8.10.07

ΓΕΙΑ ΣΟΥ, ΧΡΗΣΤΑΡΑ!



Αντιγράφω από τον ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗ λίγα λόγια του Χρήστου Πατσατζόγλου, επισημειώνοντας ότι ΠΑΙΧΤΕΣ ΣΑΝ ΤΟΝ ΧΡΗΣΤΟ ΠΑΤΣΑΤΖΟΓΛΟΥ ΕΚΑΝΑΝ, ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΕΣΑΕΙ ΜΕΓΑΛΟ ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΣΥΝΔΕΣΜΟ ΦΙΛΑΘΛΩΝ ΠΕΙΡΑΙΩΣ.

«Το ξέρετε ότι έχω περάσει πολλά για τον Ολυμπιακό και θα μπορούσα να περάσω κι άλλα. Ο Ολυμπιακός είναι η ομάδα που αξίζει να κάνεις κάθε θυσία γι' αυτήν. Είναι κάτι διαφορετικό, άλλο μέγεθος. Κι αυτό το καταλαβαίνεις από το περιβάλλον της ομάδας και από τον κόσμο. Και όταν ανανέωσα το συμβόλαιο μου, είχα τον Ολυμπιακό ως πρώτη επιλογή και ήθελα να μείνω στην ομάδα, αν και θα πρέπει να ξέρετε ότι είχα κι άλλες προτάσεις. Ήθελα να μιλήσω όμως πρώτα με τον Ολυμπιακό, αφού ήθελα να μείνω όχι για τα λεφτά και παρά το γεγονός ότι η συμπεριφορά ορισμένων δεν ήταν και η καλύτερη.»

«Είμαι καλά. Πάω καλά, μπορώ όμως να πάω και καλύτερα. Και να το θυμάστε αυτό. Μπορώ να φτάσω σε πιο υψηλά επίπεδα απόδοσης. Γιατί με τον εαυτό μου είμαι αρκετά αυστηρός. Και μετά το ματς με τη Βέρντερ ακόμη που όλοι μου έλεγαν μπράβο, τα πήγες καλά, δεν ήμουνα ευχαριστημένος από τον εαυτό μου. Όλη η ομάδα έπαιξε βέβαια καλά, αλλά μπορούμε να πάμε ακόμη καλύτερα. Πάντα όταν είσαι σε μία ομάδα με τις απαιτήσεις που έχει ο Ολυμπιακός, πρέπει να έχεις αυτό το στόχο. Και να ξέρεις ότι υπάρχει το καλό, αλλά υπάρχει και το καλύτερο. Ακόμη και όταν πάλευα μόνος μου για να γυρίσω στο γήπεδο, το έλεγα στον εαυτό μου. Και πίστευα ότι δεν θα υπήρχε λόγος να γυρίσω στα γήπεδα, αν δεν γινόμουν ακόμη καλύτερος. Και τώρα εκτός από τον ενθουσιασμό, παίζω και με την πείρα. Κι αλήθεια σας λέω πως αν δεν το πίστευα δεν θα γύριζα. Δεν ήθελα να γυρίσω στον Ολυμπιακό και να με λυπούνται. Να με βάζουν να παίξω επειδή ήμουν τραυματίας. Αυτό θα ήταν εις βάρος του συνόλου. Ήθελα να γίνω ακόμη καλύτερος γιατί ο Ολυμπιακός έχει απαιτήσεις και δεν μπορεί να σε περιμένει ούτε και μπορεί να σου δώσει πολλές ευκαιρίες.»

«Δεν υπάρχει θέση για μένα. Το ξέρετε αυτό πολύ καλά. Δεν θα ήθελα να με κατατάξετε σε κάποια από αυτές τις θέσεις. Στη δική μου ταυτότητα θα προτιμούσα να γράψετε επαγγελματίας ποδοσφαιριστής. Αυτό θα μου ήταν αρκετό. Εμείς κοιτάμε κάθε ματς ξεχωριστά και τίποτα περισσότερο. Είχαμε δύσκολο πρόγραμμα και θεωρώ ότι η συνέχεια θα είναι ακόμη καλύτερη. Από κει και πέρα χρειάζονται έργα και όχι λόγια».

5 σχόλια:

neropistolero είπε...

Μεγάλος.
Νομίζω ότι κι ο Ολυμπιακός του στάθηκε στις δύσκολες στιγμές που πέρασε.

Θεόδωρος Α.Πέππας είπε...

Aπλά, κατάλαβε και καταλαβαίνει τι σημαίνει η φανελα που φοράει. Και ο Χρηστος την τιμά.

kos7 είπε...

αυτή τη φανέλλα για να τη φορέσει κάποιος πρέπει να έχει πολλά και ο πάτσα τουλάχιστον αντιλαμβάνεται το μέγεθός της.

Γιωργος Κεντρωτης είπε...

Συμφωνώ και με τους τρεις. Στον Ολυμπιακό έχουν παίξει και καλοί ποδοσφαιριστές που δεν κατάλαβαν σε ποιά ομάδα έπαιζαν - τους βάραινε η φανέλλα. Στους ώμους του Χρήστου η βαριά φανέλλα γίνεται ακόμα βαρύτερη, αλλά το παιδί αντέχει - και τό 'χει δείξει χρόνια.

Ανώνυμος είπε...

Ο Χρησταρας συμφωνα απο οσα εχουμε δει ειναι υποδειγμα Ολυμπιακου και πανω απ ολα ανθρωπου..Και ειναι τεραστια η μαγκια του 3,5 χρονια να δουλευει,να κανει υπομονη και να μην τα παραταει ποτε...Φυσικα και ο Ολυμπιακος εκανε αυτο που επρεπε και προς τιμην μας.