13.4.10

ΟΛΥΜΠΙΑΚΕ ΜΟΥ ΘΡΥΛΕ


ΤΡΑΓΟΥΔΑΕΙ Ο ΘΕΜΗΣ ΑΔΑΜΑΝΤΙΔΗΣ


ΟΛΥΜΠΙΑΚΕ ΜΟΥ ΘΡΥΛΕ


Ένας θρύλος ζωντανός
ομαδάρα Ολυμπιακός
ένα όνομα θρησκεία
με μεγάλη ιστορία
Ομάδα των φανατικών
απλών ανθρώπων λαϊκών
η ομάδα του Μουράτη
και άλλων εκατό θεών

Ολυμπιακέ μου Θρύλε
για πάρτη σου χορεύω
στο κόκκινο ζεϊμπέκικο
φιγούρα μου θα σ’ έχω
Ολυμπιακέ μου Θρύλε
για πάρτη σου χορεύω
στην κόκκινη τη ζεϊμπεκιά
φιγούρα μου θα σ’ έχω

Ένας δεύτερος Θεός
μ’ όνομα Ολυμπιακός
τατουάζ μες στην καρδιά μου
η ομάδα η δικιά μου
Όπου σταθείς κι όπου βρεθείς
έως τα πέρατα της γης
όποια πέτρα κι αν σηκώσεις
ολυμπιακούς θα βρεις

Ολυμπιακέ μου Θρύλε
για πάρτη σου χορεύω
στο κόκκινο ζεϊμπέκικο
φιγούρα μου θα σ’ έχω
Ολυμπιακέ μου Θρύλε
για πάρτη σου χορεύω
στην κόκκινη τη ζεϊμπεκιά
φιγούρα μου θα σ’ έχω

4 σχόλια:

ΝΙΚΟΣ ΜΑΥΡΩΝΑΣ είπε...

Καλό αλλά όχι σπέσιαλ!

Ανώνυμος είπε...

Στο πτώμα του Ολυμπιακού ο καθένας γράφει και κάνει ότι του καπνίσει

Γιωργος Κεντρωτης είπε...

@ ΝΙΚΟΣ ΜΑΥΡΩΝΑΣ: Οκ, δεν είναι ληντ του Μάλερ, αλλά μην το κάνουμε και θέμα!

Γιωργος Κεντρωτης είπε...

@ ΑΝΩΝΥΜΟΣ: Ομολογώ ότι δεν σε καταλαβαίνω. Τέλος πάντων...