10.12.09

ΠΡΑΣΣΕΙΝ ΑΛΟΓΑ - ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΜΕΓΑΛΩΝ ΑΝΔΡΩΝ





Μπαμπάς:

Με ενημέρωσαν ότι ο κ. Γιαννακόπουλος αναφέρθηκε απαξιωτικά προς το πρόσωπό μου. Εγώ τον τιμώ και τον σέβομαι, αλλά έχουμε διαφορετική αντίληψη.
Σας παραπέμπω στη δήλωση που έκανε σήμερα το μεσημέρι. Είναι άκομψο κάθε μέτοχος να λέει δημόσια και στα ραδιόφωνα αυτό που πιστεύει. Κάνει κακό στην ομάδα. Όπως το ποιος θα είναι προπονητής στην ομάδα, τι μεταγραφές θα γίνουν γιατί κάνει κακό στην ομάδα.
Μου ζητήθηκε πέρσι από τους κ. Γιαννακόπουλο, Βαρδινογιάννη και Βγενόπουλο να αναλάβω την προεδρία και να βάλω χρήματα εν μέσω πολλών προβλημάτων, διαιτητικών αδικιών κι ενός διχαστικού κλίματος. Το έκανα με ευχαρίστηση προκειμένου να βοηθήσω τον Παναθηναϊκό. Προσωπικά δεν έχω να κερδίσω κάτι, ούτε προβολή χρειάζομαι ούτε τίποτα.
Με ενημέρωσαν ότι ο κ. Γιαννακόπουλος αναφέρθηκε απαξιωτικά προς το πρόσωπό μου. Εγώ τον σέβομαι και τον τιμώ. Προχθές στην εκδήλωση με τους χορηγούς έσκυψα τον φίλησα. Δεν έχω κανένα πρόβλημα μαζί του και ειδικότερα με τον αδερφό του τον Θανάση είμαστε ακόμη πιο πολύ φίλοι. Δεν έχουμε να χωρίσουμε τίποτα. Απλώς έχουμε διαφορετική φιλοσοφία.
Ο λόγος που μου ζήτησαν να αναλάβω είναι ότι είμαι ευγενής και διπλωμάτης. Ωραίο είναι να συζητάμε μεταξύ μας για το τι μεταγραφές πρέπει να γίνουν, ποιος προπονητής πρέπει να έρθει. Αλλά αυτό είναι κάτι που πρέπει να γίνεται μεταξύ μας, κεκλεισμένων των θυρών. Δέχομαι το γεγονός να υπάρχουν διαφωνίες και διαφορετικές απόψεις από τους μετόχους, αλλά αυτό είναι κάτι που θα πρέπει να συζητιέται στο Δ.Σ.
Πρέπει να υπάρχει σχέση εμπιστοσύνης μεταξύ μας. Εχω διαχειριστεί πάνω από 20 καράβια και όταν οι άνθρωποι μου έπαιρναν μια σοβαρή απόφαση τους εμπιστευόμουν. Δεν τους έπαιρνα τηλέφωνο στη 1 το βράδι να τους πω γιατί το κάνατε αυτό. Όταν διαχειρίζεσαι κάτι σοβαρό, το αγαπάς. Ο Παναθηναϊκός είναι η αγάπη μου. Μπορεί να περνάνε διάφορα μηνύματα για μένα όσον αφορά το παρασκήνιο, τα οποία καλώς η κακώς είναι σωστά, ωστόσο σε φίλους συνεργάτες και στους μετόχους, είμαι διπλωμάτης, ειλικρινής και ευγενής.

**********************

Παυλούτσος:


Ο κ. Πατέρας βλέπει εφιάλτες και φαντάσματα εκεί που δεν υπάρχουν. Ο Παναθηναϊκός έβαλε 100 εκατ. το καλοκαίρι και είναι χειρότερος από πέρυσι. Αν ο κ. Πατέρας θεωρεί πόλεμο την επιθυμία μου για έναν μεγάλο και καταξιωμένο προπονητή είναι δικαίωμά του. Εγώ θέλω έναν μεγάλο Παναθηναϊκό να πρωταγωνιστεί και να μην είναι κομπάρσος, όπως είναι σήμερα.
Εχω ιστορία 30 χρόνων στον Παναθηναϊκό. Αν ο κύριος Πατέρας βλέπει εφιάλτες και φαντάσματα εκεί που δεν υπάρχουν, είναι δικαίωμά του. Καταρχήν, δεν θεωρώ ηθική την πράξη που έγινε. Επρεπε ο κ. πρόεδρος του Παναθηναϊκού να καλέσει τους ανθρώπους που έδωσαν χρήματα για να είναι από το πουθενά πρόεδρος και να τους ενημερώσει. Δεν μπορεί να αγνοήσει έναν Γιάννη Βαρδινογιάννη, που έχει προσφέρει τόσα πολλά εδώ και χρόνια ή εμένα.
Εκτιμώ αφάνταστα τους δύο ανθρώπους (σ.σ. Νιόπλια και Βαζέχα) που ήρθαν στον Παναθηναϊκό, αλλά περίμενα ότι εφόσον είχαν αποφασίσει ένα τέτοιο πράγμα να έχουν προετοιμαστεί για την επόμενη μέρα. Εκτιμώ για την προσφορά τους, αλλά από το σημείο αυτό μέχρι το σημείο να μην ψάχνει έναν προπονητή ο Παναθηναϊκός είναι τεράστιο σφάλμα.
Εχω 38 χρόνια ιστορίας και προσφοράς, έχω δικαίωμα να πω τη γνώμη μου για τον προπονητή. Αν αυτό το θεωρεί πόλεμο, είναι δικαίωμά του. Θέλω έναν Παναθηναϊκό καταξιωμένο, να πρωταγωνιστεί και να μην είναι κομπάρσος των αντιπάλων του.
Δηλαδή είναι πόλεμος ότι θέλω έναν καλύτερο προπονητή; Αν βλέπει φαντάσματα είναι δικαίωμά του. Δεν κάνω αντιπολίτευση. Σαν απλός φίλαθλος, θέλω έναν καλύτερο προπονητή. Ο Παναθηναϊκός ήταν ένα κομμάτι της ζωής μας. Τονίζω και πάλι όποιος βλέπει φαντάσματα και εφιάλτες είναι δικαίωμά του.
Θεωρώ απαράδεκτο να ψάχνουμε να βρούμε προπονητές την τελευταία στιγμή. Την προηγούμενη ακριβώς βραδιά ήμασταν μαζί και δεν έγινε νύξη. Είχε ηθική υποχρέωση να μιλήσει στους ανθρώπους που τον κάναμε πρόεδρο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: