14.4.13

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ



Αγαπητέ Πρόεδρε,
μιας και έτυχε να έχουμε γνωριστεί, θα ήθελα να σου γράψω δυό λόγια. Το αν τα διαβάσεις –το πιθανότερο είναι πως δεν θα τα διαβάσεις– δεν με πολυενδιαφέρει. Θέλω, όμως, να τα έχω γράψει, γιατί δεν είμαι χτεσινός οπαδός του Ολυμπιακού. Αισίως κλείνω μισόν αιώνα "ολυμπιακός".
Έχουμε και λέμε, λοιπόν.
Πρώτα-πρώτα η ΠΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ Σ.Φ.Π. είναι δικιά σου και κάνεις ό,τι θέλεις με αυτήν. Και για να μη μασάμε τα λόγια μας, επιχειρηματίας είσαι και αποφασίζεις με βάση το οικονομικό συμφέρον σου. Ενδεχομένως λαμβάνεις και άλλα δεδομένα υπόψη σου, αλλά το οικονομικό συμφέρον σου είναι αυτό που πρυτανεύει στις επιλογές σου ως ιδιοκτήτη της ΠΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ Σ.Φ.Π. Βεβαίως και δεν περιμένεις να σου πω εγώ (ή όποιος άλλος) τί πρέπει να κάνεις, για να το υπηρετείς αποτελεσματικά και καλύτερα, και το ξέρω, γι’ αυτό και δεν προτίθεμαι να αναλωθώ σε συμβουλές. Αντίθετα δυο-τρεις διαπιστώσεις θα κάνω, και τίποτε άλλο. 
Στο χέρι σου είναι να κάνεις ό,τι πρέπει, για να γίνει ομάδα που θα παίζει ποδόσφαιρο που να βλέπεται - αυτό που παρουσιάζει εφέτος έχει μια μακρινή και εντελώς χαλαρή σχέση με το football που παίζεται σε όλον τον κόσμο. Και δεν φταίνε μόνο οι ποδοσφαιριστές της ομάδας: αυτοί τόση μπάλλα ξέρουν, τόση παίζουνε. Μερικές φορές, όπως σήμερα το απόγευμα στον αγώνα με τον Παναθηναϊκό, παίζουν και πολύ λιγότερη από τη λίγη που ξέρουν. Ούτε μόνο ο Μίτσελ φταίει – αυτουνού του είπαν να γίνει προπονητής, και το αποδέχτηκε. Φταίνε και αυτοί που έπρεπε να τους πουν μερικά πράγματα για τους αγώνες του Θρύλου με τον Παναθηναϊκό. Αν υπάρχουν τέτοιοι, δεν κάνουν τη δουλειά τους. Αν δεν υπάρχουν, φταις εσύ που δεν υπάρχουν. Ξηγημένα πράγματα.
Την εξοργιστικά κακή αγωνιστική συμπεριφορά των αχθοφόρων της ερυθρόλευκης φανέλλας φαντάζομαι ότι την διαπίστωσες και εσύ. Και φαντάζομαι ότι άκουσες τις διαμαρτυρίες του κόσμου για το συνεχιζόμενο χάλι της ομάδας μας.
Όπως επίσης φαντάζομαι ότι είδες τη μπουρδελοποίηση του αγώνα από τα μαστούρια που οι πληρωμένοι κοντυλοφόροι χρόνια τώρα αποκαλούν "υπέροχο κόσμο του Ολυμπιακού": τρεις φορές διέκοψαν τον αγώνα, για να υπηρετήσουν την "καβλάτζα" τους. Πετούσαν μέσα στον αγωνιστικό χώρο ό,τι είχαν και δεν είχαν πάνω τους και άναβαν καπνογόνα επί 90 λεπτά. Μπορείς, αλήθεια, να μου πεις πόσοι τόνοι από αυτές τις "μαλακίες", που φάγαμε στη μούρη όλοι οι άλλοι, πέρασαν στις εξέδρες; (Και, όπως βλέπεις, δεν μιλάω καθόλου για τα δακρυγόνα που είχαμε φάει πριν από τον αγώνα.)
Αγαπητέ Πρόεδρε, με προσβάλλεις ευθέως με τη συμπεριφορά σου: εμένα δεν με αφήνουν οι υπάλληλοί σου να "περάσω" ένα μπουκαλάκι νερό στο γήπεδο, ενώ την ίδια στιγμή μόνο τάνκς δεν έχουν ανεβεί "κρυφά" στις κερκίδες, όπου έχεις στριμώξει τζάμπα τα μαστούρια. Και με υποχρεώνεις, μάλιστα, να τους ανέχομαι: τη χυδαιότητα και την εγκληματικότητά τους. Και να μου δίνεις και το Stadio, όπου ο «αρθρογράφος» Χάρος 7 προαναγγέλλει –όπως σήμερα– το μπάχαλο που θα γίνει. Μη μας βρει η έκπληξη και μας έλθει νταμπλάς!...
Αγαπητέ Πρόεδρε, εγώ κατεβαίνω από την Κέρκυρα στον Πειραιά ανελλιπώς σε κάθε εντός έδρας αγώνα του Θρύλου, πληρώνοντας ένα κάρρο χρήματα για να δω την αγαπημένη μου ομάδα. Και το εισιτήριό μου το πληρώνω κανονικά ανανεώνοντας κάθε χρόνο το «διαρκείας» μου. Και αναγκάζομαι να «τρώω στη μάπα» (εκτός από το άθλιο θέαμα της ομάδας μας) και τη μαστούρικη συμπεριφορά του κάθε κομπλεξικού που τυγχάνει της ευνοίας και της προστασίας σας.
Με προσβάλλει, αγαπητέ Πρόεδρε, η συμπεριφορά σας απέναντι σε εμένα και σε χιλιάδες άλλους οπαδούς του Ολυμπιακού σαν εμένα. Μου δείχνετε με κάθε τρόπο ότι δεν με θέλετε. Το έχω λάβει το μήνυμα.
Γι’ αυτό:
Δεν πρόκειται να κατεβώ στη «φιέστα» για το 40ό Πρωτάθλημα.
Δεν πρόκειται να ανανεώσω το «διαρκείας» μου.
Το ξέρω ότι δεν σας πολυενδιαφέρει («σκασίλα σας»!), αλλά εμένα με ενδιαφέρει πολύ... πάρα πολύ. Διότι εγώ δεν έγινα ολυμπιακός χτες, ούτε και ζω από τον Ολυμπιακό. Αντιθέτως αγαπώ υπέρμετρα τον Θρύλο και, στο μέτρο των δυνατοτήτων μου, τον παρακολουθώ και τον συντρέχω. Και παραμένω αμετανόητος ολυμπιακός – οπαδός ακόμα και της δικής σας ΠΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ Σ.Φ.Π., με ποδοσφαιριστές τύπου Μασάντο και Φέισα.
Και κάτι ακόμα:
Φαντάζομαι ότι άκουσες, αγαπητέ Πρόεδρε, τα ωραία συνθήματα των υπέροχων μαστουριών. Αν όχι, να δύο που τα άκουσα εγώ και μου έκαναν εντύπωση:
  1. «Έκανες τον Θρύλο ΑΕΚάκι, Μαρινάκη, Μαρινάκη».
  2. «Πες μας πόσο τό ’παιξες, Χοντρέ;»

Α ναι, και κάτι τελευταίο, αγαπητέ Πρόεδρε! Θα άκουσες τα μαστούρια να φωνάζουνε «Αλλιώς τον φανταζόμαστε τον Ολυμπιακό»! Βεβαίως, τον φαντάζονται σαν την ΑΕΚ, που τα δικά της υπέροχα μαστούρια το κατάφεραν επί τέλους: την ρίξανε στη Β΄ κατηγορία.

Να είσαι καλά.

11 σχόλια:

George είπε...

Ομορφα και Ολυμπιακα....

ΘΡΥΛΟΠΙΣΤΟΣ είπε...

το ανέβασα και στο face book!

ΘΡΥΛΟΠΙΣΤΟΣ είπε...

XΤΎΠΑ Nikos Mavronas ΣΤΟ FACE BOOK να δεις...

Γιωργος Κεντρωτης είπε...

@ George: Γειά σου, φίλε και σύγγαυρε.

Γιωργος Κεντρωτης είπε...

@ ΘΡΥΛΟΠΙΣΤΟΣ: Θα αποφύγω, σύγγαυρε Νίκο,να "χτυπήσω", γιατί υπάρχει ενδεχόμενο να... εκνευριστώ, και δεν έχω καμμιά όρεξη. Άσε που αντικειμενικά δεν γίνεται να "χτυπήσω", γιατί δεν έχω λογαρισαμό στο facebook. Σε φιλώ.

Αντώνης Περπέρης είπε...

Καλησπέρα Γιώργο μου.Βλέποντας αυτό το απερίγραπτο χάλι με τα καπνογόνα των ειδικών πυροτεχνουργών-οπαδών σκέφθηκα πως οι υπόλοιποι υποτίθεται υγιείς φίλαθλοι δεν αποχώρησαν ομαδικώς απο το γήπεδο, σε ένδειξη διαμαρτυρίας.Θα πεις βέβαια πού τέτοια αντανακλαστικά, έτσι που καταντήσαμε.Αφού δεν τους καθαρίζουν οι αρμόδιοι, ώστε να τους αποκλείσουν την είσοδο στο γήπεδο, ας μείνουν μόνοι τους στο πεδίο μάχης ο σκηνοθέτης και οι κομπάρσοι του.Σε συγχαίρω για την απόφασή σου να μην ανανεώσεις την κάρτα διαρκείας.Μη ξεχνούμε το :Τίς δε κοινωνία φωτί προς σκότος;Σε φιλώ.

Γιωργος Κεντρωτης είπε...

@ Αντώνης Περπέρης: Φίλε σύγγαυρε Αντώνη, η κατάσταση αυτή δεν πάει άλλο. Δεν θέλω το γήπεδο ούτε "εκκλησία" ούτε "νεκροταφείο", αλλά ούτε και βασίλειο των μαστουριών και των μπαχαλάκηδων. Σε φιλώ.

Φυρί-φυρί είπε...

Προσυπογράφω ανεπιφύλακτα!

Φυρί-φυρί είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Hades είπε...

Συγκλονιστικός, σύγγαυρε, ως συνήθως. Προσυπογράφω έως και τα σημεία στίξεως.

Το τραγικό είναι ότι όπως ακριβώς την πάτησε ο Κόκκαλης με τους πραιτωριανούς που εξέθρεψε, έτσι πάει να την πατήσει και ο Μαρινάκης τώρα. Η σημερινή ανακοίνωση δε, της Θ7 προσδίδει ακόμη μεγαλύτερο γέλιο στην όλη φαρσοκωμωδία.

Αλήθεια, επειδή κάπου πήρε τ'αφτί μου ότι ο Μαρινάκης σκέφτηκε προς στιγμήν ν'αποχωρήσει, θα αφήσει και το γήπεδο φεύγοντας;

Πέραν τούτου, οι αντιδράσεις του κόσμου είναι ανάλογες με το προϊόν που αγοράζουν. Αλλά προφανώς ο Μαρινάκης έχει συνηθίσει από τους συνεργάτες του να του λένε πόσο καταπληκτική ομάδα έχει φτιάξει. Ίσως η συμμετοχή της Βασιλείας και της Φενέρμπαχτσέ στους 4 του ΟΥΕΦΑ να τον ξυπνήσουν λιγουλάκι. Αναμένουμε βεβαίως να μάθουμε αν ο Γαύρος έφαγε την μπουγάτσα που περίμενε πριν από το ντέρμπυ με τον ΠΑΟΚ κιόλας διότι νηστικό αρκούδι πως να γράψει για το ντέρμπυ με τον βάζελο; Στον οποίον Γαύρο αρθρογραφεί και ο... χαρούλης 7. Καληνύχτα μας σύγγαυροι!

Και τα μάτια μας στον Ερασιτέχνη διότι είναι πολύ πλασματική η φετινή χρονιά.

Γιωργος Κεντρωτης είπε...

@ Φυρί-Φθρι & Hades: Ευχαριστώ πολύ, σύγγαυροι.