2.4.08

ΔΥΟ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ ΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΗΛΩΣΕ ΧΘΕΣ Ο ΤΖΟΡΤΖΕΒΙΤΣ


Είπε ο Πρέντραγκ Τζόρτζεβιτς: Έχω να κοιμηθώ δύο μέρες, δεν ήταν εμφάνιση αυτή. Κανείς δεν δέχεται να τρώμε τέσσερα γκολ, δεν ανέχομαι να μου κάνει τέσσερα ο Ριβάλντο. Να πάρουμε το νταμπλ και να τους κλείσουμε τα στόματα. Δεν είμαι παιδί της διοίκησης. Είμαι δώδεκα χρόνια στην ομάδα και έχω δώσει τα πάντα.

ΣΧΟΛΙΑ ΕΠΙ ΤΗΣ ΔΗΛΩΣΕΩΣ από το τέλος προς την αρχή:
1. "Είμαι δώδεκα χρόνια στην ομάδα και έχω δώσει τα πάντα." Κανείς δεν το αμφισβητεί. Η προσφορά σου είναι ανεκτίμητη. Είσαι μέγας ποδοσφαιριστής και το έχεις αποδείξει μέσα στο γήπεδο. Και ξέρεις πόσο πολύ σε αγαπάμε.

2. "Δεν είμαι παιδί της διοίκησης." Καλά κάνεις και δεν είσαι. Σε πιστεύουμε. Επίσης καλά θα έκανες, εάν ήσουν. Αν είσαι ή δεν είσαι παιδί της διοίκησης δεν ενδιαφέρει κανέναν Γαύρο, ειμή μόνο τη διοίκηση της ΠΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ.

3. "Να πάρουμε το νταμπλ και να τους κλείσουμε τα στόματα." Να το πάρετε, και να κλείσετε και τα δικά μας στόματα. Όλων μας. Κλείστε όμως και εσείς τα δικά σας και παίξτε λίγη μπάλλα - όση ξέρετε και αυτήν που ξέρετε. Σας φτάνει για να παίρνετε κάθε χρόνο το νταμπλ.

4. "Δεν ανέχομαι να μου κάνει τέσσερα ο Ριβάλντο." Τί θα πει "δεν το ανέχομαι", όταν σ' τα έχει βάλει. Φρόντισε την επόμενη φορά που θα συναντηθείτε, να του βάλεις τέσσερα εσύ και να του δείχνουμε τρία και εμείς, σύνολον εφτά. Έως τότε, όμως, ΣΚΑΣΜΟΣ! Μόλις του βάλεις εφτά τουλάχιστον, βγες και λέγε ό,τι θέλεις.

5. "Κανείς δεν δέχεται να τρώμε τέσσερα γκολ." Η δήλωση αυτή είναι χοντρομαλακία! Όλοι οι αντιολυμπιακοί και κάμποσοι "ολυμπιακάρες" δέχονται να τρώμε τέσσερα γκολ, και τους αρέσει μάλιστα. Κι αν ήσαν πέντε ή έξη τα γκολ, που θα τρώγαμε, ακόμα καλύτερα γι' αυτούς. Κάτι άλλο ήθελες να πεις...

6. "Δεν ήταν εμφάνιση αυτή." Δυστυχώς ναι. Ήταν η ΧΥΔΑΙΟΤΕΡΗ εμφάνιση του Ολυμπιακού που θυμάμαι.

7. "Έχω να κοιμηθώ δύο μέρες." Κι εγώ, φίλε Τζόλε. Και δεν το βλέπω να κοιμηθώ ώς την Κυριακή.

Γενικό σχόλιο: ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΜΙΛΑΜΕ. ΑΣ ΠΡΑΤΤΟΥΜΕ, ΚΑΙ ΑΣ ΑΦΗΝΟΥΜΕ ΤΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΜΑΣ ΝΑ ΜΙΛΟΥΝ. ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ, ΜΑ ΤΟΣΟ ΕΥΓΛΩΤΤΕΣ!!!

11 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ε ρε δούλεμα που πέφτει...Κατακαημένε Τζόλε ζεις το προσωπικό σου Insomnia...

ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΧΩΡΙΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ είπε...

κ. Κεντρωτή
Για την φυσική κατάσταση του Τζόλε και του Στολτίδη σιωπή! Για τα κα(κωμα)τα του επαίσχυντου (πρωην)τημ ούτε λέξη!
Ας συνεχίσετε τον μονόλογο σας! Είναι καταπραυντικό, βοηθά για ήρεμο και γλυκό ύπνο. Αρκεί να μην υποκαθιστά τα όνειρα.
Την καλησπέρα μου!

Unknown είπε...

κ. καθηγητά,
με καλύπτετε απόλυτα με αυτά που γράφετε. Τέρμα τα λόγια και φουλ δουλειά. Τα ίδια σκεφτόμουν κι εγώ όταν διάβασα τις δηλώσεις του αρχηγού. Κι αν δούμε από αυτούς προσπάθεια εμείς θα τους στηρίξουμε ακόμα κι αν χαθεί το νταμπλ. Ο Ολυμπιακός αγαπά την ομάδα ανεξάρτητα αποτελέσματος. Αρκεί να δούμε προσπάθεια, ιδρώτα, πάθος. Γιατί αυτό που είδαμε την Κυριακή ήταν κοροϊδία.

kk. είπε...

Δίνετε ρέστα, μαιτρ. Weiter so!

Γιωργος Κεντρωτης είπε...

@ ΑΧΙ: Σύγγαυρε, μπορώ -σε διαβεβαιώ- να γίνω κι εγώ κακός. Σταματώ εδώ, γιατί μπορώ άνετα να γίνω πιο πολύ και από κακός. Για να ξηγηθούμε όμορφα και γαύρικα. Δεν σε εμπόδισα ποτέ να γράψεις οτιδήποτε γουστάρεις στο ιστολόγιό μου. Κάθε άλλο μάλιστα. Πάψε, λοιπόν, να μου λες εμένα λογάκια και (πα)παρολίτσες για "μονόλογο". 'Εχεις όσο "σεντόνι" θες στη διάθεσή σου να γράφεις ό,τι γουστάρει η καρδούλα σου, ακριβώς διότι γνωρίζω ότι είσαι ολυμπιακός κια πονάς για το Θρύλο. Φαντάζομαι, όμως, ότι μου επιτρέπεις να γράφω ό,τι γουστάρω στο μπλογκ ΜΟΥ χωρίς να σε ρωτάω πρώτα αν συμφωνείς. Και κόψε τις ειρωνικές εκφράσεις του στυλ "Ας συνεχίσετε τον μονόλογο σας, είναι καταπραϋντικό, βοηθά για ήρεμο και γλυκό ύπνο", διότι δεν σου έχω δώσει το δικαίωμα. Ούτε σε εσένα ούτε σε κανέναν άλλον. Για τον Ολυμπιακό θα λέω ό,τι πιστεύω και άδεια δεν θα παίρνω από κανέναν. Εσύ να διαφωνείς με τα γραφόμενά μου όσο θέλεις, και μπράβο σου - κανέναν δεν έβλαψε η διαφωνία. Μην ειρωνεύεσαι όμως, όχι μόνο διότι είσαι άστοχος, αλλά και διότι δεν έχεις προηγούμενο εκ μέρους μου εναντίον σου. Το ότι "τα έχω πάρει άγρια" μαζί σου, δεν σημαίνει ότι δεν θα μου περάσει ο θυμός. Είπαμε: είσαι ολυμπιακός, και εγώ όλους τους ολυμπιακούς τους αγαπάω - εκτός από τους "ολυμπιακάρες". Σε καληνυχτίζω.

Γιωργος Κεντρωτης είπε...

@ Βαγγέλης: Ο Τζόλε για όλους τους ολυμπιακούς είναι κάτι σαν ιερό τέρας. Πρέπει να προστατευθεί από τις "κακοτοπιές". Ποτέ τα λόγια δεν ήτανε το φόρτε του.

Γιωργος Κεντρωτης είπε...

@ κουτσουρέλιος: Αφού το ξέρετε, σύγγαυρε, ότι έχω φάει τη ζωή μου με τον Θρύλο. Δεν αντέχω να βλέπω "γίγαντες" να νανοποιούνται με ψευτοτσαμπουκάδες εναντίον του Ριβάλντο. Όπως και εσείς έτσι και εγώ αγαπώ τον Ρίμπο. Τον Ρίμπο του Θρύλου. Ο Ρίμπο της ΑΕΚ είναι αντίπαλος, και βαθύτατη επιθυμία μου είναι να τον βλέπω ΣΥΝΤΕΤΡΙΜΜΕΝΟΝ. Αι, σύντριψέ τονε, ρε Τζόλε. Μην το παίζεις αρκουδομαγκάκι κι εσύ. Σύντριψέ τον, και μετά δεν χρειάζεται να μιλήσεις. θα μιλάει η συντριβή του μόνη της. Έως τότε, όμως, μέσα η γλώσα!

Ανώνυμος είπε...

κ.καθηγητά,
με ενδιαφέρει η γνώμη σας στο παρακάτω: Πιστεύω ότι ένας (ίσως μοναδικός..?) τρόπος αντίδρασης στις λάθος αποφάσεις του κόκκαλη, είναι η αντιπροσώπευση των υγειώς σκεπτόμενων φιλάθλων του Θρύλου στο (μέχρι τώρα παρωδία..) ΔΣ του Ολυμπιακού. Και εξηγούμαι: Καλώς ή κακώς αυτός που βάζει τα φράγκα, αυτός έχει κάθε δικαίωμα να αποφασίζει τελικά. Δυστυχώς έτσι είναι στην εποχή μας το ποδόσφαιρο. Όμως... με τη συμμετοχή στο ΔΣ ανθρώπων με λογική και κρίση (όχι τύπου yesman, θεοδωρίδη, αμίλιος-το-μήλο, κλπ) υπάρχει η (μοναδική?) πιθανότητα της - εκ των προτέρων - αντίδρασης στις λαθεμένες αποφάσεις του προέδρου. Ο ίδιος ο κόκκαλης έχει δώσει αυτό το δικαίωμα στους φιλάθλους του ολυμπιακού, πιστεύω δεν το έχουμε εκμεταλλευτεί όσο πρέπει. Τουλάχιστον θα βγαίνουν και 2-3 άνθρωποι να λένε αλήθειες στο κόσμο, δεν νομίζεις? Θα ακούσω διάφορα περί μελών/εισπρακτικής κοροιδίας 60 ευρώ/κλπ, αυτά για εμένα είναι κατευθυνόμενα από πουλημένους δημοσιογράφους.. Σίγουρα τη πρώτη φορά που εφαρμόστηκε η ψηφοφορία των μελών, πολλοί εκφράστηκαν συναισθηματικά και τώρα πληρώνουμε την απουσία αντίλογου. Μπορούμε όμως κάτι να κάνουμε και να μη γκρινιάζουμε μόνο...

Γιωργος Κεντρωτης είπε...

@ ανώνυμος: Αγαπητέ μου σύγγαυρε, τοποθετείσαι επί θεμάτων γνωστών και σε εμένα (και μάλιστα συμμερίζομαι απόλυτα τις θέσεις σου), με ρωτάς όμως, στο τέλος για πράγματα που αγνοώ παντελώς πώς γίνονται. "Μπορούμε όμως κάτι να κάνουμε και να μη γκρινιάζουμε μόνο;" Προσωπικά ΔΕΝ ΓΚΡΙΝΙΑΖΩ. Όταν διαφωνώ, διαφωνώ με θέσεις που συνδέονται με τον Ολυμπιακό Σύνδεσμο Φιλάθλων Πειραιώς και όχι με τηην ΠΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ. Πώς μπορώ εγώ και ο οποιοσδήποτε άλλος (ο όσο καλοπροαίρετος θέλεις) να κάνουμε κάτι σε μια επιχείρηση που ανήκει σε άλλον; Γίνεται αυτό;

Η υπόθεση των μελών έχει ναυαγήσει, παρόλο που δεν ήταν καθόλου κακή ως ενέργεια. Ναυάγησε ακριβώς, διότι ανατέθηκε και αφέθηκε σε ΑΣΧΕΤΟΥΣ. Το ότι εξακολουθώ να είμαι μέλος και να ανανεώνω την εγγραφή μου το κάνω, επειδή ΘΕΛΩ να βλέπω την ευγένεια του πράγματος, που λέγεται "ενίσχυση του ερασιτεχνικού Ολυμπιακού". Για το ότι το όλον πράγμα θα ξεφτίσει τελείως σε 2-3 χρόνια, είμαι ήδη βέβαιος.

ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΧΩΡΙΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ είπε...

κ.Κεντρωτή
Βρίσκετε απ'ότι καταλαβαίνω από τα γραφόμενά σας εν εγρηγόρσει. Αυτό βέβαια δεν είναι κακό, αντιθέτως μάλιστα, αλλά δεν βοηθά, και να με συγχωρήσετε, στην ψύχραιμη αντιμετώπιση άλλων απόψεων. Όπως εσείς απαξιώνετε τους άλλους προπονητές τους Ολυμπιακού, αφήστε και μένα, γιατί άλλοι δεν βλέπω να υπάρχουν, να θεωρούν τον προπονητή που υπερασπιστήκατε και συνεχίζετε να υπερασπίζεστε, καταστροφικό για την ομάδα.
Δεν αρκεί να υποστηρίζεις ότι επιτρέπεις τη διαφωνία, αλλά να συνομιλείς με τους διαφωνούντες. Εσείς, επιτρέψτε μου, ποτέ μα ποτέ δεν απαντήσατε σ'αυτά που κατά καιρούς έγραψα, αλλά συνεχίζετε να ψάχνετε διαρκώς ενόχους.
Υποστηρίζω ότι αυτό για μένα είναι μονόλογος,η ουσιαστική και εξουσιαστική του βάση. Αυτό που δεν δέχομαι, για να σας αντιγράψω, είναι ότι το σχόλιό μου αναφέρεται ειρωνικά προς το πρόσωπό σας. Δεν θα μπορούσα να ειρωνευτώ κατ'αρχήν έναν άνθρωπο που δεν γνωρίζω. Αυτό που με λυπεί είναι αυτά που γράφει, που σε τέτοιες δύσκολες στιγμές απέχουν μακριά από τον χαρακτήρα του. Την άποψη κρίνω, όχι τον άνθρωπο.
Επειδή το σεντόνι εξαντλήθηκε, επιτρέψατέ μου να παρακολουθώ τα γραφόμενά σας εξ αποστάσεως.
Την καλησπέρα μου.

Γιωργος Κεντρωτης είπε...

@ ΑΧΙ: Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω. Αλλά δεν με κόφτει και να καταλάβω. Σε κανέναν ολυμπιακό δεν απαγόρευσα να πιστεύει ό,τι θέλει και να το εκφράζει μέσα πό τα "σεντόνια" του Ερυθρόλευκου Μετεριζιού.
Πάντως, αγαπητέ σύγγαυρε, μη μου συνιστάτε ψυχραιμία. Γιατί, όταν μου γράφετε ότι ψάχνω να βρω διαρκώς ενόχους, καταλαβαίνω πόσο ψύχραιμα με διαβάζετε! Τέλος πάντων, μπορεί να έχουμε διαφορετική αντίληψη περί "ψυχραιμίας". Όπως άλλωστε και περί "ειρωνείας". Δεν βαριέστε, όμως! Ή, εν πάση περιπτώσει, κάν'τε ό,τι θέλετε, για να δείτε ότι δεν είμαι και τόσο "εξουσιαστικό" άτομο, όπως με μεγάλη άνεση με χαρακτηρίζετε. Αν σας λυπούν δε αυτά που γράφω, λυπάμαι κι εγώ όντως, αλλά δεν μπορώ (ούτε θέλω) να κάνω τίποτα απολύτως για να σας "πάρω" τη λύπη και να σας "δώσω" τη χαρά: ολυμπιακός έγινα, επειδή το θέλησα και το επόθησα εξ όλης της ψυχής και εξ όλης της διανοίας μου πριν από περίπου πενήντα χρόνια - δεν έγινα, για να αρέσω σε οποιονδήποτε και για να συμφωνώ με κανέναν σώνει και καλά.
Και κάτι ακόμα, για να μη μείνει αναπάντητο: είτε εκ του σύνεγγυς παρακολυθείτε τα γραφόμενά μου είτε εξ αποστάσεως, το ίδιο θα είναι για εσάς (και για εμένα άλλωστε). Αν, μάλιστα, δεν τα παρακολουθείτε καθόλου, θα έχετε μία σπέσιαλ ευκαιρία να γλυτώσετε από τη λύπη που σας προκαλούν. Αλλά, και πάλι: κάν'τε ό,τι θέλετε! Ούτε άδειες εκδίδω ούτε απαγορεύσεις συντάσσω. Ουκ έχω εξουσίαν τινά - ούτε και γουστάρω να έχω... Γειά.