15.3.13

ΓΙ' ΑΥΤΟ ΑΓΑΠΑΜΕ ΤΟΝ ΤΑΣΟ ΠΑΝΤΟ!




Δηλώσεις του Τάσου Πάντου:

Θέλω να ευχαριστήσω την ΠΑΕ Ολυμπιακός και τους φιλάθλους για την μεγάλη τιμή που μου έκαναν να με βραβεύσουν και να με χειροκροτήσουν. Ήταν μια ανταμοιβή για μένα για όλη την προσπάθεια που έκανα αυτά τα 7 χρόνια. Να ευχηθώ χρόνια πολλά στον Ολυμπιακό για τα 88 χρόνια που συμπληρώνει και να πω συγχαρητήρια για την κατάκτηση του πρωταθλήματος.
Τι νιώθω; Είναι πάρα πολλά. Να πω εγώ τι νιώθω; Όταν ήμουν μέσα σκεφτόμουν διάφορα πράγματα και μου ήρθε στο μυαλό να αντιστρέψω την ερώτηση. Να ρωτήσω εσάς τι νιώθετε σαν δημοσιογράφοι, όταν βλέπετε τον κόσμο να χειροκροτά έναν ποδοσφαιριστή. Καθημερινά ασχολείστε με ποδοσφαιριστές, να γράψετε τα χαρακτηριστικά ενός ποδοσφαιριστή. Ποιος ποδοσφαιριστής κάνει για τον Ολυμπιακό και ποιος δεν κάνει. Πως νιώθουν οι πρόεδροι που κάνουν μεταγραφές εκατομμυρίων; Πως νιώθουν οι συμπαίκτες μου στον ΠΑΣ που είναι νέοι και που προσπαθούν να χτίσουν το δικό τους προφίλ. Αυτοί πρέπει να δώσουν την απάντηση και ο κόσμος πρέπει να δώσει την απάντηση που χειροκρότησε.
Εγώ πέρασα 7 χρόνια υπέροχα στον Ολυμπιακό. Οι στιγμές και η δόξα που πέρασα ήταν απερίγραπτη. Ξέρετε όταν παίρνεις μια απόφαση να σταματήσεις το ποδόσφαιρο όπως πήρα εγώ, νιώθεις μια μοναξιά. Σήμερα νιώθω ότι έφυγε η μοναξιά, έχω μαζί 5.000, 10.000, 15.000 κόσμο δίπλα μου. Εύχομαι καλή συνέχεια στον Ολυμπιακό και μέσα από την καρδιά εύχομαι σε κάθε ποδοσφαιριστή να ζήσει αυτό που έζησα εγώ.
Να ευχαριστήσω και τον ΠΑΣ που μου έδωσε την ευκαιρία στα τελευταία ματς της καριέρας μου να αγωνιστώ στο "Καραϊσκάκης".

1 σχόλιο:

Γερόγαυρος είπε...

Δεν έβγαζε μάτια με την ... τεχνική του, αλλά έβγαζε μάτια και μας γέμιζε χαρά με την αυταπάρνησή του, και το μεγαλείο Ολυμπιακής ψυχής που έδειχνε όποτε αγωνιζόταν.

Εγώ προσωπικά τον ευχαριστώ, για την χαρά που μου έδινε βλέποντας να παίζει σαν γνήσιος "Γαύρος"!