24.6.11

ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΑΛΛΑ ΛΟΓΙΑ...


Το μεταφέρω όπως το διάβασα στο OnSports.gr:

Τις αντιδράσεις του Βαγγέλη Μαρινάκη στις συζητήσεις που είχε με συνεργάτες του, για την υπόθεση των στημένων αγώνων, καταγράφει σε αποκλειστικό δημοσίευμά της η ιστοσελίδα theplayer.gr
«Η παραπληροφόρηση πρέπει να σταματήσει. Είμαι αποφασισμένος να προασπίσω την τιμή και την αξιοπρέπειά μου κι αυτό θα το καταλάβουν όλοι πολύ σύντομα. Οι σκευωροί και οι συκοφάντες μου, θα συντριβούν», έλεγε σε πολύ έντονο ύφος ο Βαγγέλης Μαρινάκης και συνέχιζε: «Δεν είναι δυνατόν να με έχουν στο στόχαστρο και να προσπαθούν να μειώσουν την τιμή και την αξιοπρέπειά μου όταν είμαι ο μοναδικός επιχειρηματίας που από το περασμένο καλοκαίρι μέχρι τώρα έχω επενδύσει αποδεδειγμένα περισσότερα από 80 εκατομμύρια ευρώ. Με έχουν στοχοποιήσει, όπως έχουν στοχοποιήσει και τον Ολυμπιακό φυσικά, αλλά δεν θα καταφέρουν να μας πλήξουν.»


ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΑΛΛΑ ΛΟΓΙΑ, ΠΡΟΕΔΡΕ... ΚΑΙ ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ.

9 σχόλια:

Γερόγαυρος είπε...

Μακάρι μακάρι.
Η ευχή ΟΛΩΝ μας. !!!

Θεόδωρος Α.Πέππας είπε...

Γερόγαυρε Ξαναδες την φωτογραφία, καλά! Γιωργο, μεγαλοφυές!

Φυρί-φυρί είπε...

Μια εικόνα χίλιες λέξεις...

ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΧΩΡΙΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ είπε...

Μακάρι να είναι έτσι. Αν και... πες μου τους φίλους σου να σου πω ποιος είσαι.
@κ. Πέππας
Η φωτογραφία πρέπει να είναι δάχτυλος πράσινων δυνάμεων(μπρρρρρρρρρρρ)

Ανώνυμος είπε...

Βλεπωντας τους διαλογους και με το ονομα του Πατερα να λαμπει δια της απουσιας του ενω την ιδια ωρα που ο Μαρινακης κανει την παρουσιαση του Φεισα και ειναι στα γραφεια βγαινει αποφαση για απογορευση εξοδου απο την χωρα συμφωνω οτι στοχοποιειται ο Ολυμπιακος.Ομως θεωρω οτι ο Μαρινακης ειναι επικυνδυνος για την ομαδα μας και δεν πιστευω οτι θα πρεπει να συνεχισει.
Τελος κατω τα χερια απο τον Θρυλο και οχι κατω απο τον Μαρινακη

Γερόγαυρος είπε...

Ωωωωωπα. !!!

Η καρδιά μου η .... Σορόπα. !!!

Είπαμε Θόδωρε, Θέλω και δεύτερη ανάγνωση. Στην δεύτερη κάνεις και τους απαραίτητους συνειρμούς.

Πουκάμισο με κάθετες "ρίγες"....θυμίζει πολλά πράματα.!!!

ΘΡΥΛΟΠΙΣΤΟΣ είπε...

Γράφω στο δικό σου το blog σου Γιώργο γιατί δεν μπορώ να κάνω ανάρτηση στο δικό μου δυστυχώς

Το μεγάλο λάθος του Προέδρου μας
Βαγγέλη Μαρινάκη είναι ότι θεώρησε
φίλους ανθρώπους που θα έπρεπε να τους φτύνει κυριολεκτικά και μεταφορικά! Αυτοί οι άνθρωποι εκτός
από το ποιόν τους ,γνωστό σε όλους,
υπήρξαν διαχρονικά σφοδροί πολέμιοι του Ολυμπιακού μας!Όλες οι
προσωπικές περιπέτειες του προέδρου που αντανακλούν στον Ολυμπιακό έχουν ονοματεπώνυμο και προέρχονται από παλιούς αδελφικούς φίλους και καινούριους φίλους που τους απέκτησε μέσω του πρώην αδελφικού του φίλου.Εν πάσει περιπτώσει αξίζει για έναν
Μπέο, που τόσα δεινά έχει προξενήσει στον Ολυμπιακό παλιότερα να διακινδυνεύεται η αξιοπρέπεια,η δημοφιλία και η ηθική του ΠΡΟΈΔΡΟΥ και του ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ Σ.Φ.ΠΕΙΡΑΙΩΣ;
[παρακαλώ για δημοσίευση στο blog σου επώνυμα]
ΝΙΚΟΣ ΜΑΥΡΩΝΑΣ[ΘΡΥΛΟΠΙΣΤΟΣ]

Panagiotis Poutos είπε...

Νομίζω πως η μπόχα του ποδοσφαίρου δε θα φύγει. Χαίρομαι που δεν έχω δώσει ούτε ευρώ για τον Ολυμπιακό και που δεν έχω πάει ούτε μία φορά στο γήπεδο. Έχω απογοητευτεί πολύ με τις αποκαλύψεις, όχι για τον Ολυμπιακό, αλλά για τη σαπίλα που υπάρχει, για αυτούς που ανενόχλητοι κατέστρεφαν το άθλημα τόσα χρόνια και κυρίως για αυτούς τους οπαδούς τώρα, βάζελους και γάβρους, από τους οποίους οι μεν βγαίνουν σαν παρθένες του κατηχητικού και ελεεινολογούν κατά του Ολυμπιακού (λες και ο Ολυμπιακός είναι το πρόβλημα) ενώ οι δε βγαίνουν και ζητάνε τα ρεστα, λες και δεν έχουν γίνει ενοχοποιητικές αποκαλύψεις. Όσο υπάρχουν τέτοιοι αμετανόητοι είμαι σίγουρος πως η κοινωνία δε θα ζητά ένα καλύτερο ποδόσφαιρο. Έχουμε το ποδόσφαιρο που μας αξίζει: της ντόπας και των στημένων παιχνιδιών, όπως ντοπαρισμένη και στημένη ήταν η εικόνα της οικονομίας μας τα τελευταία χρόνια. Θα ήθελα να μιλήσω και για άλλα κακώς κείμενα, αλλά θα σταματήσω εδώ.

Φυρί-φυρί είπε...

Με τρομάζει η λογική του: «Θα μας τα …κλάσουνε», που δυστυχώς ακούγεται πολύ αυτές τις ημέρες. Όμως είναι το τσεκάρισμα καλής λειτουργίας του αλεξίσφαιρου γελέκου που κάποιοι φρόντισαν να φορέσουν για … μια ώρα ανάγκης, χρησιμοποιώντας ανάλγητα την αγάπη του φίλαθλου και οπαδού για την ομάδα του.