23.11.12

ΧΕΣΕ ΜΑΣ, ΡΕ ΜΠΑΡΜΠΑ


Είπε ο πολιτικός ανήρ Γιακουμάτος:

«Έχω πολιτικό AIDS, πας στο AIDS δεν έρχεται το AIDS σε σένα. Κι εγώ πήγα στην πολιτική. Έχω κολλήσει, δεν νομίζω ότι θα θεραπευτώ. Μια φορά που με μπλόκαραν οι Αγανακτισμένοι έξω από τη Βουλή μου ζήτησαν να παραιτηθώ και είπα, πάω τώρα να υποβάλλω παραίτηση αλλά στη θέση μου όμως θα έρθει η κυρία Πετραλιά . Φώναζαν τότε ‘Όχι όχι μην το κάνεις.’’. Εγώ να παραιτηθώ το θέμα είναι, ποιός έρχεται;» ανέφερε χαρακτηριστικά.
«Όταν μπήκα εγώ στη Βουλή είχε μέσα φυσιογνωμίες που τους παρακολουθούσες γιατί κάτι θα κέρδιζες. Τώρα μόλις μιλάει ο οποιοσδήποτε φεύγω. Όταν μιλάει η Ζωή Κωνσταντοπούλου τρέχω. Το βήμα της Βουλής είναι για να καταθέσεις την ψυχή σου όχι να κακοδιαβάζεις το γραπτό»: είπε χαρακτηριστικά.
«Περιμένω να γίνει βιώσιμο το χρέος, που δεν θα γίνει τη Δευτέρα ή την άλλη Δευτέρα, θα γίνει το 2013» ανέφερε ο κ. Γιακουμάτος προσθέτοντας: «εγώ το Στουρνάρα δεν τον ήξερα. Ευτυχώς που τον έχει ο Σαμαράς. Αν ήταν πολιτικός στη θέση του δεν θα είχε γίνει τίποτα από όλα αυτά».
Ο βουλευτής της ΝΔ επισήμανε ότι: «Δεν μπορεί 90.000 ομόλογο που επένδυσε ο άλλος στην πατρίδα να του τα φας. Εκεί πρέπει να έρθει μια λύση που θα έρθει με το που θα πάρουμε τα 44 δισ. Υπάρχει επιστολή υπογεγραμμένη στον κύριο Σαμαρά που την έχω δημοσιοποιήσει. Αν δεν γίνουν τα βήματα αυτά μέχρι το Πάσχα εγώ θα ανεξαρτητοποιηθώ».
Παράλληλα, συπλήρωσε ότι: «Έτσι όπως είναι τα πράγματα σήμερα με αυτή την ανεργία με αυτή την πείνα και με αυτά που έχουμε υποσχεθεί και με αυτά που έχουμε κάνει μέχρι στιγμής, δεν θα είμαι υποψήφιος αν γίνουν εκλογές αύριο».

ΠΗΓΗ: newspost.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια: