2.3.09

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ










Με το γιό μου μας πήγαινε στο Καραϊσκάκη η καλή μου φίλη μου η Μαρία - ... βαζέλα, που δεν διακρίνεται στη φωτογραφία, στη θέση του οδηγού! Η διακρινόμενη δίπλα στον γιό μου είναι η Μαριάννα και είναι δικιά μας! Την φωτογραφία την τράβηξε ο Θόδωρος Πέππας, καθόσον ανταμώσαμε τυχαία στο δρόμο. Στο γήπεδο συναντηθήκαμε μετά από λίγο κανονικά με τους Πεππαίους! Εκεί βρήκαμε και τους Σωτρίνηδες και τον Χριστόφορο Ολύμπιο. Μετά το ματς η Εύη, σύζυγος Στράτου Σωτρίνη, μας κέρασε λόγω της ονομαστικής της εορτής - Ευδοκία γαρ. Μόνο ο Θρύλος δεν ευδόκησε να νικήσει. Είχε έλθει και η Ουρανία, σύζυγος Θεοδώρου Πέππα. Το δείπνο στο Pure Red, στην αίθουσα του Λεωνίδα Ανδριανόπουλου. Είδαμε και τον νικητήριο για τον Θρύλο αγώνα μπάσκετ, και πανηγυρίσαμε αναλόγως.

9 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Που πηγανε τα ποτηρια οεο;
Τι σπασαμε τελικα με τη ληξη; δεν καταλαβα ακομα...

Γιωργος Κεντρωτης είπε...

@ Θάνος Πέππας: Θυμάσαι να σπάσαμε τίποτα;!

Ανώνυμος είπε...

Καλημερα Κ.Γιωργο.Ειμαι ο Γιωργος που σας μιλησα στο καραισκακη στη Θυρα 1! Ερυθρολευκους χαιρετιςμους..

Ανώνυμος είπε...

Μπαααααααααααα... Οχι... Δεν νομιζω

Γιωργος Κεντρωτης είπε...

@ Ανώνυμος / Γιώργος: Γειά σου, σύγγαυρε Γιώργο. Νά 'σαι καλά.

Γιωργος Κεντρωτης είπε...

@ Θάνος Πέππας: Α, τα σπάσαμε, δηλαδή. Καλώς εγένετο!

Ανώνυμος είπε...

Μπράβο,μπράβο να μας έχει ο θεός γερούς πάντα να ανταμώνουμε
και να ξεφαντώνουμε
νίκος θρυλοπιστός

Θεόδωρος Α.Πέππας είπε...

Πάμε, πάλι Απόψε Σαν Ολυμπιακός (έτσι, γιά αλλαγή!)

Θεόδωρος Α.Πέππας είπε...

good news at your mail!