24.6.11

ΑΛΛΟΙ ΕΧΟΥΝ ΜΑΘΕΙ ΝΑ ΚΡΥΒΟΝΤΑΙ, ΟΧΙ ΕΜΕΙΣ!


Χωρίς πολλά-πολλά:

Αν άνθρωποι του Ολυμπιακού κριθούν ένοχοι εγκλημάτων, για τα οποία κατηγορούνται, να επιβληθούν άνευ ετέρου οι από τον νόμο προβλεπόμενες -και μάλιστα οι αυστηρότερες- ποινές τόσο σε αυτούς όσο και στην ομάδα μας.


Προσωπικά δεν με ενδιαφέρει τίποτε άλλο από το καθαρό όνομα της ομάδας μου. Αν η "ομάδα" μου παρανόμησε, να τιμωρηθεί σκληρά και παραδειγματικά.
Δεν με ενδιαφέρει, φερ' ειπείν, αν εμπλέκονται στο "λεγόμενο σκάνδαλο" και άνθρωποι άλλων ομάδων. Ας τους αναζητήσει δια τα περαιτέρω η δικαιοσύνη.
Δεν με θίγει, επίσης, ούτε στο ελάχιστο ο χοντρός χλευασμός και η επιτηδευμένη ανωτερότητα των πάσης φύσεως Αντιολυμπιακών - προσώπων τε και γραφίδων. Με θίγει, αντιθέτως, η κουτοπονηριά των δήθεν αφοσιωμένων "Ολυμπιακών" -των τρόπον τινά επαγγελματιών του ολυμπιακισμού- που δεν θέλουν να συζητηθεί η (όποια) υπόθεση στα αρμόδια δικαστήρια.
Το "Κάτω τα χέρια από τον ..." (: τον οποιονδήποτε) θα το φωνάξουμε, και μάλιστα με στεντόρεια φωνή, όταν θα λάμψει η αλήθεια - όχι εκ των προτέρων.

Οι αληθινοί ολυμπιακοί οπαδοί πρέπει να είμαστε οι πιό σκληροί κριτές στην αντιμετώπιση των όποιων θεμάτων του Ολυμπιακού. Άλλοι έχουν μάθει να κρύβονται, όχι εμείς.

Αυτά για την ώρα.
Θα επανέλθουμε.

6 σχόλια:

Γερόγαυρος είπε...

Συμφωνώ, 101 % !!!

>>>Προσωπικά δεν με ενδιαφέρει τίποτε άλλο από το καθαρό όνομα της ομάδας μου. Αν η "ομάδα" μου παρανόμησε, να τιμωρηθεί σκληρά και παραδειγματικά.<<<

ΟΛΟΙ Οι Υγιείς "Γαύροι" ,δεν μπορεί να θέλουν τίποτα άλλο εκτός από αυτό που έγραψες. !!!

ΘΡΥΛΟΠΙΣΤΟΣ είπε...

Πάντως τα στοιχεία "πυρηνικές βόμβες" κατά του Μαρινάκη και κατ'επέκτασιν του Ολυμπιακού μοιάζουν με πορδές ολκής!
ΘΡΥΛΟΠΙΣΤΟΣ

kaltsovrako είπε...

Έτσι ακριβώς.

Θεόδωρος Α.Πέππας είπε...

Υπέροχο κείμενο/κατάθεση/δήλωση, Γιώργο Αξιος, και αντάξιο του Ολυμπιακού μας

Hades είπε...

Εγώ έχω να πω τα εξής, έτσι όπως μου τα υπαγορεύσει η ποδοσφαιρική μου διαίσθηση:
Πρώτον, όταν κάνεις μπίζνες με τον Μπέο, αναλαμβάνεις και το κόστος, όταν αυτό έρθει. Κοινώς, ας πρόσεχες.
Δεύτερον, προσωπικά είμαι σχεδόν έτοιμος να βάλω και το χέρι μου στην φωτιά ότι ο Βαγγέλας είναι καθαρός. Καθαρός ως προς το αν έκανε ή δεν έκανε το παραμικρό. Λογικά όμως, πρέπει να ήξερε, κι ας μην έκανε αυτός, τι έκαναν άλλοι. Όπως αντίστοιχα ήξεραν όλοι.
Τρίτον, επειδή έχω αντιληφθεί ότι παίζονται πολλά (και εξαιρετικά ενδιαφέροντα) παιχνίδια, θα δηλώσω ότι τον Κόκκαλη δεν θα τολμούσε κανείς να τον εμπλέξει σε κάτι τέτοιο. Όποιος κατάλαβε, κατάλαβε. Ελπίζω να καταλάβει κι ο Βαγγέλας.

Και μερικές επεξηγήσεις: ελπίζω, σύγγαυροι, να είστε παρατηρητικοί. Υπάρχουν κάποιες ιστοριούλες (πρόσφατες κιόλας) που έμειναν εκτός νυμφώνος. Παρομοίως υπάρχουν -όλως τυχαίως- και κάποιοι εμπλεκόμενοι που έμειναν εκτός. Αυτό που λέει ο Μαρινάκης ότι κάποιος ή κάποιοι του κάνουν πόλεμο λάσπης, δεν είναι εντελώς άστοχο. Ήδη το όνομά του λερώθηκε, παρόλο που είναι -με τα έως τώρα δεδομένα- σχεδόν βέβαιο ότι θα αθωωθεί πανηγυρικά.

Επίσης, μην ξεχνάμε μέχρι τον Δεκέμβριο σε τίνος το άρμα ήταν ο Μπέος, καθώς επίσης και το γιατί κάποια στιγμή ξεκίνησε να γκαρίζει στα ΜΜΕ ασταμάτητα ο Μαρινάκης. Είναι ωραία τα παζλ.

Και εννοείται ότι αν έχει εμπλακεί ο οποιοσδήποτε από εμάς, να τιμωρηθεί παραδειγματικά. Εμείς "άλλοι" δεν γινόμαστε.
παρεμπιπτόντως, κρατήστε το σημερινό συλλεκτικό πρωτοσέλιδο της κοντοφυλλάδας. Αν αποκαλυφθούν όλα όπως πρέπει, πιθανώς να αποκτήσει ιδιαίτερη αξία σε κάποιον καιρό. :)

Vassilis Tsapatsaris είπε...

Αγαπητέ Γιώργο
Πλήρης ταύτιση απόψεων και αρχών. Το κείμενο σου αποτελεί κατά τη γνώμη μου μανιφέστο κάθε ΟΠΑΔΟΥ της ομάδας μας. Όσοι δεν πρεσβεύουν τα ανωτέρω για εμένα δεν είναι ΟΠΑΔΟΙ του Ολυμπιακού Σ.Φ.Π. Είναι κάτι άλλο (πελάτες Ποδοσφαιρικής Ανώνυμης Εταιρείας, έμμισθοι επαγγελματίες, χειροκροτητές)

"Είσαι στο μυαλό κάτι μαγικό..."
Β.Τ.