11.5.08

ΕΝΑ ΠΟΙΗΜΑ ΤΟΥ ΓΑΡΘΙΛΑΣΟ ΔΕ ΛΑ ΒΕΓΑ


GARCILASO DE LA VEGA


[Η ΕΛΠΙΔΑ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΜΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΞΥΠΝΑΕΙ]


Η ελπίδα μέσα μου για μια στιγμή ξυπνάει·
κατάκοπη κατόπιν χέρια-πόδια σέρνει
και του ληθάργου αφήνεται· κι ευθύς ως γέρνει,
σηκώνεται η απελπισιά που τυραννάει

σκληρά. Καρδιά μου, εσύ, καημένη, πώς πονάει
η εναλλαγή καλού-κακού και πώς σε φέρνει
στων άκρων τα άκρα;! Βάλε δύναμη όσο παίρνει
ν’ αντέξεις – ξέρεις πως την τρικυμία ακλουθάει η

γαλήνη πάντα. Δύναμη έτσι θε να πάρω
κι εγώ, και μάλιστα όση πρέπει, για να σπάσω
στα δυό με δυό μπουνιές βουνό ή να βγώ μπροστά

απ’ ό,τι εμπόδιο ή φυλακή να βρω το Χάρο
να τον νικήσω, τί είσαι Ε σ ύ όντως ν’ αποδείξω:
ιδέα γυμνή ή γυνή με σάρκα και οστά.



Μετάφραση: Γιώργος Κεντρωτής.

Η εικονιζόμενη ονομάζεται Valeria Mazza και είναι φίλη του ιστολογίου.

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Καλησπερα κυριε Καθηγητα μου, και χρονια πολλα εστω και καθυστερημενα! Καθαρισα με εξετασεις αγγλικων, πηγα καλα και ελπιζω ομοιως κι ο Δημητρακης...
ΛΑΙΚΗ ΑΠΑΙΤΗΣΗ: Να σχολιασετε τις δηλωσεις του ηθηκου πρωταθλιουτη, του ΜΕΓΑΛΟΥ ΜΑΓΙΣΤΡΟΥ Νικου Λυμπεροπουλου κατα την αποχωρηση απο το χτεσινο κλισμα της περηφανης γειτονικης ομαδας μου!

Γιωργος Κεντρωτης είπε...

@ Θάνος Πέππας: Σ' ευχαριστώ για τις ευχές, και σου εύχομαι καλή επιτυχία (και στον γιόκα μου). Δεν άκουσα τις δηλώσεις του Λυμπερόπουλου. Έπιασα μόνο (και μάλιστα τυχαάι) τις τελευταίες του λέξεις και είδα το κλαψιάρικο ύφος του. Άρα, δεν μπορώ να σχολιάσω. Θα τις διαβάσω στον τύπο σήμερα. Σε χαιρετώ.

winston είπε...

Εγώ θα ήθελα να σχολιάσετε το φαινόμενο Κούγια που "χτύπησε" για ακόμη μια φορά... (Γελάσαμε πάλι...)

Γιωργος Κεντρωτης είπε...

@ winston: Και μόνο η αναφορά του ονόματος αυτού του φριχτού και λυσσασμένου αντιολυμπιακού μού προκαλεί παλινδρομήσεις στο στομάχι. Εκείνο που με ενοχλεί είναι ότι ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ δημοσιεύει εδώ και κάμποσο καιρό τις -θετικές για τον Ολυμπιακό- "γνώμες" αυτού του τύπου για την υπόθεση "Νικολαϊδη - Ριβάλντο". Δηλαδή, δεν με ενοχλεί απλώς, με κάνει να βγάζω αφρούς από το στόμα.

winston είπε...

Τι να κάνουν κι αυτοί... Κάπως πρέπει να γεμίσουν τις σελίδες τους. Εμένα πάλι στον Πρωταθλητή (τον διαβάζω αν και γυναίκα) με ενοχλεί ένας συγκεκριμένος δημοσιογράφος που έκανε εκπομπή στο κόκκινο κανάλι. Νόμίζω ξέρεις ποιον λέω. Ονόματα δεν λέμε, υπολήψεις δεν θίγουμε...

Γιωργος Κεντρωτης είπε...

@ winston: Αγαπητή γαυρίνα, διαβάζω μόνο τον φιλολυμπιακό τύπο, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν με κάνει θηρίο με τα γραφόμενά του - να εξηγούμεθα. Αλλά δεν μου πάει να πιάσω άλλη εφημερίδα (εξαιρείται ο Φίλαθλος). Σε χαιρετώ.

Ανώνυμος είπε...

Για το κοριτσι της φωτογραφιας και το -πολυ ομορφο -ποιημα γιατι δεν λετε τιποτα? Εχουμε φαει κολλημα ε?
Ανωνυμος Νο1

Γιωργος Κεντρωτης είπε...

@ ανώνυμος νο 1: Το κορίτσι είναι δικό μας, ήτοι ερυθρόλευκο. Χαίρε!