15.1.10

ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ "ΣΤΗ ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑ"


ΤΡΑΓΟΥΔΑΕΙ Ο ΣΤΕΛΛΑΚΗΣ ΠΕΡΠΙΝΙΑΔΗΣ

ΕΔΩ


ΤΡΑΓΟΥΔΑΕΙ Ο ΚΩΣΤΑΣ ΡΟΥΚΟΥΝΑΣ

ΕΔΩ



ΣΤΗ ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑ

Στη Δραπετσώνα, μια κούκλα μ' έχει κάψει,
μιά κοριτσάρα, τσαχπίνα, λυγερή
Μεσ' στην καρδιά μου γιαγκίν(ι) έχει ανάψει
κι αφού το ξέρει, μου κάνει το βαρύ

Γλυκειά Δραπετσωνίτισσα, πολλές φορές ξενύχτησα,
γι' αυτό τ' αφράτο σου κορμί
Θα πίνω ούζο μπόλικο, θα κάνω και το ζόρικο,
γιά σε, κουκλίτσα μου μικρή

Αχ
Αχ, αφράτη μου κοκκώνα, μέσ' από τη Δραπετσώνα,
Αχ
Με πεθαίνει αυτή η γλυκειά σου γλώσσα,
τα σκέρτσα σου τα τόσα, με κάνουν να μεθώ
Στο σεβντά σου, καλέ μου, στα φιλιά σου,
να πεθάνω, κουκλίτσα μου, ποθώ

Στη Δραπετσώνα θα ρθώ ένα βραδάκι
και θα μεθύσω με ούζο, στα καλά
Θα τραγουδήσω, ν' ακούσεις τι μεράκι,
τι πόνο έχω, γιά σένα, στην καρδιά

Αμάν, βρε κοριτσάρα μου, μπαρμπούνι, μπαρμπουνάρα μου,
κομμάτια μου΄χεις την καρδιά
Θα πίνω ούζο μπόλικο, θα κάνω και το ζόρικο,
γιά σε, ναζιάρα μου γλυκειά

Αχ
Αχ, αφράτη μου κοκκώνα, μέσ' από τη Δραπετσώνα,
Αχ
Με τραγούδι, μανίτσα μου, σου λέγω,
κουκλίτσα μου και κλαίγω, αχ, δεν αντέχω πιά
Στο σεβντά σου, αχ, θέλω, στα φιλιά σου,
να πεθάνω τσαχπίνα μου γλυκιά



Στίχοι & μουσική: Παναγιώτης Τούντας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: