28.11.12

Ο ΚΥΡΙΟΣ ΜΑΝΟΣ

Διαβάστε αναλυτικά όσα είπε στον "NovaΣΠΟΡ FM 94,6" ο Μάνος Μαυροκουκουλάκης:

"Σας παρακαλώ, μην υποβαθμίζετε αυτά που δήλωσε ο Βερβεσός. Δεν χρειάζεται να το κάνουμε… πασαληψατέρ. Είναι διακεκριμένος δικηγόρος. Προσεκτικά να μιλήσουμε λοιπόν. Σε ότι αφορά εμένα, εγώ υπηρέτησα τον σύλλογο για 20-22 χρόνια. Ως αντιπρόεδρος και ως διευθύνων σύμβουλος. Μετά τον επαγγελματικό αθλητισμό του 79’, να ξέρετε, πως ο κύριος Βαρδής Βαρδινογιάννης στα εβδομαδιαία μίτινγκ που κάναμε, όταν εμείς φοβόμασταν την διαιτησία, μας απαντούσε επί λέξει: "Να κάνετε την καλύτερη ομάδα παιδιά. Να βάζετε 4 και να σας ακυρώνουν τα 2". Δεν αλλάζω ούτε λέξη. Πάντα έλεγα το ίδιο. Όσιμ, Ρότσα, Γαλάκος, Ζάετς, Δανιήλ.
Από εκεί και πέρα, στην ολιγόμηνη περίοδο που συνεργάστηκα με τον Βγενόπουλο, και όταν τον πίεζα να πάρει το πλειοψηφικό πακέτο, μου έλεγε. "Μάνο, εγώ στο πρωτάθλημα, τι προστασία θα έχω για το ευ αγωνίζεσθαι;" Εγώ αυτά ξέρω. Οπότε, λοιπόν, ο Βερβεσός που βγήκε και είπε αυτά τα πράγματα χτες για την εποχή Βαρδινογιάννη, μπορεί να πάει στο διάολο και ακόμη παραπέρα. Και να μάθει να διοικεί κι ας μην ξέρει να δένει τα παπούτσια του. Δεν επιτρέπεται να μιλάει για νεκρούς και να σπιλώνει μνήμες χωρίς να ξέρει".
-Πανούτσος: "Ας πούμε ότι ο Κόκκαλης έχει επηρεάσει διαιτητές… Πως υπάρχει μια υπόνοια".
-Μαυροκουκουλάκης: "Εγώ δεν θα πω αυτό".
-Πανούτσος: "Υπάρχει κάποιος που έχει αντίρρηση πως ο Κόκκαλης έχει ασχοληθεί με την διαιτησία;"
-Μαυροκουκουλάκης: "Δεν θα απαντήσω. Εγώ μιλάω για προσωπικό επίπεδο".
-Νικολογιάννης: "Κύριε Μαυροκουκουλάκη, να κάνω κι εγώ μια ερώτηση μιας και είστε παράγοντας που υπηρέτησε τον Παναθηναϊκό. Δέχεστε πως από το 1996 και μετά υπήρχε παράγκα στο ελληνικό ποδόσφαιρο που βοήθησε τον Ολυμπιακό να παίρνει πρωταθλήματα;"
-Μαυροκουκουλάκης: "Εγώ δεν δέχομαι καμία παράγκα".
-Νικολογιάννης: "Ε μα δεν είναι δυνατόν αυτό το πράγμα...".
-Καρπετόπουλος: "Κάτσε, ρε Τάσο, ό,τι θέλεις εσύ θα πει ο άνθρωπος ή ό,τι θέλει αυτός. Ας πει ότι την δέχεται την παράγκα να μεινουμε όλοι ευχαριστημένοι;"
-Μαυροκουκουλάκης: "Εγώ δεν είμαι επιπέδου παράγκας".
-Νικολογιάννης: "Εύνοια για τον Ολυμπιακό δεν υπήρξε κύριε Μαυροκουκουλάκη;"
-Μαυροκουκουλάκης: "Δεν με ενδιαφέρει αν υπήρξε. Δεν απαντάω. Στον κύριο Πανούτσο περνάει η ραδιοφωνική μαγκιά κύριε Νικολογιάννη; Δεν περνάει γιατί ξέρει πώς να φερθεί. Δεν θέλω να απαντήσω με ένα ναι ή με ένα όχι. Εγώ τα του οίκου μου κρίνω".
-Νικολογιάννης: "Εγώ ξέρω μάρτυρες όμως, που εσείς ισχυριστήκατε, όπως ο κύριος Δανιήλ επί παραδείγματι, που έλεγαν ότι με την παράγκα δεν πάμε μπροστά. Κι εσείς ήσασταν μπροστά".
-Μαυροκουκουλάκης: "Όχι, όχι, δεν ισχύει. Πιο σιγά. Αυτό είναι υπερβολή".

Δεν υπάρχουν σχόλια: