31.5.08

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΡΝΕΣΤΟ ΒΑΛΒΕΡΔΕ


Θέλω να αποδείξω την αξία μου σε ένα κλαμπ σαν τον Ολυμπιακό που είναι υποχρεωμένο να νικά, να κατακτά το πρωτάθλημα και να αγωνίζεται στο Τσάμπιονς Λιγκ. Οι πάντες λένε ότι το ποδόσφαιρο στην Ελλάδα έχει πολύ πάθος. Είναι μια πολύ ενδιαφέρουσα προοπτική και είμαι ικανοποιημένος από αυτή την εξέλιξη.
Είναι πρόκληση ο Ολυμπιακός, μια ομάδα που μόλις κατέκτησε το νταμπλ. Αυτός είναι και ο κυριότερος λόγος που πηγαίνω εκεί. Όταν πήγα στην Εσπανιόλ, μόλις είχε γλιτώσει τον υποβιβασμό και μου ζήτησαν παραπάνω. Στον Ολυμπιακό έκαναν δικό τους το πρωτάθλημα και το κύπελλο και θέλω να πραγματοποιήσουμε περισσότερα. Ήθελα να πάω σε μια ομάδα που είναι πρωταθλήτρια παντού και θέλει να κερδίζει σε όλα τα ματς.
Δεν έχω υπογράψει ακόμα συμβόλαιο. Περιμένουμε να επιβεβαιώσουμε την αρχική συμφωνία, αλλά -επαναλαμβάνω- ακόμη δεν έχω υπογράψει συμβόλαιο. Δεν θέλω να μιλήσω για προσφορές άλλων ισπανικών ομάδων γιατί δεν είναι καλό. Ο Ολυμπιακός ήταν η ομάδα που εκδήλωσε γρηγορότερα και πειστικότερα το ενδιαφέρον του για εμένα. Συνάντησε γρήγορα τον ατζέντη μου και ένιωσα ότι θα μπορούσα να κάνω κάτι άλλο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: