10.1.08

ΕΛΑ ΣΤΟΝ ΠΕΡΑΙΑ, ΤΖΙΓΚΕΡ, ΓΙΑ ... ΚΩΛΥΜΠΙ ΣΠΕΣΙΑΛ!




Εν τάξει, Τζίγκερ. Δεν τρέχει τίποτα. Ίσα-ίσα που σ' ευχαριστούμε από καρδιάς για τα καλά σου λόγια. Μια χάρη μονάχα θά ήθελα να μου κάνεις εμένα του φτωχού: να ρθεις ως Πρόεδρος της Σουπερλίγκας να απονείμεις στον Θρύλο το κύπελλο του Πρωταθλητή στο Καραϊσκάκη στα τέλη Απριλίου. Καί πού' σαι: κοίτα μη σε πιάσει πυρετός, αδιαθεσία, κωλικός του νεφρού κ.λπ. και μας στείλεις κανάν αντιπρόσωπό σου. Εμείς εσένα θέλουμε, για σένα ζούμε. Α!, και σ' το λέω από τώρα, σωφεράκι: να φοράς και τριπλό σκάφανδρο, όταν κατεβείς κατά Περαία μεριά, γιατί η θάλασσα σ' εμάς είναι επικίνδυνη και εσύ δεν την ξέρεις καθόλου. Μα θα την μάθεις: θά 'ναι μια θάλασσα από 33.000 ορθωμένα καυλιά και θα σε περιμένει να κολυμπήσεις... ή μάλλον να κ ω λ υμπήσεις.

30 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Γουστάρω τέτοιες δηλώσεις. Πρέπει να μοιραστεί αυτή η εφημερίδα στους παίκτες μας. Αχ βαζελάκια. Δε βάζετε μυαλό με τίποτα. Έτσι εξαγριώστε μας. Τρελά γουστάρω. Μπράβο Τζίγκερ!!! Έλα να μας γα...ργαλήσεις με την κωλάρα σου. Αιώνιε παλουκοχωνευτή!!! Αναπνέω για την Κυριακή.

Ανώνυμος είπε...

Ομαδάρα μου, κάνε αυτό που πρέπει. Όχι απλή νίκη!!! Θέλω να τους ξευτιλήσετε. Κόβα, ξέσκισέ τους, Τζόλε, Γκαζέτι κάντε τους να παραμιλάνε, Λούα Λούα, θέλω πολλές τούμπες. Α, ρε Τζιγκεράκο, πως με έφτιαξες. Έλα, ρε ομάδα!!!

Ανώνυμος είπε...

πάλι Π.ού..α Α.πό Ο.λυμπιακό

Γιωργος Κεντρωτης είπε...

@ Βαγγέλη: Εγώ τον θέλω και τον Απρίλη, στην απονομή.

pananap είπε...

ΤΖΙΓΓΕΡ ΤΗ ΓΑΜΗΣΕΣ!!!

Ανώνυμος είπε...

Καλώς τα παιδιά...

Stratos είπε...

Άλλη μια δήλωση απόρροια της στέρησης ετών…
Μην δίνεται παραπάνω σημασία φίλοι μου, απ’ ότι πραγματικά αρμόζει στην ποιότητα της.
Στο γήπεδο θα φανούν οι ερωτικές επιδώσεις του καθενός.
Τα πολλά λόγια είναι περιττά.

a.c. είπε...

Καλώς τα παιδιά...

Ανώνυμος είπε...

οταν ο Κοκκαλης εκανε δηλωσεις για "πελατες" ειχαν βγει ΟΛΟΙ οι δημοσιογραφισκοι και του εσειραν τα μυρρια οσα

σημερα να σας δω σφουγγοκωλαριοι

αντωνης είπε...

ενα εισιτηριακι ρε παιδια, ψαχνω ποσες μερες και δεν βρισκω τιποτα.

Ρε το Τζιγκερ, χαχαχαχαχαα.

αντωνης είπε...

γιωργο, καλα τα γραφεις. Πολυ πολυ ωραια για την ακριβεια.

scorpios είπε...

ΓΕΙΑ ΣΑΣ,ΜΑ ΑΦΟΥ ΞΕΡΟΥΝ ΠΩΣ Π..ΟΝΑΕΙ Ο ΠΕΙΡΑΙΑΣ ΤΙ ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΙ ΜΙΛΑΝΕ?ΝΑ ΜΗ ΠΩ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΓΥΝΑΙΚΑ,ΑΝΤΩΝΗ ΞΕΡΕΙΣ ΕΣΥ,ΧΑΧΑΧΑ

Γιωργος Κεντρωτης είπε...

@ a.c., stratos, scorpios, redderevil, αντώνης, ολυμπιακός: Θα την λάβει ο σωφέρης την
"κλήση" και θά 'ναι τσουχτερό το πρόστιμο.

Ανώνυμος είπε...

Είμαι γαύρος, είμαι ΠΑΣΟΚ, είμαι σκορπιός, είμαι ΠΟΡΟ... μένος, αν ήμουν και γυναίκα, θα έλεγα πως κάποια εδώ μου έκλεψε την ταυτότητα

Γιωργος Κεντρωτης είπε...

@ αντώνης 2: Τί μπορώ να κάνω, Αντώνη μου, εγώ; Δεν γράφεις κανά στιχάκι για την κλεμμένη ταυτότητα;

Θεόδωρος Α.Πέππας είπε...

Χαιρω πολύ γιά τον σωφέρ
αυτόν τον κακομοίρη,
αλλους να φτιάξει ήθελε
και άλλους διεγείρει!
Τον πράσινο ερωτισμό
νομίζει και πιστεύει
Με τέτοιες ομως ιαχές
Βιάγκρα περιττεύει!
Στην Λάρισα ρωτηθηκε
τι θέλει ένας Υδραίος
Στο Φάληρο, γνωρίζουμε:
Το κόκκινο το ..κλέος!
(Στιχάκια δεν ζήτησες οικοδεσπότα;)

spiros romas είπε...

μην ξεχνατε οτι υποδεχομαστε την ομαδα της χουντας

Γιωργος Κεντρωτης είπε...

@ Θεόδωρος Α. Πέππας: Εύγε, poeta laureate!

@ spiros: Ξεχνιούνται τα σουτ άουτ του Κάρασι; ΔΕΝ ξεχνιούνται! Ξεχνιέται ο Λάτσιος; ΟΥΤΕ!

scorpios είπε...

ΝΑ ΠΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΑΤΙ?ΛΑΓΟΣ ΤΗ ΦΤΕΡΗ ΚΟΥΝΑΓΕ ΚΑΚΟ ΤΗΣ ΚΕΦΑΛΗΣ ΤΟΥ,ΤΗΝ ΚΟΥΝΗΣΑΝ ΚΑΙ ΘΑ ΔΟΥΝ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ..

Γιωργος Κεντρωτης είπε...

@ scoripos: Εκκρεμεί μια απάντηση για εκείνο το 8-2 του 1928. Μήπως ήρθε η ώρα, σύγγαυροι; Για να μην πεθάνω με τον καημό ότι τους το έχουμε αφήσει "αναπάντητο"...

Ανώνυμος είπε...

Δεν το θεωρώ απίθανο να φάνε μια ξεγυρισμένη οκτάρα. Α, ρε Τζιγκεράκο. Μου έφτιαξες τη μέρα. Πάλι θα παίζουνε κυνηγητό στην Παιανία. Θρύλε, ολέ, τρελένομαι. Και εγώ τον θ΄ρλω τον Απρίλιο για την απονομή΄, κύριε καθηγητά.

scorpios είπε...

ΠΟΣΟΙ ΒΑΖΕΛΟΙ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΜΙΑ ΛΑΜΠΑ?ΚΑΝΕΙΣ ΠΑΙΔΙΑ,ΓΙΑΤΙ Ο ΘΡΥΛΟΣ ΤΟΥΣ ΑΛΛΑΖΕΙ ΤΑ ΦΩΤΑ ΜΙΑ ΖΩΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ.

Γιωργος Κεντρωτης είπε...

@ βαγγέλης & scorpios: Ήρεμα, παίδες! Ωραία τα λέμε, πρέπει όμως και να τα κάνουμε! Σας χαιρετώ γαύρικα.

scorpios είπε...

ΚΑΙ ΘΑ ΤΑ ΛΕΜΕ ΚΑΙ ΘΑ ΤΑ ΚΑΝΟΥΜΕ,ΒΕΒΑΙΑ ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΒΡΙΖΟΥΜΕ,ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΛΕΜΕ..

Γιωργος Κεντρωτης είπε...

@ scorpios: Για να λέμε την αλήθεια, φίλτατη γαυρίνα, ποτέ δεν ξεκινάμε πρώτοι. Ξέρουμε, όμως, να απαντάμε όπτε χρειαστεί. Και απαντάμε "άσχημα".

Θεόδωρος Α.Πέππας είπε...

Eεεπ! Λοιπόν η 8άρα και ήταν 1-6-1930 (δεν ξεχνώ) απαντηθηκε γρηγορα, με 6-1 λίγα χρόνια μετά Δεστε το πρωτο από τα ρετρό-γιά τα 30s http://theopeppasblog.pblogs.gr/2008/01/olympiakos-panathhna-kos-retro-30s.html

scorpios είπε...

ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΠΑΣΚΕΤ ΚΑΛΑ ΠΗΓΑΜΕ,ΘΡΥΛΕ ΘΕΕ ΜΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΕ ΜΟΥ,ΦΙΛΙ ΚΑΙ ΚΑΛΗΝΥΧΤΕΣ ΑΠΟ ΜΙΑ ΑΡΡΩΣΤΗ ΓΑΥΡΙΝΑ.

Γιωργος Κεντρωτης είπε...

@ ΘΑΠ: Θόδωρε (σωστό το 1930 - δικό μου επιπόλαιο lapsus memoriae), αλλά το "8" δεν έχει απαντηθεί με τις 2 εξάρες που τους βάλαμε. 8 και πάνω πρέπει να τους ρίξουμε.

@ scorpios: 71-67. Καλά ήτανε.

Θεόδωρος Α.Πέππας είπε...

Καλό και το "οκτώ", προσφέρεται γιά ομοιοκαταληξία!

Γιωργος Κεντρωτης είπε...

@ ΘΑΠ: Γι' αυτό σου λέω!