3.4.09

ΕΝΑ ΠΕΙΡΑΙΩΤΙΚΟ ΤΡΑΓΟΥΔΑΚΙ


ΤΡΑΓΟΥΔΑΕΙ Ο ΘΡΥΛΙΚΟΣ ΜΠΑΓΙΑΝΤΕΡΑΣ

6 σχόλια:

ΝΙΚΟΣ ΜΑΥΡΩΝΑΣ είπε...

Γεια σου Γιώργη με τα ωραία σου!

Unknown είπε...

Αξέχαστο τραγούδι φίλε μου,
Την Καλησπέρα μου.

Ο Πειραιώτης

ΝΙΚΟΣ ΜΑΥΡΩΝΑΣ είπε...

Εγώ ξεκινώ τον αγώνα για τον ΘΡΎΛΟ
των ονείρων μας.Μπες στο blog μου!
Νίκος θρυλόπιστος

Γιωργος Κεντρωτης είπε...

@ ΝΙΚΟΣ ΜΑΥΡΩΝΑΣ & Ο.ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ: Γειά σας, σύγγαυροι!

Γκόγκας Ντάρκος είπε...

Χαίρε Προφέσωρ μου αγαπητέ!

Ωραιότατο το τραγούδι απ' το Μπαγιαντέρα (Δημήτρη Γκόγκο), αυθεντικό Περαιώτη (άνευ ορίων και συνόρων, κατά πως συ μας έμαθες) ρεμπέτη με καταγωγή από Πόρο και Ύδρα.

Τ' άκουσε ο πατέρας μου και του' ρθαν καμινιώτικες θύμησες.....

Ο Μπαγιαντέρας εκφράζει την γνήσια λεβέντικη Πειραϊκή πάστα που δόμησε και γιγάντωσε τον Ολυμπιακό μας.

Χαιρετώ σε σύγγαυρε Καθηγητά μου!

Γιωργος Κεντρωτης είπε...

@ Γκόγκας Ντάρκος: Σπουδαίος καλλιτέχνης, που έζησε ζωή φοβερή και τρομερή. Σε χαιρετώ, εκλεκτέ σύγγαυρε.