16.10.07

ΘΟΔΩΡΕ ΚΑΙ ΛΟΙΠΟΙ ΣΥΓΓΑΥΡΟΙ, ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ! ΜΗΝ ΣΑΣ ΞΕΓΕΛΑΕΙ Ο ΤΙΤΛΟΣ...


ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ


ΠΡΑΣΙΝΟ ΔΕΝΤΡΙ


Ποιος είδε πράσινο δεντρί
μαυρομαλλούσα και ξανθή
μά 'χει τα γεράνια φύλλα
μαύρα μάτια μαύρα φρύδια

Και στην κορφή μαλάματα
ματάκια με τα κλάματα

Ε κι έσκυψα να πιω
μαύρα είναι τα μάτια π' αγαπώ
για να πιω και να γιομίσω
μαύρα μάτια να φιλήσω

Κι έπεσε μου μαντήλι μου
καημό που 'χουν τα χείλη μου
αυτό που μου κεντούσανε
και μου το τραγουδούσανε



Προς κ. ΘΑΠ: Αγαπητέ Θόδωρε, τρίψε-τρίψε με το ηλεκτρονικό κυβερνοσβηστήρι το πράσινο πουλόβερ της κ. Λαιτίσιας Καστά, καταπώς μου υπεδείκνυες, μέχρι αυτό που βλέπεις (και) εσύ μπόρεσα να φτάσω. Από 'δώ κι εμπρός πιάνεις δουλειά του λόγου σου. Εύχομαι να προχωρήσεις σε βάθος το έργο. Έρρωσο. Ο φίλος σου, Γιώργος.

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αχ Λαιτίσια!!! Αχ Λαιτίσια!!!

Θεόδωρος Α.Πέππας είπε...

Θεόδωρος προς Γεώργιον. Χαίρειν. Το θαύμα της επιμονής,
και το ..ση-θρού της καλλονής!
Δεν χρειάζεται πιο πάνω,
να δουλέψει το σβηστήρι!
Από μπλογκ που είχε πλάνο,
μην το κάνω ..μοναστηρι!
Ο πρώτος-μεταξύ ισων-των ευγνωμόνων

Γιωργος Κεντρωτης είπε...

@ βαγγέλης & θόδωρος: Χαίρομαι που χαίρεσθε! Μποντζόρνο.

Ανώνυμος είπε...

Από τον Λευτέρη Παπαδόπουλο προτιμάμε τον Νίκο Παπαδόπουλο

Γιωργος Κεντρωτης είπε...

Και εμείς τον Νίκο Παπαδόπουλο προτιμάμε. Άμα λάχει, όμως, έχουμε και τον Κυριάκο Παπαδόπουλο.

Ανώνυμος είπε...

Εννοείτε τον 15χρονο αμυντικό ή τον περιβόητο Κούλη;