13.4.11

ΤΡΑΓΟΥΔΑΡΑ!


Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΤΡΑΓΟΥΔΑΕΙ ΑΚΗ ΠΑΝΟΥ


ΑΝΟΙΞΕ, ΠΕΤΡΟ


Άνοιξε Πέτρο άνοιξε να μπω να ξαποστάσω
από τη γη στον ουρανό κουράστηκα να φτάσω
τι παριστάνεις τα Ες Ες και μου γυρεύεις πάσο
θα μ' αναγκάσεις τελικά το στόμα να χαλάσω

Τί εισιτήριο ζητάς και πώς να σ’ το πληρώσω
εγώ δεν αξιώθηκα τα χρέη μου να δώσω
ήρθα για να ξεκουραστώ δεν ήρθα να μαλώσω
τί εισιτήριο ζητάς και πώς να σ’ το πληρώσω

Άνοιξε στον Πανάγαθο να μπω να μαρτυρήσω
κι αν θα μου βρει παράπτωμα με ξαναστέλνεις πίσω
ξέρω καλά τί θα του πω και πώς θα καθαρίσω
και λέγε ποιός με κάρφωσε στα μούτρα να τον φτύσω

Ώσπου να βρεις το φάκελο εγώ θα ξεπαγιάσω
βάλε με στου παράδεισου τον κήπο να πλαγιάσω
φέρε και κάνα δυο ουρί να το διασκεδάσω
ή πες μου πού είναι η κόλαση να πάω εκεί ν' αγιάσω

Μόνο ο Παντοκράτορας θα πει αν είμαι εντάξει
οργίασα με το μυαλό μα ελάχιστα στην πράξη
κι αν θα με κρίνει ένοχο αυτός θα με πατάξει
εσύ είσαι σκέτος θυρωρός και να κρατάς την τάξη

Στον κόσμο όσο περπάτησα λαδιές δεν έχω κάνει
εξόν από κάνα πιοτό κι από κάνα φουστάνι
και μια φορά αγανάκτησα με κάποιον παπα-Γιάννη
αν λεν πως βαριαμάρτησα υπάρχουν και ρουφιάνοι

Δεν υπάρχουν σχόλια: