18.11.08

ΠΡΙΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΗ ΝΙΚΗ















Ήμασταν όλοι εκεί. Ο Θόδωρος Πέππας και ο γιός του Θάνος. Ο Χριστόφορος Ολύμπιος, άνευ του υιού του, που σπουδάζει στο εξωτερικό και για τη γιορτή του οποίου το νικητήριο δείπνο μάς το κέρασε ο πατέρας του. Ήταν ο George. Ήταν και ο Σεραφείμ και ο Γιάννης Σουγιάς, το γένος Τσεκούρα (παρακαλώ)! Ήταν η αφεντιά μου με τον γιό μου Δημήτρη. Πριν τον αγώνα στο Red Cafe και μετά τον αγώνα για κεμπάπια στου Γρηγόρη. Α, έλειπε ο Νίκος Μαυρωνάς, αλλά υπάρχει ενσταντανέ: μιλάω μαζί του στο τηλέφωνο. Οι φωτογραφίες με το ηλιοβασίλεμα, τη βαθμολογία του πρωταθλήματος και τα τεντόπανα Τεν Κάτε δημιουργούν μιαν... ωραία ατμόσφαιρα. Πάντα τέτοια, σύγγαυροι!

10 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

telika anarthsate thn fwtografia me ta "aixmhra aderfia".xarhka poly gia thn gnwrimia kyrie kentrwth 8a ta xanapoume sigoura

Γιωργος Κεντρωτης είπε...

@ serafeim: Αφού το είπαμε ότι θα "κρεμασ΄τείτε"! Βεβαίως και θα τα ξαναπούμε! Χαιρετισμούς στον αδελφό σου. Χαίρε και εσύ!

Ανώνυμος είπε...

Δεν μας έδειξες που χέζεις τον Βαλβέρδε. Στην τουαλέτα του Γρηγόρη;

Γιωργος Κεντρωτης είπε...

@ διογκω...μένα: Μιας και ρωτάς και μπορεί να μου μείνεις στον τόπο από την αγωνία, θα σου απαντήσω: Τον Βαλβέρδε τον έχεσα στη χέστρα του σπιτιού σου. Τον βρήκα εκεί, κι έτσι δεν έχασα την ευκαιρία. Και μάλιστα με σκατά "διογκω...μένα".
Άντε, στρίβε από 'δώ, ρε πρωκτόμακτρο, που νομίζεις ότι μπορείς να μου κάνεις πλακίτσα.

Ανώνυμος είπε...

Η ατακα της ημερας... Παλι γραψατε κυριε Καθηγητα μου...
Την καλημερα μου!!!
Χαιρετισμους και στα αιχμηρα αδελφια (ολυμπιακους)

Γιωργος Κεντρωτης είπε...

@ Θάνος Πέππας: Γειά σου, Θάνο. Εξυπναδούλες τέτοιες λαμβάνω κάθε μέρα ουκ ολίγες. Απλώς τις σβήνω. Τούτος εδώ ήθελε να μου παραστήσει και τον -τάχα μου- ολυμπιακό. Γι' αυτό και έλαβε τη δέουσα απάντηση..

Θεόδωρος Α.Πέππας είπε...

Ερυθρόλευκοι όλων των ιστολογίων , ενωθείτε!

Ανώνυμος είπε...

NA EISTE KALA KYRIE PEPPA KI ESEIS KAI O GIOS SAS:)XARHKAMEN DIA THN GNWRIMIAN 8A TA XANAPOUME SIGOURA STO EPOMENO MATS.

Ανώνυμος είπε...

Αρχίζετε και μιλάτε σαν τον άνθεωπο χωρίς ιδιότητες

Γιωργος Κεντρωτης είπε...

@ Θεόδωρος Α. Πέππας! Γένοιτο!

@ Serafim: Θα είμαι και εγώ εκεί!

@ ένας φίλος: Σώωωωωπα!