14.2.10

ΠΡΟΕΟΡΤΙΑ ΣΤΟΥ ΣΩΤΡΙΝΗ



















Μαζευτήκαμε για το καλό και για την ημέρα στου Στράτου. Πεππαίοι πλήρεις και εγώ σόλο, καθώς η σύζυγος βρίσκεται στην Λόντρα επισκεπτόμενη τον εν Αγγλία σπουδάζοντα γιό μας. Ότι περάσαμε ωραία και φάγαμε φίνα φαίνεται. Ότι γιορτάσαμε εκ των προτέρων την νίκη μας και την ήττα του ακατονόμαστου δεν φαίνεται μεν, αλλά κανείς μας δεν έτρεφε την παραμικρή περί τούτου αμφιβολία. Το σύνθημα μας ήταν "Όλα δύο"! - όπερ και εγένετο. Χρόνια πολλά και καλά.

6 σχόλια:

Θανος Πεππας είπε...

Και προς τιμην σας κυριε Καθηγητα, που ησασταν ο μονος που προβλεψατε το "Διπλο". Εγω εμεινα στο Χ, ο κυριος Στρατος στο 3-0 και ο πατερας μου "ΥΠΕΡΑΙΣΙΟΔΟΞΟΣ" στο 4-0 ΧΑΧΑΧΑΧΑ

Γιωργος Κεντρωτης είπε...

@ Θάνος Πέππας: Είσαι... μαρτυριάρης!

Θεόδωρος Α.Πέππας είπε...

Οχι, ομολογώ ότι μόνο εσύ τοχες προβλέψει, δια της ιστορικής, πλέον, φρασεως "Εγω γιατί το βλέπω διπλό σήμερα;" Αλλά, απορώ γιατί δεν έβαλες την εικόνα όπου μπρος στην οθόνη, μόλις άρχισε το ματς του αιωνίου, ποζάραμε όλοι ευτυχείς [ισως και ολίγον, πολύ ολίγον, ...οινόφλυγες!]ευχόμενοι "Αντε, όλα διπλό νάρθουν σ΄ημερα"!
Την επαναποστέλλω-δεν μπορεί να λείπει!

Hades είπε...

Νομίζω ότι η τελευταία φωτογραφία είναι όλα τα λεφτά. Διονυσιακή, αποκριάτικη και ποδοσφαιρική συνάμα... :):):)

Γιωργος Κεντρωτης είπε...

@ Θεόδωρος Α. Πέππας: Δεν μου την είχες στείλει. Τώρα που μου την έστειλες, την κρέμασα.

Γιωργος Κεντρωτης είπε...

@ Hades: Τώρα εννοείς την... προτελευταία φωτογρφαία!