις έτσι... Νά 'σαι καλά.