24.3.10

ΤΡΑΓΟΥΔΑΕΙ Ο ΑΝΤΩΝΗΣ ΝΤΑΛΓΚΑΣ


ΤΡΑΓΟΥΔΑΕΙ Ο ΑΝΤΩΝΗΣ ΝΤΑΛΓΚΑΣ


ΠΟΥ ΝΑ ΒΡΩ ΓΥΝΑΙΚΑ ΝΑ ΣΟΥ ΜΟΙΑΖΕΙ

Πού να βρω γυναίκα να σου μοιάζει
νά 'χει μάτι που καρδιά να σφάζει
νά 'χει το καμάρι σου
κι όλη αυτή τη χάρη σου
και τη βελουδένια την ελιά σου
νά 'χει το καμάρι σου
κι όλη αυτή τη χάρη σου
πού να βρω γυναίκα να σου μοιάζει

Θα σου δώσω πλούτη κι αν γυρέψεις
μη με διώχνεις θα με καταστρέψεις
πάρε με στα χέρια σου
τ' άσπρα περιστέρια σου
την καρδιά μου μ' άλλην δε θ' αλλάξεις
πάρε με στα χέρια σου
τ' άσπρα περιστέρια σου
πού να βρω γυναίκα να σου μοιάζει.

Πες πως μ' αγαπάς κι ας είναι ψέμα
ρίξε μου κουκλί μου ένα βλέμμα
μη μ' αφήνεις μόνο μου
γιάτρεψε τον πόνο μου
πλούτη και αν δεν έχω τι πειράζει
μη μ' αφήνεις μόνο μου
γιάτρεψε τον πόνο μου
πού να βρω γυναίκα να σου μοιάζει



Στίχοι: Κώστας Κοφινιώτης.
Μουσική: Αντώνης Διαμαντίδης, Νταλγκάς.

2 σχόλια:

Φυρί-φυρί είπε...

Καλημέρα Γιώργο. Τα κατάφερες πάλι. Μου μιλούσε συχνά ο πατέρας μου ο μαστρο-Ιορδάνης για τον Νταλγκά. Ήταν η μεγάλη του αδυναμία. Ο «έντεχνος» της εποχής του. Όταν τραγούδαγε αμανέ στο Περιβολάκι της Κοκκινιάς, η φωνή του ακουγότανε από τα Καμίνια μέχρι το Κουτσουκάρι (το παλιό όνομα του σημερινού Κορυδαλλού). Ψάχνω έναν ανεπανάληπτο αμανέ του να στον στείλω. Να είσαι πάντα καλά.

Γιωργος Κεντρωτης είπε...

@ Φιρί-Φιρί: Το "Γλυκιά Κουτσουκαριώτισσα" το έχω βάλει λίγο παλιότρα. Υπέροχος ο Νταλγκάς. Καλημέρα.