4.9.13

Ο ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΠΕΡΠΙΝΙΑΔΗΣ ΤΡΑΓΟΥΔΑΕΙ ΕΝΑΝ ΥΜΝΟ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ




Ανάρτησή μου στο γιουτιούμπ

ΤΡΑΓΟΥΔΑΕΙ Ο ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΠΕΡΠΙΝΙΑΔΗΣ


ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

Ολυμπιακέ, ομάδα δοξασμένη,
ομάδα μου γλυκιά,
τρανή και ξακουσμένη,
όσο αγαπώ τη μάννα τη δικιά μου
τόσο σ’ αγαπώ
και σ’ έχω στην καρδιά μου.

Ολυμπικ- Ολυμπίκ- Ολυμπιακέ,
Φλαμένγκο, Λέφσκη νίκησες,
Σάντος και Ζαγκλεμπιέ.

Ολυμπιακέ, τη δόξα τη δικιά σου
Που την τραγουδούν
τ’ αμέτρητα παιδιά σου
Όλοι συζητούν
κι ακολουθούν εσένα
Που ξέρεις και νικάς
στα γήπεδα τα ξένα.

Ολυμπικ- Ολυμπίκ- Ολυμπιακέ,
Φλαμένγκο, Λέφσκη νίκησες,
Σάντος και Ζαγκλεμπιέ.

Ολυμπιακέ, ποτέ σου δεν θα σβήσεις,
Κι όσοι σε μισούν
να τους συγχωρήσεις,
απ’ τη ζήλεια τους
φωνάζουν και πονάνε
Γιατί δεν μπορούν
εκεί που πας να πάνε.

Ολυμπικ- Ολυμπίκ- Ολυμπιακέ,
Φλαμένγκο, Λέφσκη νίκησες,
Σάντος και Ζαγκλεμπιέ.

Ολυμπιακέ, μεγάλο τ’ όνομά σου
Σεράγεβο, Πελέ
που τρέμουνε μπροστά σου
στα Βαλκάνια
τούς πήρες με καμάρι
ποιός άλλος κουραμπιές
μπορεί για να σε πάρει;

Ολυμπικ- Ολυμπίκ- Ολυμπιακέ,
Φλαμένγκο, Λέφσκη νίκησες,
Σάντος και Ζαγκλεμπιέ.



Στίχοι και μουσική: Βαγγέλης Περπινιάδης.


Δεν υπάρχουν σχόλια: