23.3.10

ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ - ΠΡΟΚΟΜ 83-79




Νικήσαμε μεν, είδαμε το χάρο με τα μάτια μας δε. Ο Ολυμπιακός μόνο μερικές στιγμές ήταν στο γήπεδο. Έτσι, όμως, δεν κάνουμε προκοπή. Εθιζόμαστε στο ζόρι, και δεν είμαστε για... τέτοια, γιατί θα τα βρούμε μπαστούνια στη συνέχεια*. Εν πάση περιπτώσει, προηγούμεθα 1-0. Συνεχίζουμε την ερχόμενη Πέμπτη.

Τα δεκάλεπτα: 18-19, 35-39, 60-54, 83-79.

Ολυμπιακός (Παναγιώτης Γιαννάκης): Παπαλουκάς 3 (1), Πεν 5 (1), Τσίλντρες 13, Βούιτσιτς 2, Μπουρούσης 6, Χαλπερίν, Κλέιζα 26 (4), Μαυροκεφαλίδης 4, Μπέβερλι 1, Τεόντοσιτς 21 (3), Σχορτσανίτης 2.

Πρόκομ Τρεφλ (Τόμας Πατσέσας): Χάρινγκτον, Λόγκαν 11 (3), Γιάγκλα, Λαπέτα, Στζότκα 1, Βάρντα 12, Γουντς 23 (1), Μπάρέλ 14 (1), Γιούιν 13 (2), Χρίτσανιουκ 5.


* Κι έχω και τον γιό μου που έχει ήδη αγοράσει εισιτήρια για το Παρίσι - ελπίζω να μην βιάστηκε, διότι τα έχει / έχουμε πληρώσει χρυσά!

1 σχόλιο:

Θανος Πεππας είπε...

Δεν θα πανε χαμενα κυριε καθηγητα μου τα εισιτηρια. Τωρα παιρνουμε σειρα κι εμεις, αφου κατι στραβωσε αποψε στο Γιαντελιαου!!!
Οπως τραγουδουσε αποψε κι ο κοσμος "Με τον Μπουρουση τον τρελαμενο και με τον Μιλος θα γεμισουμε ενα τρενο..." Το παρακατω δεν το λεω!
Πιστευω οτι ο Ολυμπιακος θα σταθει στο υψος και θα βρισκεται στο Παρισι. Περαστε απο το μπλογκ μου να λαβετε φωτογραφιες του Δημητρη απο τη χθεσινη αναμετρηση! Την καλημερα μου