3.2.12

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟΝ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟ...



... που γίνεται σήμερα 104 ετών.

12 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Στον μεγαλό μας αντίπαλο σεβασμός...

ΘΡΥΛΟΠΙΣΤΟΣ είπε...

γίνεται 104 χρονών ως Π.Ο.Α με ροζ!

Γιωργος Κεντρωτης είπε...

@ Ανώνυμος: Άλλο η αντιπαλότητα, η αντιπάθεια και η πλάκα (όλα τους νόμιμα και σωστά), και άλλο ο σεβασμός. Συμφωνούμε.

Γιωργος Κεντρωτης είπε...

@ ΘΡΥΛΟΠΙΣΤΟΣ: Νίκο μου, αν ο ΠΑΟ θέλει να έχει γεννηθεί το 1908, εμένα δεν μου πέφτει λόγος. Χρόνια του πολλά, λοιπόν!

Γερόγαυρος είπε...

Eγώ είμαι Μεγαλόψυχος.

Χρόνια του πολλά, από δω και μπρός, και να είναι πάντα τόσο επιτυχημένα, όσο ήταν και πριν.

Δηλαδή τα τελευταία 15 χρόνια !!!

Γιωργος Κεντρωτης είπε...

@ Γερόγαυρος: Δεν κάνουμε χωρίς τους Βάζελους. Είναι άδεια η ζωή μας. Χαίρε.

Θεόδωρος Α.Πέππας είπε...

Γιωργο,σωστός, πολύ σωστός Ο λ ων η ιστορία σεβαστή είναι Και, ναι, άλλοι λένε it takes two to tango, άλλοι το λένε αντιπαλότητα, άλλοι το λένε μαχη, άλλοι παιχνίδι, αλλά χρειάζεται ..δύο!

Γιωργος Κεντρωτης είπε...

@ Θεόδορος Α. Πέππας: Μα τα "ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ" στον Παναθηναϊκό είναι ευχές για "ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ" πρωτίστως στον Ολυμπιακό. Σε χαιρετώ.

giaolaftaieioolympiakos είπε...

Επ'ουδενί δεν αντιλέγω. Είμαι σίγουρος, φυσικά, ότι έχετε γνώση σχετικά με την ακριβή ίδρυση του Π.Α.Ο. Απλά, ομολογουμένως, ξαφνιάστηκα βλέποντας την ανάρτηση σας. Σας παρακολουθώ τόσα χρόνια και απλά εξεπλάγην. Στην αρχή, πίστευα ότι το αναρτήσατε ως μια απλή και υπό μορφής αστεϊσμού αναφορά.

Όπως και να έχει, εμείς ως Ολυμπιακοί μπορεί να τηρούμε την ευγενή άμιλλα - που δίδαξαν οι αρχαίοι και η οποία είναι δυσεύρετη, προς τους αιώνιους αντίπαλους μας. Πολύ φοβάμαι, όμως, είμαι σίγουρος μάλιστα, ότι τούμπαλιν, δεν ισχύει από μέρος τους.

Ας είναι. Χρόνια τους πολλά λοιπόν, αφού θέλουν να γιορτάζουν το έτος ίδρυσης τους στις 3 Φεβρουαρίου 1908. Παρεμπιπτόντως, σαν σήμερα, σκοτώθηκαν σε αεροπορικό δυστύχημα οι Buddy Holly και ο Richie Valens. Αυτή την ημερομηνία συνδέω πάντα με τις 3 Φεβρουαρίου.

Να είστε καλά, αγαπητέ σύγγαυρε. Φρόντισα να αγοράσω το βιβλίο σας: "45 ΧΡΟΝΙΑ ΒΑΖΩ ΓΚΟΛ ΣΤΟΥΣ ΒΑΖΕΛΟΥΣ" σε μιας από τις σπάνιες επισκέψεις μου στην Ελλάδα. Το ιστολόγιο σας δε παραμένει από τα αγαπημένα μου.

Κώστας,

Γιωργος Κεντρωτης είπε...

@ Κώστας: Σε ευχαριστώ πολύ, σύγγαυρε. Να είσαι καλά.

Ανώνυμος είπε...

Ε οχι χρονια πολλα σε αυτους...
ΟΧΙ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ!!!!!

Γιωργος Κεντρωτης είπε...

@ Ανώνυμος: Μα, καλέ μου σύγγαυρε, αν δεν ευχηθούμε σε ΑΥΤΟΥΣ "Χρόνια Πολλά", σε ποιούς θα ευχηθούμε; Στη Δόξα Κρανούλας ή στον Τηλυκράτη Λευκάδος;