14.11.12

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ 1976


ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ - ΑΕΚ 2-0
Ο Μάικ Γαλάκος σημειώνει γκολ.

6 σχόλια:

ΘΡΥΛΟΠΙΣΤΟΣ είπε...

To πρώτο ντέρμπι που είδα...
καημένα μου νιά[τα]!

Ανώνυμος είπε...

ποδοσφαιριστης με το ονομα Γαλακος δεν περασε απο τον Ολυμπιακο!Η φωτογραφια ειναι πλαστη!!

Ανώνυμος είπε...

Νικο, νομιζα οτι ησουν πιο παλιος (οχι οτι εγω εχω δει π.χ. Υφαντη η Πολυχρονιου, τουλαχιστον δεν τους θυμαμαι οταν με πηγαινε ο πατερας μου). Δηλαδη, ουτε τον Ρομαιν ειδες live ?
T.Kασνεσης
Υ.Γ.
Ελπιζω να κανω λαθος, γιατι ηταν πραγματικα απιθανο να τον βλεπης στο γηπεδο...

Γιωργος Κεντρωτης είπε...

@ Θρυλόπιστος & Τ.Κ.: Γειά σας σύγγαυροι.

Γιωργος Κεντρωτης είπε...

@ Ανώνυμος: Σιχαίνομαι όσους ερυθρόλευκους φόρεσαν τριφύλλι (ναι και τον Δεληκάρη). Ο Γαλάκος ήταν ο μόνος που δεν είπε ποτέ ούκακό λόγο για τον Ολυμπιακό. Σε χαιρετώ.

ΘΡΥΛΟΠΙΣΤΟΣ είπε...

Όχι Τάσο δεν έχω δει τον Αργυρούδη live! Τον Ολυμπιακό ζωντανά ξεκίνησα να τον βλέπω από το 1976 σαν φοιτητής!