23.1.10

ΠΕΙΡΑΙΩΤΙΚΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΜΕ ΤΗ ΡΙΤΑ ΑΜΠΑΤΖΗ


ΤΡΑΓΟΥΔΑ Η ΡΙΤΑ ΑΜΠΑΤΖΗ


ΤΟΥΡΚΟΛΙΜΑΝΙΩΤΙΣΣΑ ΓΛΥΚΙΑ

Απόψε τα μεσάνυχτα, μια βάρκα θ' αρματώσω
κι απ' τον Πειραία, μεσ΄ στο Τουρκολίμανο,
Τουρκολιμανιώτισσα γλυκιά, όπα,
κι απ' τον Πειραία, μεσ΄ στο Τουρκολίμανο,
θα ρθω να μαστουρώσω

Στην πόρτα σου, μανίτσα μου,
μη βάλεις κολντεμήρι
κι άφησε απ' όξω το κλειδί, να σε χαρώ,
Τουρκολιμανιώτισσα γλυκειά,
ό(ϊ)ντε μπρε
κι άφησε απ' όξω το κλειδί, να σε χαρώ,
κάνε μου το χατήρι

Μου λεν, πως μου την έσκασες,
με κάποιο πολιτσμάνο
γι' αυτό, θα κάνω μεσ΄ στα όλα έφοδο,
Τουρκολιμανιώτισσα γλυκιά, όπα,
γι' αυτό, θα κάνω μες στα όλα έφοδο,
κούκλα μου κι ας πεθάνω



Τραγούδι του 1936.
Μουσική & Στίχοι: Παναγιώτης Τούντας.

3 σχόλια:

ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΧΩΡΙΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ είπε...

Λέτε να μάθει να κοντρολάρει τη μπάλα ο Ντιόγκο; Ή να μην πέφτει κάτω, φυσάει δεν φυσάει. Εμ, αν έχουμε τον Νταρμπισάιρι να μην μπορεί να πλασσάρει σε κενή εστία(βλέπε Καβάλα) τι άλλο μπορείς να περιμένεις. Να παίξει μπάλα ο Ντιόγκο.
Υ.Γ Λέτε τα κεράκια που άναψα στην Παναγιά την Καθολική, να έπιασαν τόπο, και να μην έρθει ο "ετοιμοπόλεμος περιηγητής", ανά τας χώρας και ομάδας Καστίγιο, στον Θρύλο; Όχι τίποτα άλλο, αλλά με το δίκιο του θα παραπονιέται ο έτερος "Ολυμπιακάρας" Γιαννακόπουλος, γιατί τον οδηγήσαμε με την άρνησή μας στη Λάρισα.

Γιωργος Κεντρωτης είπε...

@ ΑΧΙ: Τί να σου πώ;!

Θεόδωρος Α.Πέππας είπε...

Λεω εγω, εοαναλαμβανω, δηλαδη
γι' αυτό, θα κάνω μες στα όλα έφοδο,
κούκλα μου κι ας πεθάνω