19.4.09

ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ, ΤΑΣΟ!


Μερικά λόγια από τη συνέντευξη του Τάσου Πάντου στο sport24.gr. Είναι απλά, αλλά σημαίνουν πολλά.:


Θέλουμε όλους τους τίτλους! Να είμαστε πρώτοι για να μη μπορεί να μας αμφισβητήσει κανένας!

Αν μου έλεγες πριν από 10 χρόνια ότι θα έλεγαν το όνομά μου οι οπαδοί του Ολυμπιακού, θα σου έλεγα ότι ονειρευόμαστε! Η ζωή τα φέρνει όπως θέλει… Είμαι ευτυχισμένος στην ομάδα. Θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στους φιλάθλους για τη συμπαράσταση τόσα χρόνια. Ήταν πάντα δίπλα μου.

Αυτό που προσπαθώ είναι να δίνω το 100% των δυνατοτήτων μου. Να μπορέσω να ανταποδώσω την αγάπη που μου δίνουν! Ο κόσμος είναι ο 12ος παίκτης της ομάδας και έχει δημιουργήσει τεράστιο δέσιμο με τους παίκτες. Είναι δίπλα μας στα δύσκολα και στις καλές στιγμές και μας οδηγεί στην προσπάθειά μας να φτάσουμε την ομάδα ψηλά...

Το «φιλότιμο» παίζει πάντως ρόλο. Η ομάδα κουβαλάει μια ολόκληρη ιστορία. Δεν τη χτίζουν οι μεγάλοι παίκτες που φέρνεις. Είναι ιστορία ολόκληρη! Ο Ολυμπιακός έχει τεράστια λαϊκή βάση και συμβολίζει την πειραιώτικη μαγκιά, το φιλότιμο! Αντιπροσωπεύει τους φτωχούς ανθρώπους που υπήρχαν κυρίως παλιότερα και τους χαρακτήρες που κάνουν θυσίες και δίνουν τα πάντα για να πετύχουν το στόχο τους.

Υπάρχουν αλλαγές στη ζωή μου. Δεν το κρύβω ότι τα οικονομικά μας καλυτερεύουν. Νομίζω όμως ότι έχω παραμείνει προσγειωμένος. Γνωρίζω καλά πού έχω έρθει, από πού ξεκίνησα και τί σημαίνει ότι η ζωή κάνει κύκλους...

6 σχόλια:

Φυρί-φυρί είπε...

Ένα καθαρό δείγμα ερυθρόλευκου ήθους. Ο Τάσος, έχει αποδείξει απο την πρώτη στιγμή που πάτησε το πόδι του στο "Καραισκάκης"οτι ήξερε που ακριβώς βρέθηκε. Τιμά την φανέλα, όχι μόνο με το όποιο ταλέντο του, αλλά κυρίως με το φιλότιμο του. Και αυτό φαίνεται στην κάθε φάση που συμμετέχει διεκδικώντας την μπάλα. Ο τρόπος που αγωνίζεται, Θυμίζει κάτι απ` τα παλιά. Σε` μας τους παλιότερους θυμίζει το "λιονταράκι", τον Βασίλη Ξανθόπουλο. Έπαιζε και στην ίδια θέση. Χρόνια πολλά Τάσο και να ξέρεις οτι το "σεμνά και ταπεινά" που κάποιοι ξεφτηλήσανε, εσύ το κάνεις πράξη με τη στάση σου. Να` σαι γερός και καλότυχος.

ΝΙΚΟΣ ΜΑΥΡΩΝΑΣ είπε...

χριστός Ανέστη! είσαι μέσα σε φωτό
στο blog μου.Τάσος Πάντος οε,οε,οε
γι αυτά που αντιπροσωπεύει[φιλότιμο
λεβεντιά,Ολυμπιακή ψυχή]

Γιωργος Κεντρωτης είπε...

@ Χρήστος Ψιτ.: Αυτή είναι η μεγάλη κουβέντα που είπε ο Τάσος ΜΑΣ: "Ξέρω πού έχω έλθει". Όντως ξέρει, γι' αυτό και παίζει όπως παίζει. Και όταν με το καλό φύγει, εμείς οι Γαύροι θα τον θυμόμαστε πάντοτε και θα θέλουμε αυτοί που θα παίζουν στη θέση του "να παίζουν σαν τον Τάσο Πάντο", καληώρα όπως είπες κι εσύ "σαν το Λιονταράκι, τον Ξανθόπουλο". Γιατί ΕΤΣΙ είναι ο ολυμπιακός οπαδός. ΘΥΜΑΤΑΙ! Νά 'σαι καλά, σύγγαυρε.

Γιωργος Κεντρωτης είπε...

@ ΝΙΚΟΣ ΜΑΥΡΩΝΑΣ: Περνάω να (με) δω.

Θεόδωρος Α.Πέππας είπε...

Τιμη στον Τασο (τα χρονια πολλά θα τα πω στα γενέθλιά του, κοινά με εναν αγαπημενο φιλο μου!) Ο Γαυρος τιμησε με τον ιδρωτα και το πάθος του την φανελα με τον εφηβο Γιατί ο Τασος ήξερε και ξέρει, πού ήρθε, τι σημαίνει η φανελα αυτη Εδωσε ο, τι είχε, κι ακόμα παραπάνω και πήρε, δικαια, την αγαπη του κοσμου Απλά, ωραια, πειραιωτικα, Ολυμπιακά Και δεν υπάρχει τίποτα πιό μεγαλο Κι εδω πάει "Τασο, Ψυχάρα, Ολυμπιακάρα"

Γιωργος Κεντρωτης είπε...

@ Θεόδωρος Α. Πέππας: Έτσι ακριβώς είναι. Υπάρχουν πρόσωπα, για τα οποία ούτε ένας Γαύρος δεν έχει διαφορετική γνώμη. Ένα από αυτά: Τάσος Πάντος.

Μην ξεχάσεις και τον ΑΛΛΟΝ εκείνη την ημέρα!