5.5.07

526 ΤΙΤΛΟΙ - ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ



Σήμερα που είναι τα γενέθλιά μου είπα να κάνω ένα δώρο στην αφεντιά μου: να μετρήσω τους τίτλους που έχει κατακτήσει ο Θρύλος σε όλα τα σπορ. 526 εν συνόλω. Καλά είναι. Και συνεχίζουμε. Να ζήσουμε (και ο Θρύλος και εγώ).


ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ: 35 Πρωταθλήματα Ελλάδας, 22 Κύπελλα Ελλάδας, 3 Σούπερ Καπ, 1 Βαλκανικό Κύπελλο.

ΜΠΑΣΚΕΤ: 9 Πρωταθλήματα Ελλάδας Ανδρών, 7 Κύπελλα Ελλάδας Ανδρών, 1 Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα, 3 Πρωταθλήματα Ελλάδας Γυναικών.

ΒΟΛΕΫ: 22 Πρωταθλήματα Ελλάδας Ανδρών, 12 Κύπελλα Ελλάδας Ανδρών, 1 Σούπερ Καπ Ελλάδας Ανδρών, 1 Ευρωπαϊκό Κύπελλο Κυπελλούχων, 1 Top Teams Cup.

ΓΟΥΩΤΕΡ ΠΟΛΟ: 19 Πρωταθλήματα Ελλάδας Ανδρών, 9 Κύπελλα Ελλάδας Ανδρών, 2 Σούπερ Καπ Ανδρών, 1 Τσάμπιονς Λιγκ Ανδρών, 1 Σούπερ Καπ Ευρώπης Ανδρών, 2 Πρωταθλήματα Ελλάδας Γυναικών.

ΚΟΛΥΜΒΗΣΗ: 48 Πρωταθλήματα Ελλάδας, 9 Κύπελλα Ελλάδας Γυναικών.

ΙΣΤΙΟΠΛΟΪΑ: 22 Πανελλήνια Πρωταθλήματα Finn, 3 Πανελλήνια Πρωταθλήματα Star, 3 Πανελλήνια Πρωταθλήματα Dragon, 1 Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Laser, 2 Πανελλήνια Πρωταθλήματα Optimist, 1 Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Lighting, 8 Πανελλήνια Πρωταθλήματα Soling, 18 Πρωταθλήματα Eurolymp, 5 Παγκόσμια Πρωταθλήματα Finn, 5 Πρωταθλήματα Ευρώπης Finn.

ΣΤΙΒΟΣ:
1 Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ανδρών, 25 Πρωταθλήματα ανωμάλου δρόμου Ανδρών, 24 Πρωταθλήματα ανωμάλου δρόμου Γυναικών.

ΠΙΝΓΚ ΠΟΝΓΚ: 4 Πρωταθλήματα Ελλάδας Ανδρών, 3 Κύπελλα Ελλάδας Ανδρών, 15 Πρωταθλήματα Ελλάδας Γυναικών, 9 Κύπελλα Ελλάδας Γυναικών, 2 Κύπελλα Αττικής Ανδρών, 7 Κύπελλα Αττικής Γυναικών, 36 Πανελλήνια Πρωταθλήματα ατομικού Γυναικών, 9 Πανελλήνια Πρωταθλήματα ατομικού Ανδρών, 17 Πανελλήνια Πρωταθλήματα διπλού αγωνίσματος Γυναικών, 12 Πανελλήνια Πρωταθλήματα διπλού Ανδρών, 20 Πανελλήνια Πρωταθλήματα μικτού διπλού.

ΠΑΛΗ: 1 Πανελλήνιο Πρωτάθλημα ελευθέρας πάλης, 1 Πανελλήνιο Πρωτάθλημα ελληνορωμαϊκής πάλης, 1 Κύπελλο Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας ελληνορωμαϊκής πάλης.

ΠΥΓΜΑΧΙΑ: 8 Πανελλήνια Πρωταθλήματα Ανδρών, 1 Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Γυναικών, 1 Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα.

ΚΑΤΑΔΥΣΕΙΣ:
2 Πανελλήνια Πρωταθλήματα Ελλάδας τραμπολίνο 1 μ., 13 Πρωταθλήματα Ελλάδας τραμπολίνο 3 μ., 8 πανελλήνια Πρωταθλήματα αναπηδητήριο, 3 Πανελλήνια Πρωταθλήματα Γυναικών τραμπολίνο 3 μ., 2 Πανελλήνια Πρωταθλήματα Γυναικών, αναπηδητήριο.

ΑΡΣΗ ΒΑΡΩΝ:
3 Πρωταθλήματα Ανδρών.

ΚΩΠΗΛΑΣΙΑ: 1 Βαλκανικό Πρωτάθλημα, 1 Παγκόσμιο Κύπελλο, 1 Πρωτάθλημα Ελλάδας Σκιφ Ελ. Βαρών, 1 Πρωτάθλημα Ελλάδας Διπλ. Σκιφ Ανδρών, 1 Πρωτάθλημα Ελλάδας Σκιφ Ανδρών, 1 Πρωτάθλημα Ελλάδας Γυναικών Σκιφ, 1 Πρωτάθλημα Ελλάδας Γυναικών Σκιφ Ελ. Βαρών, 1 Πρωτάθλημα Ελλάδας Διπλ. Σκιφ Γυναικών.

ΣΚΟΠΟΒΟΛΗ: 3 Πανελλήνια Πρωταθλήματα Ανδρών, 4 Πανελλήνια Πρωταθλήματα Γυναικών.

11 σχόλια:

Μένανδρος είπε...

Ένα δώρο για τα γενέθλιά σας μαιτρ. Να τα χιλάσετε, όπως και τα πρωταθλήματα


Πρώτη εκτέλεση: Goin'Through

2005 κι άλλο ένα στον κατάλογο
το πανυγυρίζω με τον τρόπο τον ανάλογο
πίνω στην υγειά σου και στα κόκκινα σου χρώματα
για όλο το λιμάνι και τα πιο λαϊκά τα στρώματα
κόκκινα τα χείλη της όπως κι η φανέλα μου
ολυμπιακός θέλω να ‘ναι και η κοπέλα μου
να εποικοινονούμε και οι δυο σε άλλο επίπεδο
και τις Κυριακές να πηγαίνουμε στο γήπεδο
να φωνάζει θρύλος και να ξέρει τα συνθήματα
να ‘ναι τρυφερή με ερυθρόλευκα αισθήματα
να με ξεσηκώνει με κολπάκια και με μπρίο
όπως στο λιμάνι 6 χρόνια έκανε ο Ζίο
δε με νοιάζουν ζώδια, ούτε ωροσκόπεια,
ούτε αν είναι ξένη ούτε αν είναι ντόπια
δε με νοιάζει αν είναι λέων δίδυμος ή ταύρος
το μόνο που με νοιάζει και που θέλω να ‘ναι γαύρος

Γίνε Ολυμπιακος κάνε μου τη χάρη
να ‘μαστε αγάπη μου το τέλειο ζευγάρι
μη μου γίνεις βάζελος, ούτε χανουμάκι
έλα στο πρωταθλητή στο Καραϊσκάκι

Έχω αρρωστήσει όπως κι η θύρα η 7
είσαι το κάτι άλλο ντυμένη στα ερυθρόλευκα
τριάστερο μωρό μου όσα έχει κι η φανέλα
30 χρόνια τώρα μου προσφέρει μόνο τρέλα
το πρώτο ραντεβού μέσα στο Καραϊσκάκη
μακριά φανέλα φόρεσα σαν του Ανατολάκη
κάτω στο λιμάνι γεμάτο προσφυγία
σε γνώρισα καρδία μου κι έχω πάθει τη ζημιά
χρόνοι μια ζωή ειμαστέ αληθινοί για τους νεκρούς μας απαιτώ σεβασμό και τιμή
Θρύλε μου τρελαίνομαι σου λέω με μανία
η αγάπη μου για ‘σένα είναι του Ρίμπο η μαγεία
σαν έφηβος σε κέρδισα και φλέγεται η καρδιά μου
δαφνοστεφανωμένος την κούπα είδα μπροστά μου
κύπελλα και κούπες οσα παίρνω κι άλλα θέλω
όπως με εσένανε στο σεξ όλο σου δίνω κι όλο θέλω

Γινε Ολυμπιακος κάνε μου τη χάρη
να'μαστε αγάπη μου το τέλειο ζευγάρι
μη μου γίνεις Βαζελος ούτε Χανουμακι
ελα στο Πρωταθλητη στο Καραϊσκακι

Γινε Ολυμπιακός κάνε μου τη χάρη
να'μαστε αγάπη μου το τέλειο ζευγάρι
Ένας ειναι ο θεός,μια η ομάδα
θρύλος Ολυμπιακός σε όλη την Ελλαδα



Πρώτη εκτέλεση: Χρηστάκης Βολιώτης

Θρύλε των γηπέδων Ολυμπιακέ
δαφνοστεφανωμένε μεγάλε και τρανέ
έχεις δύναμή σου Ολυμπιακέ,
τον πύρινό σου κόσμο που δε λυγά ποτέ.

Ολυμπί-Ολυμπί-Ολυμπιακέ
ομάδα ομαδάρα μου,
μεγάλη μου αγάπη,
Ολυμπιακάρα μου. (2)

Δόξα στα παιδιά σου Ολυμπιακέ
χιλιοτραγουδισμένε, στον κόσμο ξακουστέ.
Τρέμουν στ' άκουσμά σου Ολυμπιακέ
κι ακόμα σε θυμούνται η Σάντος κι ο Πελέ.
Ολυμπί-Ολυμπί-Ολυμπιακέ
ομάδα ομαδάρα μου,
μεγάλη μου αγάπη,
Ολυμπιακάρα

Μένανδρος είπε...

Και αυτό λίγα δευτερόλεπτα μετά το 1-0. Ελπίζω να παραμείνουν έτσι τα πράγματα

Έντεκα αετοί του Ολύμπου, και του Κισσάβου τα καμάρια
που πετούν αγκαλιασμένα με της νίκης τα φτερά.
Μια ψυχή μεσ' ένα σώμα, της ΑΕΛ τα παλικάρια,
Η ελπίδα της Λαρίσης των φιλάθλων η χαρά.

ΑΕΛ-ΑΕΛ, ΑΕΛ-ΑΕΛ-ΑΕΛ
η ομάδα που σα σίφουνας σαρώνει
ΑΕΛ-ΑΕΛ, ΑΕΛ-ΑΕΛ-ΑΕΛ
και με δάφνες ο λαός τη στεφανώνει. (δις)

Έντεκα αετοί του Ολύμπου, οι της Λαρίσης τα βλαστάρια
ποδοσφαιριστές ένας κι ένας της ΑΕΛ μας διαλεχτοί
που στα γήπεδα σα μπαίνουν τα χρυσά τους τα ποδάρια
όλοι οι φίλαθλοι φωνάζουν να του Ολύμπου οι αετοί.

ΑΕΛ-ΑΕΛ, ΑΕΛ-ΑΕΛ-ΑΕΛ
η ομάδα που σα σίφουνας σαρώνει
ΑΕΛ-ΑΕΛ, ΑΕΛ-ΑΕΛ-ΑΕΛ
και με δάφνες ο λαός τη στεφανώνει. (δις)

Ανώνυμος είπε...

Το Λαρίσα είναι ρωσικό όνομα;

Ανώνυμος είπε...

σιχαμεροί βάζελοι!
MVP πρώτου ημιχρόνου: Κύρος Βασσάρας

Ανώνυμος είπε...

Η Λάρισα θα κάτσει να χάσει ελέω Βασσάρα σαν κότα ornithologicus για να τη σώσουν την Κυριακή ελέω ΕΠΑΕ.

Μένανδρος είπε...

Από την εποχή του Εσταβίλιο δεν τους πάει ο Βόλος

Ανώνυμος είπε...

Αύριο η CSKA θα δώσει τη χαριστική βολή. Μερικές φορές τους λυπάται η ψυχή μου. Ειλικρινά!

Ανώνυμος είπε...

Βαζελάκια, είστε για λύπηση! Ο Κύρος πάντως το πάλεψε.

Φοινικιστής είπε...

Το πήραμε!

:-)

Γιωργος Κεντρωτης είπε...

Τί έγινε, ρε παιδιά, και κάνετε έτσι; Με ποιόν έπαιζε (αν κατάλαβα καλά) σήμερα η ΑΕΛ; Και ο Κύρος πού κολλάει; Τι πάει να πεί, Βαγγέλη μου, CSKA; Φχαριστώ, iren, για τις ευχές σου και τα τραγούδια. Αλήθεια, τί να κάνει κείνη η ψυχή, ο Βιθέντε - αχ, μέρες του '82 στο Βόλο, στο Βόλο... Φοινικιστά μου, τί πήρατε / πήραμε; Γιατί δεν είσθε σαφής; Γιατί με αφήνετε όλοι σας στο ζόφο της αγνοίας;

Ανώνυμος είπε...

526 αυτος ο αριθμος ειναι ο καλυτερος αλλα υπαρχει ενα μεγαλο προβλημα που το αντιμετωπιζει μονο η δικη μας ομαδα λοιπον το προβλημα ειναι οτι θα πρεπει να τον αλλαζουμε καθε χρονο 526 φετος 536 του χρονου αντε γεια βαζελακια μονο την πλατη μασ θα βλεπετε και το μπασκετ που σας εμεινε να περνετε τιτλους θα το χασετε και αυτο αντε γεια πρωταθληματα και κυπελλα ξανα στον πειραια