2.5.09

ΕΝΑ ΠΕΙΡΑΙΩΤΙΚΟ ΤΡΑΓΟΥΔΑΚΙ


ΤΡΑΓΟΥΔΑΕΙ Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ


ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ


Στον Πειραιά θα ξεκινάνε τα καράβια
θά 'μαι κι εγώ μέσα στων γλάρων τα κοπάδια.
Θα σε ζητώ στης μοναξιάς μου τα παιχνίδια
και θα σου τάζω άλλες χώρες και ταξίδια.

Και το βράδυ θα βάζω φωτιά στα βαρέλια
να καούν της ζωής μου μαζί τα κουρέλια
και θα ψάχνω σκιές να κρυφτώ και σκοτάδια
δεν μας πήραν μαζί τους ποτέ τα καράβια.

Στον Πειραιά όταν νυχτώνει στο λιμάνι
δεν ξέρω τί με κυβερνάει και τί με πιάνει
λες και μου φεύγεις σ' όλες τις αναχωρήσεις
και ξέρω μέσα μου πως πια δεν θα γυρίσεις.

Και το βράδυ θα βάζω φωτιά στα βαρέλια
να καούν της ζωής μου μαζί τα κουρέλια
και θα ψάχνω σκιές να κρυφτώ και σκοτάδια
δεν μας πήραν μαζί τους ποτέ τα καράβια.



Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος.
Στίχοι: Αντώνης Ανδρικάκης.

4 σχόλια:

ΝΙΚΟΣ ΜΑΥΡΩΝΑΣ είπε...

ΥΠΕΡΟΧΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΣΕ ΜΟΥΣΙΚΗ,ΣΤΙΧΟ
ΚΑΙ ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΚΑΙ ΔΕ ΤΟ ΞΕΡΟΥΝ ΠΟΛΛΟΙ .ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ
ΜΑΘΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ.

Γιωργος Κεντρωτης είπε...

@ ΝΙΚΟΣ ΜΑΥΡΩΝΑΣ: Ο αγώνας τώρα δικαιώνεται!

Ξεκίνα! Θα τα πούμε στην Κούλα.

MenieK είπε...

Δεν θα τραγουδώ αυτό, αλλά όλη την Κυριακή θα τραγουδώ :-) :-)

Γιωργος Κεντρωτης είπε...

@ MenieK: Γειά σου, γαυροφιλενάδα! Σε φιλώ.