21.5.10

ΤΟ ΜΑΛΑΚΙΣΜΕΝΟ

2 σχόλια:

Hades είπε...

Καλημέρα σύγγαυροι!
Διαβάστε αυτό οπωδήποτε!

Μια απίστευτη καταγγελία έκανε με δηλώσεις του στην αγγλική ιστοσελίδα Daily Mail ο διαιτητής του τελικού του Τσάμπιονς Λιγκ στην Αθήνα το 1994, Φιλ Ντον.

Ο 58χρονος πλέον άνδρας αποκάλυψε πως μετά το ματς, ο πρόεδρος του Παναθηναϊκού τον επισκέφτηκε στο ξενοδοχείο όπου διέμενε και του έκανε κάποια ακριβά δώρα, με σκοπό όπως λέει να έχει ευνοϊκή διαιτησία η ομάδα του τη νέα σεζόν!

"Μετά την διαιτησία μου στο ματς της Αθήνας το 1994 ο πρόεδρος του Παναθηναϊκού με επισκέφτηκε στο ξενοδοχείο μου μαζί με τους βοηθούς μου και μου έφερε κάποια ακριβά δώρα. Πιστεύω ότι το έκανε προφανώς για να χτίσει μια καλή... σοδειά ενόψει της νέας σεζόν, σε περίπτωση που κληρωνόμουν να διατητεύσω την ομάδα του".

Στη συνέχεια ο Φιλ Ντον, τόνισε πως πολλές φορές αυτό συνέβη στην καριέρα του, με αποτέλεσμα τώρα να έχει τόσα πολλά ακριβά ρολόγια, που δεν ξέρει πιο να πρωτοφορέσει!

"Έχω τόσα πολλά κοσμήματα και ρολόγια από δώρα, που πραγματικά για ένα διάστημα θα μπορούσα να φοράω και ένα διαφορετικό κάθε ημέρα για ένα μήνα".

Το κείμενο εδώ.

Η συνέντευξη στην αγγλική εφημερίδαεδώ.

Πάλι δάκτυλος Κόκκαλη... ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑ!!!!!

Γιωργος Κεντρωτης είπε...

@ Hades: ΓΟΥΝΕΣ!