21.9.08

ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΕΙΚΟΝΕΣ ΒΓΑΖΟΥΝ ΓΕΛΙΟ



ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ, ΤΩΡΑ, ΤΙ ΜΟΥ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ;!

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αχάριστος πολύ είστε κύριε Γιώργο!

Γιωργος Κεντρωτης είπε...

@ παρασκευή μεσημέρη: Όντως, Βούλα μου. "Αφχάριστος άθρωπος", που έλεγε και η Γεωργία Βασιλειάδου. Πώς γίνεται όμως να αλλάξεις τη φύση σου; Όπως γεννήθηκες, έτσι θα πάς.

Ανώνυμος είπε...

@ παρασκευή μεσημέρη: Στα μπλόγκια μου γυρνάς, μωρή, κι εγώ σε ψάχνω μια βδομάδα;

Θεόδωρος Α.Πέππας είπε...

Ηλθε πλούσιο φωτορεπορτάζ από Φάληρο στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο Αργησε λίγο γιατί έβλεπα το Τρικαλα -Ολυμπιακός 0-5 του 1966 τη ευγενη φροντίδι Νικου Μαυρονά και εσού του ιδίου

Γιωργος Κεντρωτης είπε...

@ Θεόδωρος Α. Πέππας: Σπεύδω να το μαζέψω για να το κρεμάσω. καλημέρα.

George είπε...

εμεις τόσα χρονια γιατί δεν του βαλαμε μια φουστανελα?

Α,ξέχασα....την φουστανέλα την φοράγανε άντρες....

Γιωργος Κεντρωτης είπε...

@ George: Φουστανέλλα φόραγε ο Γιώργης ο Καραϊσκάκης και του φαίνονταν ένα μέτρα από κάτω τα αρχίδια - γιατί ΕΚΕΙΝΟΣ είχε αρχίδια!