3.3.14

ΛΟΙΠΟΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΛΕΜΕ



ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ ΠΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

Αγαπητέ κ. Πρόεδρε,
επειδή κάποτε βρεθήκαμε και τα είπαμε, παίρνω το θάρρος να σας απευθυνθώ, ελπίζοντας ότι για αυτά που θα γραφτούν εδώ, θα λάβετε με κάποιο τρόπο γνώση.
Ξεκαθαρίζω από την αρχή ότι δεν πρέπει να μασάμε τα λόγια μας. Ο διασυρμός που υπέστη χθες η ομάδα μας, ο Ολυμπιακός, από τον αιώνιο αντίπαλό μας είναι ατιμωτικός, διότι, όπως θα γράψω λίγο παρακάτω, ξεπερνάει κατά πολύ την έκταση του σκορ. Βέβαια με 0-3 δεν θυμάμαι πότε είχαμε ξαναηττηθεί από τον ΠΑΟ – αν και αυτό δεν είναι πρόβλημα: βρίσκεται με μια αναδίφηση στα ιστορικά αρχεία.
Δεν θα επιμείνω καθόλου σε θέματα τεχνικά. Δεν είμαι προπονητής, και δεν έχω πρόθεση να γίνω «τεχνικός της εξέδρας». Εξ άλλου ο Μίτσελ –αν θέλετε τη γνώμη μου– είναι εξαιρετική περίπτωση τόσο ως ανερχόμενος προπονητής όσο και ως εν γένει προσωπικότητα. Και είναι ένα από τα ελάχιστα «στοιχεία» που διαθέτουμε και που δεν χρειάζονται καμμία απολύτως διαπίστευση. Με λίγη τόλμη στην έκφραση θα έλεγα ότι, εφόσον το ποδόσφαιρο είναι κουλτούρα, ο Μίτσελ αποτελεί ανεκτίμητο πολιτιστικό στοιχείο του Ολυμπιακού.
Αντιθέτως, όπως αντιλαμβάνεσθε, το ρεμάλι που εκτόξευσε εναντίον του προπονητή του ΠΑΟ το κουτί με το αναψυκτικό, δεν μπορούμε να το παρουσιάσουμε πουθενά, καθ’ όσον δεν συμβάλλει στην πολιτιστική κραταίωση του Θρύλου μας. Περιττεύει νομίζω να πω ότι το ίδιο ισχύει και για τα μαστούρια και τα κάθε λογής κοινωνικά αποβράσματα που πέταγαν στον αγωνιστικό χώρο πάσης φύσεως αντικείμενα (από καρότα και δυναμιτάκια μέχρι φωτοβολίδες), έσπαγαν καθίσματα και διαφημιστικές πινακίδες και, μετά το τέλος του ματς, συνεπλάκησαν έξω από το γήπεδο με τα ΜΑΤ.
Είπαμε να μη μασάμε τα λόγια μας. Γι’ αυτό, λοιπόν, ακούστε τί ακριβώς –πέραν του χθεσινού διασυρμού– θα συμβεί σήμερα:
Ο Μισέλ Πλατινί να είστε σίγουρος ότι δεν θα είναι πλέον ικανοποιημένος μαζί μας. Θα έχει ήδη δει τί έγινε μέσα και έξω από το γήπεδο και θα έχει νιώσει τουλάχιστον ηλίθιος που «εκτέθηκε» με άκρως κολακευτικά λόγια υπέρ του Ολυμπιακού πριν από μία εβδομάδα. Στην ΟΥΕΦΑ δεν αρέσουν καθόλου «πράγματα» σαν και αυτά που έγιναν χτες. Δεν έχει περάσει ούτε μία εβδομάδα από τις επιτυχείς «εξετάσεις» μας στο ματς με την Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, και φρόντισαν μερικά επικίνδυνα τσογλάνια να «κοπούμε» για πολλά χρόνια. Θυμάστε, κ. Πρόεδρε, τον «Ρομπέρτο Κάρλος» ως διαιτητικό σύμπτωμα; Μην απορήσετε αν το δείτε να επανεμφανίζεται στις 19 Μαρτίου 2014 στο Ολντ Τράφορντ. Μακάρι να βγω ψεύτης και να μου κοπεί η γλώσσα, αλλά από χτες το βράδυ βλέπω εφιαλτικά οράματα με διάφορους Κρουγκ και ποικιλώνυμους Παλοτάυ να μας βασανίζουν για δεκαετίες ξανά και ξανά. Είχαμε όντως ανεβεί αρκετά ψηλά και συνεχίζαμε να ανεβαίνουμε. Χτες το βράδυ ξανακατρακυλήσαμε στην άβυσσο.
Είμαι βέβαιος ότι τα καθάρματα που δημιούργησαν τα αίσχη έχουν ήδη εντοπισθεί και ότι θα τους κόψετε το γήπεδο. Για την ακρίβεια: απαιτώ να συμβεί αυτό. Και ιδού γιατί:
Κύριε Πρόεδρε, την Τρίτη ήμουν στο Καραϊσκάκη έχοντας ταξιδέψει από την Κέρκυρα. Την Τετάρτη το πρωί επέστρεψα στο νησί, στη δουλειά μου. Χτες ξανακατέβηκα στον Πειραιά για τον αγώνα μας με τον ΠΑΟ, και βεβαίως αύριο θα ξανανεβώ στην Κέρκυρα. Τέσσερεις μετακινήσεις οδικώς. Τιμώ στο έπακρο το εισιτήριο διαρκείας που έχω αγοράσει και που ανανεώνω κάθε χρόνο. Σπανιότατα –μία φορά ή δύο φορές το χρόνο, το πολύ– λείπω από αγώνα του Θρύλου, και ας μην κατοικώ στην Αθήνα. Το ίδιο ισχύει και για άλλους οπαδούς της ομάδας μας από όλα τα μέρη της Ελλάδας. Κανείς μας δεν φείδεται κόπων και –στους οικονομικώς εξοντωτικούς καιρούς μας– εξόδων: προτιμάμε να κόψουμε τα πάντα, εκτός από τον Θρύλο. Στην πράξη δε, όχι στα λόγια!
Όμως, κ. Πρόεδρε, είμαι άνθρωπος αξιοπρεπής που δεν ανέχεται να τρέχει έξω από το Καραϊσκάκη πνιγμένος από τα δακρυγόνα, επειδή κάποιοι παριστάνοντες τους αγανακτισμένους –γιατί άραγε;– υποστηρικτές του Ολυμπιακού εκδηλώνουν για πολλοστή φορά τα κτηνώδη ένστικτά τους. Όπως επίσης δεν ανέχομαι να μου κάνουν έξω από τη Θύρα μου σωματικό έλεγχο. Ουδέποτε έχω δώσει δικαίωμα για το οτιδήποτε – άρα οι «έλεγχοι» αυτοί είναι εντελώς άχρηστοι, μαϊμουδένιοι και κυριολεκτικώς δια το θεαθήναι. Τους εγκληματίες που καταβαραθρώνουν τον Ολυμπιακό Σύνδεσμο Φιλάθλων Πειραιώς ως αξία τους έλεγξε, αλήθεια, κανείς; Και δεν εννοώ τους ελέγχους που γίνονται από τους λεγόμενους σεκιουριτάδες. Εννοώ αν τους έλεγξε ποτέ κανείς από αυτούς που θα έπρεπε να αγρυπνούν 24 ώρες το 24ωρο και 365 ημέρες τον χρόνο για το καλό του Θρύλου μας. Πώς στον αγώνα με τη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ ήσαν όλοι «Παναγίες» και χτες με τον ΠΑΟ ξανάδαμε να γίνονται αίσχη; Και ποια ήταν, επί τέλους, καλύτερη και ωφελιμότερη ατμόσφαιρα, κ. Πρόεδρε; η τριτιάτικη ή η κυριακάτικη;
Αυτά προς το παρόν. Θα περιμένω να δω και τις δικές σας αντιδράσεις ως Προέδρου της ΠΑΕ Ολυμπιακός.
Σας χαιρετώ με πολλή πίκρα για τον αγωνιστικό διασυρμό της ομάδας μας και με απέραντη θλίψη για όλα τα άλλα.
Γ.Κ.

17 σχόλια:

Θεόδωρος Α.Πέππας είπε...

Γιωργο-και πριν μου πεις Οκ αντιγραφω την αναρτηση

Γιωργος Κεντρωτης είπε...

@ Θεόδωρος Α. Πέππας: Λες να χάσαμε χτες, επειδή δεν βρεθήκαμε πριν από το ματς;!

Hades είπε...

Σύγγαυρε, δεν υπάρχοχυν λόγια για να εκφράσω την συμφωνία μου με όσα γράφεις. Αναδημοσιεύω κι εγώ.

Αν ο Μαρινάκης δεν κάνει τίποτε, τσάμπα και η διαφήμιση που κάνουμε στη Unicef. Κάτι πρέπει να γίνει με αυτούς τους όρχεις των γηπέδων που δεν έχουν όρχεις.

Γιωργος Κεντρωτης είπε...

@ Hades: Σύγγαυρε, το καλό χτίζεται με χίλιους κόπους και γκρεμίζεται με μιαν ανάσα. Αυτό έχω εγώ να πω. Όποιος δεν το καταλαβαίνει...

Hades είπε...

Σύγγαυρε, το ερώτημα που μου θέτεις είναι αυτό του ενός εκατομμυρίου ευρώ. Να υπενθυμίσω ότι είμαστε αδιαμφισβήτητοι πρωταθλητές Ευρώπης και στις τιμωρίες, τόσο σε πρόστιμα όσο και σε αγώνες κεκλεισμένων των θυρών. Και φυσικά δεν αναφέρομαι μόνο στο ποδόσφαιρο, αφού έχουμε βεβαρυμένο μητρώο και στα υπόλοιπα αθλήματα. Μήπως να υπενθυμίσω τότε που προ ολίγων ετών τα καμάρια μας είχαν κάνει ντου σε αγώνα τσάμπιοςν λιγκ στο Βέλγιο (αν δεν με απατά η μνήμη μου) για να μπουν μέσα τσάμπα; Και πόσα άλλα. Είχαμε και το μυστήριο πανώ πρόσφατα. Αλλά φαίνεται ότι την τιμωρία στο παιχνίδι με την Μάντσεστερ δεν την κατάλαβαν καλά εκείνοι που έπρεπε να την καταλάβουν άρα γιατί να καταλάβουν και τι έγινε χθες;

Από πλευράς μου το μόνο που έχω να πω είναι ότι η αχτίδα φωτός που βλέπω είναι ότι άνθρωποι πραγματικά σοβαροί, όπως εσείς οι προλαλήσαντες έχουν επίγνωση της καταστάσεως. Αντίστοιχα εκείνοι που γιούχαραν τους κάφρους στο γήπεδο, αντίστοιχα κι εκείνοι που καταδικάζουν απερίφραστα πλην όμως όχι για το θεαθήναι.

Τα οποία όλα μου υπενθυμίζουν ότι με δική μου υπαιτιότητα δυστυχώς έχω αφήσει μια πολύ σοβαρή εκκρεμότητα ανοικτή με τον Θεόδωρο η οποία είναι επί του θέματος κιόλας. Πρέπει οπωσδήποτε να βρω τρύπα στο πρόγραμμά μου για να την ρυθμίσουμε το ταχύτερο δυνατόν, διότι είμαι βέβαιος ότι θα έχουμε πολλά να συζητήσουμε. Θεόδωρε, τις απολογίες μου. Θα στα εξηγήσω όλα από κοντά.

Hades είπε...

Παρεμπιπτόντως και κάτι ακόμα, με ιδιαίτερο (νομίζω) νόημα:

http://www.sportdog.gr/sports/podosfairo/article/219125/ksespasma-romperto-kata-panathinaikoy

ΧρΧριστόφορος Δ. Ολύμπιος είπε...

Γιώργο συγχαρητήρια για την ανάρτηση, τα ίδια σκεφτόμαστε όλοι, αλλά μας εκφράζεις απόλυτα.

Γιωργος Κεντρωτης είπε...

@ Χριστόφορος Δ. Ολύμπιος: Τα έχουμε πει τόσες και τόσες φορές, φίλε Χριστόφορε. Τα ακούει κανείς;...

Vassilis Tsapatsaris είπε...

Αγαπητέ Γιώργο, τα έγραψα και εγώ, τα είπα και προφορικά. Δυστυχώς δεν βρεθήκαμε χτες ούτε πριν, ούτε και μετά το ματς. Ντρέπομαι, όχι βεβαίως για το αποτέλεσμα, το οποίο είναι απόλυτα ποδοσφαιρικό σαν όλα τα άλλα (αν και πολύ σκληρό και πικρό για εμάς). Εύχομαι η επιστολή σου και όλες οι αντίστοιχες επιστολές που γράφτηκαν ή δεν γράφτηκαν χτες το βράδυ, να λάβουν μία κάποια επίσημη απάντηση.

Γιωργος Κεντρωτης είπε...

@ Vassilis Tsapatsaris: Σύγγαυρε Βασίλη, φοβάμαι ότι χάσαμε ξανά το τραίνο. Μακάρι να λαθεύω, μακάρι να είμαι υπερβολικός. Τί άλλο να πω; Ακόμα δεν μπορώ να το χωνέψω - όχι την ήττα και τον διασυρμό, αλλά όλο το άλλο "σκηνικό".

ΘΡΥΛΟΠΙΣΤΟΣ είπε...

ΥΠΟΓΡΆΦΩ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ!

Γιωργος Κεντρωτης είπε...

@ ΘΡΥΛΟΠΙΣΤΟΣ: Γειά σου, Νικόλα!

kaltsovrako είπε...

δεν έχω να προσθέσω τίποτ' άλλο.

Σας ευχαριστώ.

Γερόγαυρος είπε...

Μη έχοντας Ίντερνετ από Παρασκευή πρωί, μόλις πριν λίγο διάβασα τις κραυγές αγωνίας όλων σας.

Δεν χρειάζεται η επαλήθευση για την προσυπογραφή της επιστολής σου, η οποία ελπίζω να μην τύχει , της παλιάς ρήσης ........... " φωνή βοώντος εν τη ερήμω"

Τελικά μάλλον όσο ποδοσφαιρικό πολιτισμό και να θέλουμε να δώσουμε, η μία χούφτα αλητών, κρατά μάλλον την "μπαγκέτα", και .....διευθύνει όπου θέλει !!!

Γιωργος Κεντρωτης είπε...

@ kaltsovrako: Σ' ευχαριστώ, σύγγαυρε.

Γιωργος Κεντρωτης είπε...

@ Γερόγαυρος: Σ' ευχαριστώ, φίλε.

Φυρί-φυρί είπε...

Όσο περνούν οι μέρες τόσο πιο πικρή γίνεται η ...αποφράδα Κυριακή. Δεν ξέρω εάν βγήκε κάποια επίσημη ανακοίνωση απο την διοίκηση. Το κείμενό σου το προσυπογράφω ανεπιφύλαχτα!