3.5.09

ΜΙΛΑΕΙ Ο ΓΑΥΡΟΣ ΑΝΤΩΝΗΣ ΝΙΚΟΠΟΛΙΔΗΣ!


Έβαλε τη στάμπα του ο Αντώνης Νικοπολίδης την ώρα των πέναλτυ. Εκεί έδειξε με τα έργα του τί θα πεί μεγάλος γαύρος. Πιο ύστερα το είπε και με λόγια με γνήσιο ολυμπιακό ήθος. Σε αμφότερες τις περιπτώσεις υπήρξε συγκλονιστικός:

Είναι πολλά όλα αυτά που έχουμε κερδίσει, όμως απαιτήθηκε κούραση, πίεση για μένα και την ομάδα μου για να φτάσουμε σε αυτά τα ρεκόρ. Έχω δώσει τα πάντα μέσα στο γήπεδο, προσπαθώντας να γευτώ αυτές τις στιγμές. Είμαι πολύ χαρούμενος. Τα τελευταία πέντε χρόνια, έχω κατακτήσει τέσσερα νταμπλ. Είναι κάτι για το οποίο έχω δώσει τα πάντα, τόσο στον αθλητισμό, όσο και στο ποδόσφαιρο προκειμένου να γευτώ τόσες πολλές χαρές. Ήταν ένα παιχνίδι τρελό! Δεν συνηθίζεται να βλέπουμε τέτοια ματς. Επόμενο είναι όταν το κερδίζεις, μετά να είναι όλα χαρούμενα. Όταν ξεκίνησε ο αγώνας βρεθήκαμε με ντεζαβαντάζ. Δεχθήκαμε ένα ισχυρό χτύπημα, αλλά καταφέραμε να ισορροπήσουμε το ματς. Βάλαμε ένα γκολ αρχικά, κυνηγήσαμε το σκορ, το φέραμε στα ίσα και μπορώ να πω ότι φανήκαμε και τυχεροί. Στην παράταση είχαμε το πάνω χέρι, όμως οι αποβολές μάς στοίχισαν και πήγαμε στα πέναλτι. Ήταν πολύ ψηλά η αυτοπεποίθησή μου, ήμουν σίγουρος πλέον ότι θα το έβαζα. Το μόνο που σκεφτόμουν ήταν να σουτάρω δυνατά στη γωνία. Είχα τη δυνατότητα να τελειώσω τη διαδικασία, ένιωθα σιγουριά, είχα την ευκαιρία να σουτάρω και να δώσω ένα τέλος. Αυτόν τον τίτλο τον αφιερώνω στα παιδιά που σταματάνε φέτος. Στο Ντάρκο και στον Άντζα. Παρ’ όλα αυτά, θα ήθελα να τελειώσει το παιχνίδι απ’ τα πόδια του Τζόλε. Είναι μεγάλη στιγμή στην καριέρα του κι είναι σημαντικό να υπάρχει σεβασμός στους μεγάλους ποδοσφαιριστές. Το αφιερώνω στο μεγάλο μας αρχηγό, έναν πραγματικό φίλο που με βοήθησε να προσαρμοστώ στον Ολυμπιακό. Κι αν μπορώ να έχω ένα μερίδιο από αυτήν την επιτυχία, θα έλεγα και πάλι ότι αυτό το Κύπελλο το αφιερώνω στο Τζόλε.

8 σχόλια:

Θεόδωρος Α.Πέππας είπε...

Ηθος Ολυμπιακό Κι ας ηταν ηδη στο Πάνθεον από πριν

Γιωργος Κεντρωτης είπε...

@ Θεόδωρος Α. Πέππας: Βεβαίως και ήταν. Αλλά τα λέει τόσο για να διδάσκονται οι νεώτεροι όσο και για να κάθονται να μελετήσουν οι ανεπίδεκτοι μαθήσεως.

Θανος Πεππας είπε...

Ζητω ο ΓΑΥΡΟΣ ΑΝΤΩΝΑΡΟΣ ΝΙΚΟΠΟΛΙΔΗΣ... ΝΑ ΜΑΣ ΖΗΣΕΙΣ ΑΝΤΩΝΗ...

Φυρί-φυρί είπε...

Δεν ξέρω αν το μαγιόξυλο έχει δυο όψεις; Δεν είμαι καλός στα λαογραφικά. Πάντως τη δεύτερη φορά ο Αντώνης το έπιασε απ` την καλή ... Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά ! ! !

ΝΙΚΟΣ ΜΑΥΡΩΝΑΣ είπε...

ΗΘΟΣ,ΑΞΙΑ,ΠΡΟΣΦΟΡΑ.EYXARIΣΤΟΥΜΕ

Γιωργος Κεντρωτης είπε...

@ Θάνος Πέππας και Χρήστος Ψιτ.: Ο τερματοφύλακας του Θρύλου Αντώνης Νικοπολίδης δεν έπαιξε ποτέ στον ΠΑΟ. Ήταν άλλος, που του έμοιαζε και είχε το ίδιο ονοματεπώνυμο. Απλή σύμπτωση.

Γιωργος Κεντρωτης είπε...

@ Νίκος Μαυρωνάς: Και συνεχίζει...

George είπε...

Respect....