Διαβάζω στο gavros.gr
Σίγουρα αυτό που έγινε πριν τον τελικό του πρωταθλήματος της Α1 μεταξύ του Ολυμπιακού και του Παναθηναϊκού είναι κάτι το οποίο δεν αρέσει σε κανέναν και θα πρέπει να σταματήσουν κάποια στιγμή όλες αυτές οι επιθέσεις σε πούλμαν ομάδων ή οπαδών. Όμως η αλήθεια είναι πως τον Ολυμπιακό σε καμία περίπτωση δεν τον εξυπηρετούσε αυτό που έγινε, αφού η ομάδα προέρχεται από μία τεράστια επιτυχία, με την ψυχολογία στα ύψη και τον κόσμο να θέλει πως και πώς να αποθεώσει τους παίκτες και παράλληλα να «σπρώξει» τον Θρύλο σε μία ακόμη νίκη στο ΣΕΦ επί του ΠΑΟ.
Τώρα ο αγώνας αναβλήθηκε, η προετοιμασία των παικτών πήγε... περίπατο, ο ενθουσιασμός από την κατάκτηση της Ευρωλίγκας «πέφτει» λίγο-λίγο μετά και από αυτό που έγινε στο πούλμαν της αποστολής του Παναθηναϊκού, ενώ και ο κόσμος δεν ξέρει καν αν θα μπορεί να δει τον αγώνα από κοντά όταν και εφόσον οριστεί ξανά από την αρμόδια αρχή του πρωταθλήματος.
Και πολύ περισσότερο τα σενάρια που έβγαλε η ΓΓΑ αναφορικά με τους τελικούς του πρωταθλήματος σίγουρα τον Ολυμπιακό δεν τον εξυπηρετούν. Δηλαδή σε καμία περίπτωση δεν εξυπηρετεί τον Ολυμπιακό να γίνουν οι τελικοί παρουσία μαθητών στις κερκίδες ή κεκλεισμένων των θυρών, από τη στιγμή που ο Θρύλος έχει αυτή τη στιγμή το πλεονέκτημα της έδρας στα ματς κάτι που σημαίνει ότι και ο κόσμος μπορεί να «παίξει», αφού με τις φωνές τους και τα συνθήματά τους θα δώσουν ώθηση στην ομάδα για το πρωτάθλημα. Με παιδιά στις κερκίδες ή οι αγώνες να γίνουν κεκλεισμένων των θυρών, αυτομάτως «διαγράφεται» το πλεονέκτημα της έδρας για τους «ερυθρόλευκους».
Εκτός αυτών όμως, ποιος ο λόγος να γίνουν τα ματς με μαθητές στις κερκίδες από τη στιγμή που η επίθεση στο πούλμαν του ΠΑΟ έγινε εκτός γηπέδου. Για παράδειγμα αν γίνει ο δεύτερος τελικός με τον Παναθηναϊκό στο ΟΑΚΑ με μαθητές στις κερκίδες, αυτό δεν ενοχλεί κανέναν να επιτεθεί στο πούλμαν του Ολυμπιακού...
Και φυσικά το ερώτημα που μένει είναι το γιατί δεν έγινε το ματς, από τη στιγμή που οι άνθρωποι του Παναθηναϊκού έλεγαν ότι ήθελαν να γίνει ο αγώνας...
Σύγγαυροι, αναρωτιέμαι: Είναι δυνατόν να έχει έστω και μισή σταγόνα γαύρικο αίμα μέσα του αυτός που έγραψε το κατάπτυστο αυτό κείμενο;
5 σχόλια:
Έχω εκφράσει την άποψη ότι όσο πουλάνε φύλλα, (έστω και επιδοτούμενα) αυτός ο λίβελος κατά της νοημοσύνης μας, δεν θα πάψει ΠΟΤΕ.
Απαξίωση στις Φυλλάδες παντός χρώματος, αλλά και άρνηση έστω και στο παραμικρό "κλικ" στις ιστοσελίδες τους.
Υπάρχει μία πιθανότητα να διορθωθούν !!!
Την Καλημέρα μου Γιώργη !
ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΣΗΜΕΡΑ
Ο ΧΟΡΟΣ ΤΩΝ ΕΠΙΠΛΩΝ
ΡΩΜΟΥ ΦΙΛΥΡΑ
ΔΙΑΣΚΕΥΗ: ΑΝΤΩΝΗς ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥ
ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ ΤΟΝΙΑ ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΥ
Βασισμένη στο αυτοβιογραφικό κείμενο του ποιητή Ρώμου Φιλύρα «Η ζωή μου εις το Δρομοκαΐτειον».
Παρασκευή, 18 Mαϊου στο Ιωνικό Κέντρο, Λυσίου 11, Πλάκα, 20:30
Είδοδος 8 ευρώ και 4 για φοιτητές, άνεργους
Μια από τις πιο ενδιαφέρουσες παραστάσεις των τελευταίων ετών θα παρουσιαστεί στις 18 Μαϊου, στο Ιωνικό Κέντρο, Λυσίου 11 στην Πλάκα με τον τίτλο «Ο χορός των επίπλων». Πρόκειται για έναν μονόλογο που ερμηνεύει ο Πέτρος Ξεκούκης, ένας από τους πιο γνωστούς Έλληνες ηθοποιούς που έχει υπηρετήσει πολλά είδη θεάτρου και έχει συμμετάσχει σε αμέτρητες τηλεοπτικές και θεατρικές παραγωγές και που εδώ κάνει μια θεαματική στροφή στην καριέρα του χτίζοντας έναν πολύ δύσκολο αλλά και γοητευτικό ρόλο.
Μέσα από τη σκηνοθεσία της Τόνιας Σταυροπούλου αναδεικνύεται ο παραληρηματικός λόγος του ποιητή, η μοναξιά, η απομόνωση, αλλά και το χιούμορ του κειμένου. Η θεατρική διασκευή είναι του Αντώνη Παπαιωάννου που κράτησε αμιγώς τα θεατρικά στοιχεία του κειμένου, η μουσική του Σπύρου Κουρκουνάκη και τα σκηνικά και τα κοστούμια του Γιώργου Γιώνα. Η παράσταση είναι βασισμένη στο συγκλονιστικό αυτοβιογραφικό κείμενο του ποιητή Ρώμου Φιλύρα «η ζωή μου εις το Δρομοκαΐτειον», ίδρυμα στο οποίο έζησε αυτοεγκλεισμένος από το 1927, μέχρι τον θάνατό του το 1942.
Το κείμενο αυτό δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά στην εφημερίδα ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ, το 1929 με τη φροντίδα του τότε διευθυντή της Αιμίλιου Χουρμούζιου, μετά από μια επίσκεψή του στον ποιητή στο Δρομοκαΐτειο
Πρόκειται για ένα εξαιρετικό δείγμα γραφής, αποτέλεσμα των φωτεινών διαλειμμάτων του ποιητή στο Δρομοκαΐτειο, που περιγράφει τη ζωή των έγκλειστων στο ίδρυμα, άλλοτε με χιούμορ, άλλοτε με παραληρηματικό ποιητικό λόγο και άλλοτε με θυμό και θλίψη για την εγκατάλειψή τους.
Περιγράφοντας τη ζωή στο Δρομοκαΐτειο και παραβάλλοντάς τη με τη ζωή και τις πράξεις των λογικών ο ποιητής διαπραγματεύεται, φτάνοντας σε ύψη ποιητικού μεγαλείου, όλη την ειρωνεία της ανθρώπινης ύπαρξης αλλά και ζητήματα όπως η μοναξιά η ματαιοδοξία, ο ανθρώπινος προορισμός, ενώ δίνει και σπουδαία στοιχεία για την εποχή.
Για την παράσταση έδειξαν ενδιαφέρον Πανεπιστημιακές σχολές, αφού θεωρήθηκε ως χρήσιμο εργαλείο για φοιτητές ψυχιατρικής και ψυχολογίας.
@ Ανώνυμος / Α.Π.: Ο Ξεκούκης είναι, μάλιστα, "άρρωστος" ολυμπιακός!
Θα ήθελα πολύ να είμαι εκεί, αλλά υπάρχει μεγάλο πρόβλημα: "τρεχάματα" με τον πατέρα μου...
Σύγγαυρε, θα είμαι σκληρός στο σχόλιο αλλά δυστυχώς θα πρέπει να συνειδητοποιήσεις ότι ο ίδιος ο Ολυμπιακός αυτούς θεωρεί "γαύρους". Σάμπως μόνοι τους γιγαντώθηκαν όλ'αυτά τα χρόνια; Αυτή είναι η αλήθεια. Κι αν ποτέ -που δεν στο εύχομαι- τύχεις ανάμεσα σε αγέλη από τέτοια ΖΩΑ, θα συνειδητοποιήσεις και τι θεωρούν ο ένας για τον άλλον και όλοι μ;ζί εναντίον σου. Έχει τω όντι παραξεφύγει η κατάσταση κι έχουμε πήξει στους "ολυμπιακάρες".
Σύγγαυροι, η κοινή λογική φωνάζει ότι αυτά είναι αδύνατο να έγιναν από γαύρους (Ελεος!Τι θα κέρδιζαν χτυπώντας ΤΟ ΠΟΥΛΜΑΝ;;) ή από..βάζελους προβοκάτορες (και γιατί δεν χάλαγαν το ίδιο το παιγνίδι, ώστε να φάμε τιμωρία κ.α;). Αλλού είναι η δουλειά: πρέπει το αθλητικό επίπεδό μας να επιστρέψει ΑΜΕΣΑ στη γνωστή κακομοιριά (ίντριγκα, τσαμπουκάδες,φτηνός οπαδισμός κ.α.), από την οποία τόλμησε να λοξοκοιτάξει προς καλύτερη κατεύθυνση μετά τον θρίαμβο - επανάσταση ελληνικής ομάδας στην Ευρωλίγκα. Κάποια "φετίχ" του Τύπου ήξεραν πολύ καλά, αλλά, ως συνήθως, δεν θα ερωτηθούν ποτέ. ΝΙΚΟΣ ΑΠΟ ΝΙΚΑΙΑ
Δημοσίευση σχολίου