20.6.17

ΓΕΙΑ ΣΟΥ, ΓΑΥΡΕ ΤΣΟΡΙ!


ΓΕΙΑ ΣΟΥ, ΓΑΥΡΕ ΤΣΟΡΙ!

Σας αποχαιρετώ με πολλή συγκίνηση!!!
Όπως όλοι μας, είχα να αντιμετωπίσω και καλές και κακές στιγμές... Και γνωρίζω πολύ καλά το πόσο δύσκολος ήταν αυτός ο τελευταίος χρόνος, ακόμα και για όσους βρίσκονται πολύ κοντά μου (τη γυναίκα μου, τα παιδιά μου, κλπ.).
Πέρασαν τέσσερα χρόνια από την ημέρα που έφτασα σε αυτό το κλαμπ στα χέρια ενός μεγάλου προπονητή τον οποίο θαυμάζω και σέβομαι (Michel Gonzalez) και του κυρίου προέδρου (Βαγγέλη Μαρινάκη). Εκείνοι με εμπιστεύτηκαν κι εγώ πίστεψα στο ότι μπορούσαμε να πετύχουμε πολλά με αυτά τα χρώματα... και έτσι έγινε σε μεγάλες στιγμές...!!!
Σήμερα χαράσσονται καινούργια μονοπάτια... και θα ακολουθήσω αυτές τις καινούργιες προκλήσεις...
Νιώθω πολύ ευγνώμων...!!!
Όλες αυτές τις στιγμές ήταν... και θα είναι για μένα μάθημα ζωής...
Θερμά ευχαριστώ σε όσους πιστεύουν και πίστεψαν σε μένα και όσοι όχι με... βοήθησαν στο να μην εγκαταλείψω, να μην σηκώσω τα χέρια ψηλά, αλλά να κρατηθώ και να συνεχίσω να ονειρεύομαι...
Ευχαριστώ όλο τον κόσμο που από την πρώτη στιγμή που πάτησα το πόδι μου στο γρασίδι αυτού του υπέροχου σταδίου, με έκανε να αισθανθώ τη στήριξη και την ανάσα του και κάτι εξαιρετικά θαυμάσιο για μένα που δεν μπορείς να το αγοράσεις: Τον σεβασμό...
Μέσα από την καρδιά μου σας εύχομαι το καλύτερο...!!!

Για πάντα ΘΡΥΛΟΣ!!!

ALEJANDRO DAMIAN DOMINGUEZ (Chori)

Δεν υπάρχουν σχόλια: