21.3.10

ΕΡΥΘΡΟΛΕΥΚΑ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ


5 σχόλια:

El Patron είπε...

Καλημέρα!Δύσκολα τα πράγματα σήμερα,κύριε καθηγητά.Όλες οι προοπτικές εναντίον μας και υποψιάζομαι ότι το γήπεδο θα έχει κλίση 20% προς την πλευρά μας(αι γνωσταί χορηγίαι και προσφοραί aka Δαλούκας).Είναι η πρώτη φορά που πιάνω τον εαυτό μου να έχει ψυχολογία αρνιού αντί λύκου..
Ακούω ήδη τον αντίλογο για την σιδερένια ψυχή του Θρύλου αλλά εγώ ακούω ευχολόγια όταν απόντος του Γκαγιέτι(σωστός;)δεν βρέθηκε παίκτης ακόμα να σηκώσει την ομάδα μόνος του.Και δεν υπολόγισα στην εξίσωση τα βουντού των βάζελων..Και δεν θα κρύψω τις διαθέσεις μου σε περίπτωση απώλειας βαθμού ή γοήτρου.Θέλω να παγώσουν 70.000 βάζελοι και να τρέξει αίμα απόψε.Δεν ζητάω πολλά,νομίζω..
Με τους αγωνιστικούς μου χαιρετισμούς

Θρησκευόμενοι Κόκκινοι Επιστήμονες είπε...

Πάμε. Σαν Ολυμπιακός

Γιωργος Κεντρωτης είπε...

@ Δημήτρης Πατρωνίδης: Αγαπητέ μου μαθητή και φίλε, εχω πάντα την πεποίθηση ότι ο Ολυμπιακός, με όποιον και αν παίξει, θα εξέλθει νικητής. Ομάδα φέτος δεν έχουμε - το έχω πει χίλιες φορές. Τον ΠΑΟ οφείλουμε να τον νικήσουμε και με ενδεκάδα νηπίων (5-6 ετών στην ηλικία)ακόμα. Σε χαιρετώ.

Γιωργος Κεντρωτης είπε...

@ Θρησκευόμενοι: Θα προσευχόμεθα εις τον Ιερόν Ναόν του Αγίου Ευστρατίου του Σωτρίνη, εις την περιοχήν του Κερατσινίου. Θα υπάρξει και αρτοκλασία.

Θεόδωρος Α.Πέππας είπε...

Ψάλτες θα εχομεν, αριστερούς, δεξιούς και ..κεντρωταίους!